Bekijk volle/desktop versie : deze brief is voor jullie mijn broeders en zusters



Pagina's : [1] 2

22-02-2007, 18:06
salam wa3alaikoem,bismilah ira7man ira7iem insch allah verkeren jullie i goede en gezonde staat insch allah.Allereerst schrijf ik deze brief aan jullie mijn zusters en broeder ik vraag me af waarom zoeken jullie mekaar eigenlijk op marokko.nl wat willen jullie hiermee bereiken wo allah mijn broeders en zusters het einde van de wereld is in zicht stop mekaar zwart te maken en ga weg van haram dingen deze doenya is verleidelijk en is maar een test als jullie echt voor god vrezen is het huis in het hiernamaals veel beter.Vragen jullie je nooit af van wat zal er met mij gebeuren als ik dood ben zonder dat je goede daden hebt vericht je neemt nix met je mee naar het graf geen dure kleding geen haram relatie,s geen mooie auto,s enzo nixx helemaal nix alleen je daden.Ik gun niemand de hel zelfs de ongelovige niet wij zijn als moslims geboren en doen nix met het geloof kijk om je heen hoeveel massa allah broeders en zusters die er bekeerd zijn,zelfs rappers in amerika hebben zich bekeerd.Vraag om vergevenis aan allah en doe tawba mijn broeders en zuster keer je tot allah als jullie echt van allah swt houden want op de dag der oordeels helpt niemand je ieder word voor zijn/haar daden gestraft de mesen met wie je omging zullen je niet helpen en bid voordat de mensen voor jou zullen bidden doe tawba mijn broeders en zusters allah is ra7iem en 3afor hij is almachtig en vergeeft je voor al je zondes die je hebt begaan ik schrijf jullie deze brief omdat ik van jullie hou omwille van allah swt en wil jullie allemaal stralende de jenaa binnen gaan insch allah fie amanilah mijn broeders en zusters.Voor de gene die niet bidden begin met bidden want wie weet ben je der morgen niet meer,voor de zusters die geen hijaabe dragen bedek je zelf zodat je niet naakt de hel binnen gaat youm elqiyama.voor de gene die haram relaties zina enzo plege stop der en richt je tot allah swt tot hem behoren wij en zullen we terug keren ik kan zo wel uren doorgaan ik hoop insch allah dat jullie zullen nadenken en jullie tot allah zullen keren en om vergevenis vragen.Vergeet niet deze wereld is maar een test voor de gene die god vrezen is het tehuis in het hiernamaals veel beter.Moge allah swt mij vergeven insch allah als ik wat verkeerds heb gezegd.Hier beindig ik mijn woorden wasalam wa3alaikoem wara7matoelilah wabarakatoe.

22-02-2007, 18:26


Mass'allah! Je hebt volkomen gelijk! Ik sta volkomen achter je!

22-02-2007, 18:29
jah meid tbarkelah k sta ook volkomen achter je

22-02-2007, 18:49
helemaal gelijk

22-02-2007, 19:00


salaam wa3alaikoem lieve oegti,s djazakalahoe gairakoem dat jullie achter me staan moge allah swt ons op het rechte pad houden en ons behoeden tegen het helle vuur insch allah.Wasalam wa3alaikoem wr wb

22-02-2007, 19:06
MasshaAllah, moge Allahswt ons ogen doen openen, en leiden naar het licht ...

22-02-2007, 19:13
[B]tebarkelah 3lik, je hebt echt groooot gelijk[/B]

