Bekijk volle/desktop versie : Zou Jij Trouwen Met Een Hoofddoekloze Vrouw?!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

22-02-2007, 13:34
Beste broeders,

Als je ooit van plan bent te trouwen, trouw dan met een vrouw die een hoofddoek draagt.
Ervaring leert dat vrouwen met hoofddoek het huwelijk serieuzer nemen dan tantes zonder hoofddoek.

Kijk maar om je heen, er zullen ongetwijfeld van die wannabee moslimaatjes tussen zitten die hoofddoek dragen,
maar daarvan zijn er zo weinig dat de kans dat je met zo een in aanraking komt valt te verwaarlozen.

Kijk eens om je heen, ga een keer naar Scheveningen of naar Hoog catherijnen, óf naar Martil in Tetouan, of welke strandplaats dan ook...

Kiefes bikini? Persoonlijk zie die troep gewoon als ondergoed! Je zult toch ook niet je vrouw in haar onderbroekje en bh de stad in laten gaan???

En dan de geurtjes die onze nichtjes uit Hoog Catherijnen dragen??? Ik wil echt niet dat jij of Moerad of Hassan noch Henk zoiets heeft van hey die vrouw ruikt lekker?! (wat dan mijn vrouw zou zijn!) kan toch niet?!!

Vrouwen die geen hoofddoek dragen hebben sowieso hele andere ideeën over het leven, kiefes hoofddoek moet je klaar voor zijn en weet ik veel wat voor rotsmoes? kan toch niet?!!

Moet je voor de gein eens opletten wat voor achterlijke ondoordachte reactie's hier geplaats zullen worden....

ik begin alvast;

Verlokker is zwaar gedist door een Marokkaanse meid

Verlokker weet niks over de islam, een moslim maakt zijn zusters tenslotte niet zwart

Islam zit in je hart en niet in je uiterlijk

Wat heeft een hoofddoek te maken met het gedrag van een meisje

Ik ken een meisje die verstopt sigaretten onder haar hoofddoek

Ik ken een meisje met hoofddoek die gaat met een negerr

Andere gaan weer lullen over mijn manier van prediken.... (volgens mij willen ze dat ik het in een gedicht vertel terwijl ik hun haren stijl en ze druiven voer en tegelijkertijd hun voetnagels vijl, verwende krengen!!!)

STIK!

22-02-2007, 13:39


het maakt voor mij niets uit want de meeste meisjes die geen hoofdoek dragen willen er wel een opdoen zodra ze getrouwd zijn

ja toch ?

22-02-2007, 13:40

Citaat door Swimpi:
het maakt voor mij niets uit want de meeste meisjes die geen hoofdoek dragen willen er wel een opdoen zodra ze getrouwd zijn

ja toch ?

Dat is hetzelfde als die jongens die zeggen dat ze stoppen met roken/dealen etc als ze getrouwd zijn , kans dus van 0,0!!

22-02-2007, 13:42
ik vraag haar voor de verloving en het huwelijk of ze .. als we getrouwd zijn een hoofdoek op wil als ze zegt nee dan trouw ik niet met haar ..

22-02-2007, 13:45


dan is het al te laat wie zegt dat ze op jullie trouwdag nog leeft

22-02-2007, 13:46
als ze het op haar trouw dag draagt, dan draagt ze het voor jou.

eenmaal gescheiden gaat dat ding van haar hoofd

22-02-2007, 13:47
Ik vind dat je de hoofddoek pas moet dragen wanneer je er klaar voor bent, en niet omdat je verloofd of getrouwd bent.

Iedere echte moslima word weleens op een dag wakker, met de gedachte haar lokken te bewaren voor haar man en een hoofdoek te dragen.

Zoiets moet je niet dwingen, dat komt vanzelf wel.

