Bekijk volle/desktop versie : Pedopartij-lid weer bezig:Politie bemiddelt bij weggelopen kind



22-02-2007, 11:46
Politie bemiddelt bij weggelopen kind

De politie Kennemerland heeft de afgelopen maandagavond een 16-jarige jongen uit huis gehaald bij een 57-jarige man te Haarlem. De jongen, die een relatie onderhoudt met de volwassen man, was al enige maanden weggelopen van huis, en woonde bij de oudere heer in. Op verzoek van de ouders werd hij door de politie uit het appartement gehaald.

De politie spreekt van een bemiddelingsactie, omdat er geen sprake was van strafbare feiten. De jongeman woonde vrijwillig bij de oudere man in. Wel ontstond er enige onrust onder buurtbewoners omdat de man bekend staat als pedofiel. De politie zegt de 'vreedzame waakzaamheid' van de buren erg op prijs te stellen.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/02/politie_bemiddeld_bij_weggelop.html


Vies kereltje die Ad.

22-02-2007, 11:50


Vies kereltje wil ik niet zeggen. Daarmee beledig je namelijk een hoop blanke autochtone Nederlanders.

22-02-2007, 11:50
Pedo Ad mag geen jongensbezoek


Professioneel pedofiel Ad -Lach es naar ut vogeltje - van de Berg weer in het nieuws. De in Haarlem woonachtige pedofiel en voormalig politicus van de pedopartij heeft deze week bezoek gehad van de pliesie. Reden voor huisbezoek: in de woning zou zich een knulletje bevinden. Ofschoon de jongen in Oom Ads bescheiden galerijflat de fapgerechtigde leeftijd van 16 levensjaren reeds had bereikt, is toch besloten dat het logeerpartijtje niet door mocht gaan. De moeder van deze zestienjarige vond het namelijk de hoogste tijd dat haar zoon weer eens naar huis kwam. Het eten werd zo koud. Volgens buren woonde het ventje al enige maanden in bij Ad, dus de komende maanden staan in het teken van gezinshereniging. Het jochie werd ook al getoond in de EO-documentaire over Adje en zijn partij. In 1987 is Ad voor het laatst veroordeeld voor viespeukerij met een 11-jarige jongen.

Bron

22-02-2007, 12:03

Citaat door Kloosjak:
Pedo Ad mag geen jongensbezoek


Professioneel pedofiel Ad -Lach es naar ut vogeltje - van de Berg weer in het nieuws. De in Haarlem woonachtige pedofiel en voormalig politicus van de pedopartij heeft deze week bezoek gehad van de pliesie. Reden voor huisbezoek: in de woning zou zich een knulletje bevinden. Ofschoon de jongen in Oom Ads bescheiden galerijflat de fapgerechtigde leeftijd van 16 levensjaren reeds had bereikt, is toch besloten dat het logeerpartijtje niet door mocht gaan. De moeder van deze zestienjarige vond het namelijk de hoogste tijd dat haar zoon weer eens naar huis kwam. Het eten werd zo koud. Volgens buren woonde het ventje al enige maanden in bij Ad, dus de komende maanden staan in het teken van gezinshereniging. Het jochie werd ook al getoond in de EO-documentaire over Adje en zijn partij. In 1987 is Ad voor het laatst veroordeeld voor viespeukerij met een 11-jarige jongen.

Bron





22-02-2007, 12:09



Citaat door Kloosjak:
Politie bemiddelt bij weggelopen kind

De politie Kennemerland heeft de afgelopen maandagavond een 16-jarige jongen uit huis gehaald bij een 57-jarige man te Haarlem. De jongen, die een relatie onderhoudt met de volwassen man, was al enige maanden weggelopen van huis, en woonde bij de oudere heer in. Op verzoek van de ouders werd hij door de politie uit het appartement gehaald.

De politie spreekt van een bemiddelingsactie, omdat er geen sprake was van strafbare feiten. De jongeman woonde vrijwillig bij de oudere man in. Wel ontstond er enige onrust onder buurtbewoners omdat de man bekend staat als pedofiel. De politie zegt de 'vreedzame waakzaamheid' van de buren erg op prijs te stellen.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/02/politie_bemiddeld_bij_weggelop.html



Vies kereltje die Ad.
Smerige vent ja...tfoe!!!

22-02-2007, 13:32
serieus, ik begrijp niet wat ze nou lekker vinden aan seks met een kind. Dat ze daar uberhaupt opgewonden van raken.

22-02-2007, 14:16
BAH moet echt kotsen, tfou echt al die pedo's moeten verbrand worden, kunne gewoon niet van kinderen afblijven echt om te kotsen.

22-02-2007, 14:20
Spot de pedo! Nu een nieuwe test die inzicht geeft in de uiterlijke kenmerken van de pedofiel!!


Citaat:
Notice the telltale sign of a man who has a penchant for boy ass: the pedophile-smile or "pedosmile." It's part smirk, part grin, and all molester. It's like he's having a two-for-one sale on rape, no refunds or exchanges

22-02-2007, 14:25

Citaat door led_zeppelin:
Spot de pedo! Nu een nieuwe test die inzicht geeft in de uiterlijke kenmerken van de pedofiel!!


12 van de 19 had ik goed...

22-02-2007, 14:28

Citaat door 3ir_ana:
12 van de 19 had ik goed...


Ik 14 van de 19. Ik ben een betere pedospotter Die Jesus komt uit de film The Big Lebowski. Echt hilarisch is die.

http://www.youtube.com/watch?v=4uGn897P2-Q

22-02-2007, 14:34

Citaat door 3ir_ana:
serieus, ik begrijp niet wat ze nou lekker vinden aan seks met een kind. Dat ze daar uberhaupt opgewonden van raken.


Het is een ziekte, iets anders kan je het niet noemen.
En dat krijgt nog draagvlak in Nederland, zendtijd, aandacht...yel Hollandijien...

22-02-2007, 14:47


22-02-2007, 15:10


Is niet grappig meer!

22-02-2007, 18:05

Citaat door led_zeppelin:
Spot de pedo! Nu een nieuwe test die inzicht geeft in de uiterlijke kenmerken van de pedofiel!!



Heb de test gedaan en had er 7 fout ik ben dus niet echt een goede pedospotter.

22-02-2007, 19:31
You guessed 11 of 19 correctly (%57.9). Your grade: D+
Out of 1,833,611 people who took this test, the average score is: %49.3