Bekijk volle/desktop versie : Cadeautips?



23-02-2007, 12:30
Salaam oe 3alaikoem wa Rahmatullah

Binnenkort wordt het dochtertje van een vriendin 1. Haar moeder is van plan om haar verjaardag 'uitgebreid' te gaan vieren, maar aangezien ik hier niet aan meedoe zal ik die dag ook niet aanwezig zijn. Daarom wil ik op voorhand een cadeautje voor d'r kopen zodat het niet met haar verjaardag valt. Ik heb voor dat prutsje in het verleden al wat gekocht en kan niet echt wat origineels verzinnen; aantal van die cadeau's zijn: armbandje met naam erin, babyparfum, soort laptopje met koran en ad3iyaa, sportschoentjes, kleertjes ..., dit is het denk ik zowat. En nu weet ik niet wat te kopen ... hebben jullie misschien nog leuke ideetjes??

23-02-2007, 12:41


Een bedrag storten op haar rekening
Een naamcollier
Een activitiecenter

23-02-2007, 13:02

Citaat door Mosowira:
Een bedrag storten op haar rekening
Een naamcollier
Een activitiecenter


Dank je voor je reactie!

Zo'n naamcollier heeft ze al en geld vind ik een beetje onpersoonlijk, ik geef haar liever iets. Maar wat houdt die acitiveitscenter in?

23-02-2007, 13:08
nog wat kleertjes of speelgoed

23-02-2007, 13:09


Rond een jaar beginnen te toch te lopen.. Daar kunnen tegen aan lopen is net n wagentje

23-02-2007, 13:58

Citaat door Mosowira:
Rond een jaar beginnen te toch te lopen.. Daar kunnen tegen aan lopen is net n wagentje


oww ja .. dat is handig, ze probeert nu recht te staan en zo.

Dank je voor de tip!

23-02-2007, 14:06
loopautootje is inderdaad handig voor die leeftijd, gaat ze tot ver in haar 2e jaar van genieten