22-02-2007, 13:48
Inderdaad daar ben ik het mee eens van mij part hoeft het niet na het huwelijk .. als ze het maar zal doen 2 jaar later 3 jaar

22-02-2007, 13:51

Citaat door Swimpi:
ik vraag haar voor de verloving en het huwelijk of ze .. als we getrouwd zijn een hoofdoek op wil als ze zegt nee dan trouw ik niet met haar ..

Natuurlijk zou ze dan ja zeggen, maar geloof mij jongeman, ze zal het nooit doen omdat ze getrouwd is.
De reden daarvan is gewoon logisch, een hoofddoek is niet verplicht voor gemaakt voor vrouwen " pas als ze trouwen "
Dat is de saitan die haar dat wijs maakt

22-02-2007, 13:52

Citaat door _Mar0cChica_:
Ik vind dat je de hoofddoek pas moet dragen wanneer je er klaar voor bent, en niet omdat je verloofd of getrouwd bent.

Iedere echte moslima word weleens op een dag wakker, met de gedachte haar lokken te bewaren voor haar man en een hoofdoek te dragen.

Zoiets moet je niet dwingen, dat komt vanzelf wel.

Klopt

Dames neem alle tijd die je nodig hebt, jullie hebben tenslotte afspraken met Allah over de dag dat jullie worden opgehaald!

Dus neem alle tijd, jullie weten tenslotte wanneer jullie doodgaan

22-02-2007, 14:06

Citaat door Swimpi:
up



22-02-2007, 14:07
"Een man die zijn vrouw niet toestaat de hidjab te dragen, heeft niet veel van de Islam begrepen"


Het mag en kan niet zo zijn dat een moslimman zijn vrouw verbied de hidjab te dragen.
Allah, swt (de meest Verhevene), heeft de vrouw een unieke positie in de Islam gegeven. Als ik dit weergeef, dan is het de bedoeling de vrouw haar spirituele zelfbewustzijn te doen ontwaken. De unieke innerlijke eigenschappen die ze ontvangen heeft van haar Schepper tot ontwikkeling te brengen en uit te stralen. Ik zou verder willen gaan dan uitstralen, deze eigenschappen kan zij toepassen in haar leven, overdragen aan haar kinderen en aan de gemeenschap.

Een van de meest waardevolle morele voorschrift van haar Schepper is: "Bescherm je schaamte en respect". Iemand vroeg aan de heilige profeet, wie komt na Allah, swt, de profeet antwoordde: "Je moeder" tot drie keer toe. Dit antwoord illustreert de unieke positie van de vrouw binnen de gemeenschap. Hij- de heilige profeet, (vrede zij met hem), vergeleek de vrouw als een school, d.w.z., zij moet het beste onderwijs ontvangen die op dat moment beschikbaar is, want een moeder zonder kennis en opleiding kan haar kinderen niet helpen op het gebied van onderwijs bijstand.

Allah, swt, openbaart in de koran: "zeg: Mijn Heer! doe mij in kennis toenemen".
Kennis verruimt je horizon geeft zelfvertrouwen en verruimt het bewustzijn.
Kennis leidt tot actie, actie leidt tot succes en succes leidt tot vervulling. Vervulling is gerelateerd aan geestelijk bewustzijn of Takwa -Godsbewustzijn- en dit is het stadium waarbij de vrouw haar bewustzijn in de vorm van het hidjab tot uitdrukking brengt. We kunnen aanschouwen haar innerlijke identiteit als moslima, welke zij uitstraalt door middel van de hidjab. De hidjab verschaft haar een innerlijke schoonheid, reinheid en zuiverheid,waar de man niet omheen kan, d.w.z. ze dwingt respect af en dat is op zich een wonder.

Een man die zijn vrouw niet toestaat de hidjab te dragen, heeft niet veel van de Islam begrepen. Hij zit nog opsloten in de verwrongen denkbeelden van zijn dorpscultuur. HET MAG DUIDELIJK ZIJN ,DAT CULTUUR DE GROOTSTE VIJAND VAN DE ISLAM IS. DEZE VIJAND IS SUBTIEL EN VERRADERLIJK. Het moet duidelijk zijn dat de Islam volmaakt is, volmaaktheid komt van Allah, swt, en heeft eeuwigheidswaarde. Wat zien we nu, dat veel moslims achter modegrillen aanhollen en proberen een way of life na te apen, die hun alleen belachelijk maakt.