22-02-2007, 19:17
MasshaAllah

22-02-2007, 19:17
Massallaaah(Y) Insha'állaah..Amiinn

22-02-2007, 19:19
je heb echt gelijk man

22-02-2007, 19:22

Citaat door nadia_amkadmi:
salam wa3alaikoem,bismilah ira7man ira7iem insch allah verkeren jullie i goede en gezonde staat insch allah.Allereerst schrijf ik deze brief aan jullie mijn zusters en broeder ik vraag me af waarom zoeken jullie mekaar eigenlijk op marokko.nl wat willen jullie hiermee bereiken wo allah mijn broeders en zusters het einde van de wereld is in zicht stop mekaar zwart te maken en ga weg van haram dingen deze doenya is verleidelijk en is maar een test als jullie echt voor god vrezen is het huis in het hiernamaals veel beter.Vragen jullie je nooit af van wat zal er met mij gebeuren als ik dood ben zonder dat je goede daden hebt vericht je neemt nix met je mee naar het graf geen dure kleding geen haram relatie,s geen mooie auto,s enzo nixx helemaal nix alleen je daden.Ik gun niemand de hel zelfs de ongelovige niet wij zijn als moslims geboren en doen nix met het geloof kijk om je heen hoeveel massa allah broeders en zusters die er bekeerd zijn,zelfs rappers in amerika hebben zich bekeerd.Vraag om vergevenis aan allah en doe tawba mijn broeders en zuster keer je tot allah als jullie echt van allah swt houden want op de dag der oordeels helpt niemand je ieder word voor zijn/haar daden gestraft de mesen met wie je omging zullen je niet helpen en bid voordat de mensen voor jou zullen bidden doe tawba mijn broeders en zusters allah is ra7iem en 3afor hij is almachtig en vergeeft je voor al je zondes die je hebt begaan ik schrijf jullie deze brief omdat ik van jullie hou omwille van allah swt en wil jullie allemaal stralende de jenaa binnen gaan insch allah fie amanilah mijn broeders en zusters.Voor de gene die niet bidden begin met bidden want wie weet ben je der morgen niet meer,voor de zusters die geen hijaabe dragen bedek je zelf zodat je niet naakt de hel binnen gaat youm elqiyama.voor de gene die haram relaties zina enzo plege stop der en richt je tot allah swt tot hem behoren wij en zullen we terug keren ik kan zo wel uren doorgaan ik hoop insch allah dat jullie zullen nadenken en jullie tot allah zullen keren en om vergevenis vragen.Vergeet niet deze wereld is maar een test voor de gene die god vrezen is het tehuis in het hiernamaals veel beter.Moge allah swt mij vergeven insch allah als ik wat verkeerds heb gezegd.Hier beindig ik mijn woorden wasalam wa3alaikoem wara7matoelilah wabarakatoe.



Salaam alykom oeghti
masha'Allah masha'Allah,, wa alhamdoellilah hamdoellilah deze woorden zijn zo mooi om te horen en gelijk heb..de woorden die jij hier oproept, masha'Allah ik krijg er gewoon tranen van alles ik broeders en zusters zo verdwaald zie maar ik laat ze in hun waarde ik probeer ze met de islam om een weg te wijzen...en erbij aan toevoegen ook al is een kafir of een persoon geen moslima[a] ga haar/hem niet uitmaken voor hetgene wat slecht is, niet omdat je alleen slechte daden verkeerd, maar je weet nooit hoe hij/zij zijn leven zal beindigen hij kan zich bekeren.
behoud respect voor elke moslim[a], en of geen[moslim] juist als men normaal, en respect toont dan zul je mensen naar je toe trekken de islam is tenslotte de sleutel naar het paradijs..

Moge Allah swt ons houvast geven in zware tijden Moge Allah swt ons imaam versterken Moge Allah swt de hatyen vervullen met liefde voor elkaar Moge allah swt haat en jarloezie vermijden Moge Allah swt ons lijden naar siraat elmoestaqiem INSHA'ALLAH

wa asalaam alykom wr wb

22-02-2007, 20:46
amine amine amine yarebe al3alamien oegti.Wasalam wa3alaikoem wr wb

22-02-2007, 21:17


machallah oegtie mooi verwoord heb geen woorden je hebt groot gelijk moge allah ons leiden op het juiste pad en ons berouw accepteren amin

moge allah jebelonen
fi amani allah

22-02-2007, 21:21
amine oegti voor jamie3 moslimien insch allah.Wasalam wa3alaikoem wr wb

22-02-2007, 21:26
Salaam oe 3alaykom wa rahmatoellah wabarakatoe

massa'allah nicht je woorden zijn daadwerkelijk mooi en goed van je dat je het effe doorgaf en ik hoop hier bij incha'allah dat elke broeder of zuster zijn ogen opent bij het lezen van dit bericht.
Moge allah je hiervoor belonen.

Wa3alaykom a salaam warahmatoellah wabarakatoe

Pagina's : [1] 2