Bekijk volle/desktop versie : Hirsi Ali: Nederland betaalt mijn lijfwachten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-02-2007, 17:41
Nederland betaalt nog steeds voor de beveiliging van Ayaan Hirsi Ali. Dat zei het oud-Kamerlid in een interview met Newsweek. Hirsi Ali woont en werkt tegenwoordig in de Verenigde Staten.

Inlichtingen
Haar bewakers worden betaald door de Nederlandse regering, de Amerikaanse overheid verzorgt de inlichtingen. Het tijdschrift sprak met Hirsi Ali over de verschijning van haar boek Infidel in de VS. Het staat hoog op de boekenlijst van de New York Times.

Denktank
Hirsi Ali werkt voor een conservatieve denktank in Washington. In Nederland werd het oud-VVD-Kamerlid ook bewaakt. Ze werd met de dood bedreigd na het verschijnen van haar film Submission over de uitwassen van de islam.

Niet veilig
Ook in de VS voelt de Nederlandse Hirsi Ali zich nog niet helemaal veilig. "Ik ben niet bedreigd maar wel herkend door enkele moslimindividuen die me hebben laten weten dat ze het niet eens zijn met wat ik doe. Dat gebeurde ook in Europa, mensen die gewoon op me af kwamen en zeiden; 'oh jij bent die vrouw, ik kan je niet uitstaan"', aldus Ali in een het gesprek met Newsweek.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/02_februari/22/binnenland/0222_1645_nederland_betaalt_lijfwachten.xml

Damnzz....Da's toch helemaal bezopen???.Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler ervoor opdraaien? Laat ze 't maar lekker uit eigen knip betalen.

22-02-2007, 17:45


Hoort amerika dat niet gewoon te betalen?

22-02-2007, 17:49

Citaat door MevrouwHopjes83:
Hoort amerika dat niet gewoon te betalen?


Yep..lijkt mij ook.Of laat ze t zelf maar dokken.

22-02-2007, 17:59

Citaat door Einherjer:
Nederland betaalt nog steeds voor de beveiliging van Ayaan Hirsi Ali. Dat zei het oud-Kamerlid in een interview met Newsweek. Hirsi Ali woont en werkt tegenwoordig in de Verenigde Staten.

Inlichtingen
Haar bewakers worden betaald door de Nederlandse regering, de Amerikaanse overheid verzorgt de inlichtingen. Het tijdschrift sprak met Hirsi Ali over de verschijning van haar boek Infidel in de VS. Het staat hoog op de boekenlijst van de New York Times.

Denktank
Hirsi Ali werkt voor een conservatieve denktank in Washington. In Nederland werd het oud-VVD-Kamerlid ook bewaakt. Ze werd met de dood bedreigd na het verschijnen van haar film Submission over de uitwassen van de islam.

Niet veilig
Ook in de VS voelt de Nederlandse Hirsi Ali zich nog niet helemaal veilig. "Ik ben niet bedreigd maar wel herkend door enkele moslimindividuen die me hebben laten weten dat ze het niet eens zijn met wat ik doe. Dat gebeurde ook in Europa, mensen die gewoon op me af kwamen en zeiden; 'oh jij bent die vrouw, ik kan je niet uitstaan"', aldus Ali in een het gesprek met Newsweek.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/02_februari/22/binnenland/0222_1645_nederland_betaalt_lijfwachten.xml

Damnzz....Da's toch helemaal bezopen???.Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler ervoor opdraaien? Laat ze 't maar lekker uit eigen knip betalen.



krenterig hoor

22-02-2007, 18:07


http://www.ad.nl/binnenland/article1114620.ece


Citaat:
Hirsi Ali graag geziene gast in VS

WASHINGTON/NEW YORK - De Nederlandse oud-politica Ayaan Hirsi Ali doet het goed in de Verenigde Staten. Ze is niet alleen een graag geziene gast bij de media maar geniet door haar boek Infidel ook bij een groter publiek bekendheid. Het boekwerk kwam deze week binnen op plaats nummer zes van de bestsellerlijst van de New York Times.
Hirsi Ali nam afgelopen jaar de wijk naar de Verenigde Staten na doodsbedreigingen in Nederland, maar voelt zich in de VS ook nog niet helemaal veilig.

,,Ik ben niet bedreigd maar wel herkend door enkele moslimindividuen die me hebben laten weten dat ze het niet eens zijn met wat ik doe. Dat gebeurde ook in Europa, mensen die gewoon op me af kwamen en zeiden; 'oh jij bent die vrouw, ik kan je niet uitstaan''', aldus Ali in een deze week gepubliceerd vraaggesprek met het tijdschrift Newsweek.
De bescherming die ze geniet, wordt overigens betaald door de Nederlandse regering, liet ze zich ontvallen. ,,De Nederlandse overheid is verantwoordelijk voor de gewapende wachten - zij betaalt ze. De Amerikanen zorgen voor het vergaren van inlichtingen.''

(ANP)




Ik zie haar ook graag in de VS

22-02-2007, 18:10

Citaat door 2kewl:
krenterig hoor



Ja he. Ik wens niet voor haar onkosten te betalen...dan maar krenterig.

22-02-2007, 18:18

Citaat door krabbel33:
Het is de dreiging uit Nederland van w.s. Nederlandse moslims. De dreiging die begon toen ze in dienst was van de Nederlandse staat.


Kan zijn m'n beste. Maar ze is vrijwillig naar the States vertrokken...dus laat de States of Aha zelf maar voor de kosten opdraaien.

22-02-2007, 18:23
Die anti-Islam figuren hebben allemaal een slechte kapsel. Hoe kan dat toch...

22-02-2007, 18:27

Citaat door Einherjer:
Ja he. Ik wens niet voor haar onkosten te betalen...dan maar krenterig.



globalization not your cup-a-tea, hey?

22-02-2007, 18:30
Heb echt te doen met dat "mens". ..het valt vast niet mee om continue in angst te leven, daarmee martelt zij zichzelf wel

22-02-2007, 18:33

Citaat door krabbel33:
Het is de dreiging uit Nederland van w.s. Nederlandse moslims. De dreiging die begon toen ze in dienst was van de Nederlandse staat.



ja daar heb je gelijk in.

22-02-2007, 18:35

Citaat door Safah83:
Heb echt te doen met dat "mens". ..het valt vast niet mee om continue in angst te leven, daarmee martelt zij zichzelf wel



trouw blijven aan jezelf is een prijs aan verbonden. ik merk het zelf. ander gebied, zelfde probleem.


het is het belangrijkste nooit jezelf uit het oog te verliezen.

tenslotte sta je er alleen voor, op de Dag des Oordeels - en zal niemand het voor je opnemen

22-02-2007, 18:36


Die besneden snol wordt betaalt van mijn belastinggeld? Oprotten zeg!

22-02-2007, 18:39
Die somalische heks is gewoon een stereotype Uitkering profiteur.

22-02-2007, 18:46
is standaard joh, hollanders betalen graag voor varkensvlees...

Pagina's : [1] 2 3 4 5