Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me helpen ?



22-02-2007, 15:24

Ik heb binnenkort een bruiloft. En ik wil ene leuke mooie aparte jurk laten maken. Alleen weet niet precies wat voor jurk Kunnen jullie me helpen, ik heb namelijk geen idee waar ik foto's van jurken kan vinden ? Ik heb ook een paar hier op dit forum gezien, maar vind ze niet zo leuk. Helaas.


22-02-2007, 15:27


Ik kan je nie helpen

22-02-2007, 15:41

Citaat door Ilhem_:

Ik heb binnenkort een bruiloft. En ik wil ene leuke mooie aparte jurk laten maken. Alleen weet niet precies wat voor jurk Kunnen jullie me helpen, ik heb namelijk geen idee waar ik jurken kan vinden ? Ik heb ook een paar hier op dit forum gezien, maar vind ze niet zo leuk. Helaas.


Hey meid fesmode@hotmail.com heeft echte mooi jurken tekoop/te huur
heb laatste mijn jurk daar gehaald en die was super brobeer bij haar eens

22-02-2007, 18:18

Citaat door Qwerty:
Hey meid fesmode@hotmail.com heeft echte mooi jurken tekoop/te huur
heb laatste mijn jurk daar gehaald en die was super brobeer bij haar eens



Moet ik haar dan gewoon een e-mail sturen ? En vragen of ze foto's heeft van die jurken.

24-02-2007, 10:57


Heeft niemand foto's van leuke jurken ?

24-02-2007, 11:06

Citaat door Ilhem_:

Ik heb binnenkort een bruiloft. En ik wil ene leuke mooie aparte jurk laten maken. Alleen weet niet precies wat voor jurk Kunnen jullie me helpen, ik heb namelijk geen idee waar ik jurken kan vinden ? Ik heb ook een paar hier op dit forum gezien, maar vind ze niet zo leuk. Helaas.




Dat meisje die hier de naam Blessed heeft, is mode ontwerpster, ze kan je vast en zeker helpen.

Veel succes

24-02-2007, 11:23

Citaat door ynna:
Dat meisje die hier de naam Blessed heeft, is mode ontwerpster, ze kan je vast en zeker helpen.

Veel succes



Thanx dat je me helpt. Maar ik wil foto's want ik ga me jurk in marokko maken. Tenzij je foto's hebt van die Blessed

25-02-2007, 01:15

Citaat door Ilhem_:
Thanx dat je me helpt. Maar ik wil foto's want ik ga me jurk in marokko maken. Tenzij je foto's hebt van die Blessed



Of ik foto's heb? je kan ze live zien in Mechelen op 23 maart 2007, je eigen ogen kunnen je niet bedriegen,hé