Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie heeft ....



23-02-2007, 11:47
ervaring met cysteine B1 tegen haaruitval?

na hoe lang gebruiken merk je resultaat en/ of heeft iemand andere tips

thanks

23-02-2007, 13:25


ik ken het niet, weet wel dat vitamine B wel goed is voor je haar.

23-02-2007, 13:41
Ok, ik heb een tijdje lang vitamines geslikt maar geen resultaat nog steeds haaruitval, ik snap het niet

23-02-2007, 13:53

Citaat door Likaas:
Ok, ik heb een tijdje lang vitamines geslikt maar geen resultaat nog steeds haaruitval, ik snap het niet



vitamines helpen toch het beste en goed eten natuurlijk. Je kan bij de drogist vitaminen B complex kopen, dat is heel goed voor je haar en bevat alles wat je haar nodig heeft om gezond te zijn/worden. Ik heb er echt goeie dingen over gehoord en ik ga er zelf ook mee beginnen. Je kan ook knoflook en olijfolie gebruiken

23-02-2007, 13:55


van knoflook in mijn haar wordt het alleen erger, ik krijg er juist meer haaruitval van, ik denk dat mijn hoofdhuid er niet tegen kan....

23-02-2007, 14:01

Citaat door Likaas:
van knoflook in mijn haar wordt het alleen erger, ik krijg er juist meer haaruitval van, ik denk dat mijn hoofdhuid er niet tegen kan....



oh verrot. Ik zou toch die vitamines weer innemen en veel groente/fruit eten en water drinken. Geen chemische troep in je haar doen in elk geval

23-02-2007, 14:09
thanks!

hoe gebruik je olijolie in je haren en heb je er eerder ervaring mee gehad?

23-02-2007, 14:13

Citaat door Likaas:
thanks!

hoe gebruik je olijolie in je haren en heb je er eerder ervaring mee gehad?



ik doe standaard elke week olijfolie (zonder knoflook) in me haar, goed bij de hoofdhuid insmeren en de punten en daar slaap ik mee, de volgende dag uitwassen. Ik wil ook een keer knoflook bij doen maar ben bang voor de stank
Maar olijfolie alleen is ook goed voor je haar

23-02-2007, 14:48
gebruik je koude olijfolie of verwarm je het eerst? en hoelang moet je dit volhouden?

23-02-2007, 15:37
gewoon koud, ik merkte meteen dat me haar beter uitzag en meer glansde, maar dit moet je gewoon elke week doen, maak er een gewoonte van en dan zie je vanzelf resultaat