Bekijk volle/desktop versie : Man (knipoog) misbruikt stiefdochter



Pagina's : [1] 2

22-02-2007, 23:06
http://www.l1.nl/L1NWS/_rp_links4_firstElementId/1_567162/_rp_links4_hasclickpage/1_1013/_pid/links4


Citaat:
Eis vijf jaar voor misbruik stiefdochter


In hoger beroep in Den Bosch eiste het Openbaar Ministerie vijf jaar gevangenisstraf tegen een 46-jarige man. Hij zou zijn stiefdochter in Kerkrade van haar achtste tot haar zestiende jaar hebben misbruikt. Dat deed hij samen met de moeder van het misbruikte kind.

De rechtbank in Maastricht veroordeelde de moeder tot drie jaar gevangenisstraf. De man kreeg zes jaar. De advocate van de stiefvader ging in hoger beroep tegen dat vonnis. Het Openbaar ministerie eiste donderdag minder straf. Toch pleitte de advocate voor een nóg lagere gevangenisstraf. De stiefvader zou namelijk zwakbegaafd zijn.
Achterwaartse cultuur

22-02-2007, 23:13



Citaat door dr_Klon:
http://www.l1.nl/L1NWS/_rp_links4_firstElementId/1_567162/_rp_links4_hasclickpage/1_1013/_pid/links4



Achterwaartse cultuur


Goh, jou topics gaan altijd over het zelfde, heb je ook nog wat anders.

Is echt een obsessie voor je aan het worden he.

22-02-2007, 23:13
Hopelijk wordt die man(alleen biologisch gezien) ook achterwaarts genomen door de mede-gevangen.

22-02-2007, 23:17
Dat een stiefvader dat doet vind ik al ziek, maar dat een moeder haar eigen vlees en bloed misbruikt, dat is dieptriest.

3 jaar is te weinig.

22-02-2007, 23:22



Citaat door rianne:
Goh, jou topics gaan altijd over het zelfde, heb je ook nog wat anders.

Is echt een obsessie voor je aan het worden he.


Als het niet zoveel zou voorkomen bij Nederlanders zou jij mij niet zien
Zegt dat dan wat over het perverse gedrag van Nederlanders over mij?

Elke dag gemiddeld vier topics.....je zou haast denken dat de autochtone Nederlanders bijna op waren

22-02-2007, 23:22
De straffen worden hoger lees ik al. Goeie zet. Mag nog hoger wat mij betreft.

Wat ik niet begrijp is zo'n moeder, hoe haal je het in je hoofd om je dochter zo te laten misbruiken door zo'n smerige ploert. Zij had dezelfde straf moeten krijgen en zo niet hoger. Ze had haar dochter moeten beschermen met haar leven.

Klote wereld

22-02-2007, 23:37
De nederlandse media heeft het altijd over marokkanen of over moslims, zelf hebben ze het nooit over hun pedofiele landgenootjes.

Dit had pimmetje dus een achterlijke cultuur moeten noemen, en dan krijgt hij nog steun van de moeder kan het nog erger?

Laatst werd er nog in ter-plaatste nog zo een pedofiel gezocht gatverdamme.

22-02-2007, 23:39

Citaat door bariolover:
De nederlandse media heeft het altijd over marokkanen of over moslims, zelf hebben ze het nooit over hun pedofiele landgenootjes.

Dit had pimmetje dus een achterlijke cultuur moeten noemen, en dan krijgt hij nog steun van de moeder kan het nog erger?

Laatst werd er nog in ter-plaatste nog zo een pedofiel gezocht gatverdamme.


Ja, vies he.

Maar hier wordt het aan de kaak gesteld, ik ken landen waar het in geniep gaat.

22-02-2007, 23:48

Citaat door bariolover:
De nederlandse media heeft het altijd over marokkanen of over moslims, zelf hebben ze het nooit over hun pedofiele landgenootjes.

Dit had pimmetje dus een achterlijke cultuur moeten noemen, en dan krijgt hij nog steun van de moeder kan het nog erger?

Laatst werd er nog in ter-plaatste nog zo een pedofiel gezocht gatverdamme.


De Nederlandse media heeft het ook altijd over pedofilie anders had jij er niet over gelezen snap je?
'Jullie' gebruiken het elke keer weer als een Nederlander de islam aan de kaak steld dus nu niet gaan miepen oke?

En vergeet de Joden niet.

22-02-2007, 23:50

Citaat door rianne:
Ja, vies he.

Maar hier wordt het aan de kaak gesteld, ik ken landen waar het in geniep gaat.


Inderdaad, nog erger. Deze mensen die misbruikt worden hebben helemaal geen kans meer. Geef mij maar openheid. En strengere straffen.

22-02-2007, 23:54

Citaat door Caja:
Inderdaad, nog erger. Deze mensen die misbruikt worden hebben helemaal geen kans meer. Geef mij maar openheid. En strengere straffen.


Zo is dat.

Strengere straffen daar ben ik meteen voor.

23-02-2007, 06:32

Citaat door dr_Klon:
http://www.l1.nl/L1NWS/_rp_links4_firstElementId/1_567162/_rp_links4_hasclickpage/1_1013/_pid/links4



Achterwaartse cultuur

Heeft niks te maken met cultuur, maar alles met je verwrongen geest.
Maar dat weet je zelf ook wel.
Je klinkt als de vele kleuters en debielen die allen één en dezelfde reactie uit hun toverhoed vissen.
Bah bah bah....vieze Nederlanders, vuile westerlingen en meer van dat debiel gewauwel.
Proficiat kerel.

23-02-2007, 09:16



Citaat door rijmaran:
Heeft niks te maken met cultuur, maar alles met je verwrongen geest.
Maar dat weet je zelf ook wel.
Je klinkt als de vele kleuters en debielen die allen één en dezelfde reactie uit hun toverhoed vissen.
Bah bah bah....vieze Nederlanders, vuile westerlingen en meer van dat debiel gewauwel.
Proficiat kerel.



Eindelijk dat er iemand inziet dat slecht gedrag te maken heeft met een individu en geen religie of cultuur.
Ik hoop dat je er ook zo over denkt m.b.t. de Islam en dat degene die aanslagen etc. plegen niks te maken heeft met religie, evenmin eerwraak met cultuur te maken heeft.

23-02-2007, 09:26
Ongelofelijk wat een ziekelijk gedrag! En dat is morgen alweer vergeten door de media

23-02-2007, 09:42

Citaat door dr_Klon:
http://www.l1.nl/L1NWS/_rp_links4_firstElementId/1_567162/_rp_links4_hasclickpage/1_1013/_pid/links4



Achterwaartse cultuur


Heb je nog vrouwen besneden de laatste tijd? Heb nog een voorraadje scheermessen liggen......

Pagina's : [1] 2