Gelukkig zijn er vrouwen die de schoonheid van de Islam en hun moslimabewustzijn op een manier uitdrukking, welke alleen respect kan afdwingen. Daar ben ik zeker trots op.

22-02-2007, 14:11



Citaat door LadyNaouaL:
"Een man die zijn vrouw niet toestaat de hidjab te dragen, heeft niet veel van de Islam begrepen"


Het mag en kan niet zo zijn dat een moslimman zijn vrouw verbied de hidjab te dragen.
Allah, swt (de meest Verhevene), heeft de vrouw een unieke positie in de Islam gegeven. Als ik dit weergeef, dan is het de bedoeling de vrouw haar spirituele zelfbewustzijn te doen ontwaken. De unieke innerlijke eigenschappen die ze ontvangen heeft van haar Schepper tot ontwikkeling te brengen en uit te stralen. Ik zou verder willen gaan dan uitstralen, deze eigenschappen kan zij toepassen in haar leven, overdragen aan haar kinderen en aan de gemeenschap.

Een van de meest waardevolle morele voorschrift van haar Schepper is: "Bescherm je schaamte en respect". Iemand vroeg aan de heilige profeet, wie komt na Allah, swt, de profeet antwoordde: "Je moeder" tot drie keer toe. Dit antwoord illustreert de unieke positie van de vrouw binnen de gemeenschap. Hij- de heilige profeet, (vrede zij met hem), vergeleek de vrouw als een school, d.w.z., zij moet het beste onderwijs ontvangen die op dat moment beschikbaar is, want een moeder zonder kennis en opleiding kan haar kinderen niet helpen op het gebied van onderwijs bijstand.

Allah, swt, openbaart in de koran: "zeg: Mijn Heer! doe mij in kennis toenemen".
Kennis verruimt je horizon geeft zelfvertrouwen en verruimt het bewustzijn.
Kennis leidt tot actie, actie leidt tot succes en succes leidt tot vervulling. Vervulling is gerelateerd aan geestelijk bewustzijn of Takwa -Godsbewustzijn- en dit is het stadium waarbij de vrouw haar bewustzijn in de vorm van het hidjab tot uitdrukking brengt. We kunnen aanschouwen haar innerlijke identiteit als moslima, welke zij uitstraalt door middel van de hidjab. De hidjab verschaft haar een innerlijke schoonheid, reinheid en zuiverheid,waar de man niet omheen kan, d.w.z. ze dwingt respect af en dat is op zich een wonder.

Een man die zijn vrouw niet toestaat de hidjab te dragen, heeft niet veel van de Islam begrepen. Hij zit nog opsloten in de verwrongen denkbeelden van zijn dorpscultuur. HET MAG DUIDELIJK ZIJN ,DAT CULTUUR DE GROOTSTE VIJAND VAN DE ISLAM IS. DEZE VIJAND IS SUBTIEL EN VERRADERLIJK. Het moet duidelijk zijn dat de Islam volmaakt is, volmaaktheid komt van Allah, swt, en heeft eeuwigheidswaarde. Wat zien we nu, dat veel moslims achter modegrillen aanhollen en proberen een way of life na te apen, die hun alleen belachelijk maakt.

Gelukkig zijn er vrouwen die de schoonheid van de Islam en hun moslimabewustzijn op een manier uitdrukking, welke alleen respect kan afdwingen. Daar ben ik zeker trots op.



22-02-2007, 14:12
hoofddoek moet gewoon, klaar punt uit.

22-02-2007, 14:14

Citaat door kebdania16:
hoofddoek moet gewoon, klaar punt uit.


wallahiela

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30