Bekijk volle/desktop versie : Christelijke zionisten willen liever geen moslimminister



Pagina's : [1] 2

21-02-2007, 23:05
Christelijke zionisten willen liever geen moslimminister

Uit onderzoek van het Nederlands Dagblad blijkt dat een overgrote meerderheid van de ChristenUnie achterban een moslimminister een slecht idee vindt. Slechts elf procent lijkt het een goed idee. Een groep CDA'ers heeft om een moslimminister gevraagd.

De pro-Israël achterban van de CU spreekt zich in meerderheid uit tegen de benoeming van een moslim als minister. Gezien de profiel van de fundamentalistische partij is het niet zo vreemd dat men zich zo uitspreekt. Desalniettemin werd de CU lange tijd door verschillende moslims gezien als bondgenoot.

De minister-kandidaat in kwestie is Ahmed Aboutaleb, wethouder PvdA.Nu het regeerakkoord klaar is, wordt er flink gespeculeerd over de ministerposten. Partijleider Bos, PvdA, heeft al eerder aangegeven dat hij Aboutaleb een geschikte kandidaat vindt.


bron:http://www.ael.nl/

22-02-2007, 00:54


Laat me raden, ook teveel sharia gedronken?

22-02-2007, 01:08
Staat en Kerk worden in dit land toch sterk gescheiden... wat is het hele probleem dan?

22-02-2007, 03:33

Citaat door Aitouzine:
Staat en Kerk worden in dit land toch sterk gescheiden... wat is het hele probleem dan?


dat er bepaalde lieden zijn die het nodig vinden om de kont te kussen van een bepaald volk dat keppeltjes draagt.

22-02-2007, 06:25


Christelijke zionisten

22-02-2007, 09:50

Citaat door krabbel33:
"Liever niet willen" is logisch. Hoeveel islamieten hier "willen niet liever" een islamitische staat, dan de huidige prachtige democratie?


Dat zijn domme mensen, zij verkiezen de terreur van een eeuwenoude, agressieve religie boven de gemoedelijkheid van Nederland.

22-02-2007, 10:01

Citaat door jihadfighter:
Uit onderzoek van het Nederlands Dagblad blijkt dat een overgrote meerderheid van de ChristenUnie achterban een moslimminister een slecht idee vindt. Slechts elf procent lijkt het een goed idee.


Is maar goed dat ze dit onderzoek niet bij de PVV achterban hebben uitgevoerd

22-02-2007, 10:23

Citaat door jihadfighter:
Christelijke zionisten willen liever geen moslimminister

Uit onderzoek van het Nederlands Dagblad blijkt dat een overgrote meerderheid van de ChristenUnie achterban een moslimminister een slecht idee vindt. Slechts elf procent lijkt het een goed idee. Een groep CDA'ers heeft om een moslimminister gevraagd.

De pro-Israël achterban van de CU spreekt zich in meerderheid uit tegen de benoeming van een moslim als minister. Gezien de profiel van de fundamentalistische partij is het niet zo vreemd dat men zich zo uitspreekt. Desalniettemin werd de CU lange tijd door verschillende moslims gezien als bondgenoot.

De minister-kandidaat in kwestie is Ahmed Aboutaleb, wethouder PvdA.Nu het regeerakkoord klaar is, wordt er flink gespeculeerd over de ministerposten. Partijleider Bos, PvdA, heeft al eerder aangegeven dat hij Aboutaleb een geschikte kandidaat vindt.


bron:http://www.ael.nl/


Ja vind je het gek? Andersom zou het helemaal ongehoord zijn.. In Libanon blazen ze Christelijke leiders, maar gewoon op.. Ik bedoel in deze Hafik Hariri.

22-02-2007, 10:49

Citaat door janmetdepet:
Christelijke zionisten

Klinkt als hindoeïstische jihad.

22-02-2007, 10:52

Citaat door krabbel33:
"Liever niet willen" is logisch. Hoeveel islamieten hier "willen niet liever" een islamitische staat, dan de huidige prachtige democratie?

Zolang zij niet op ilegale wijze verhinderen dat deze mensen met een Nederlands paspoort bewindspersoon worden, is er niets aan de hand.

Het absurde is dat juist velen uit die islamitische staten, indien ze de mogelijkheid hebben, die islamitische staten ontvluchten.
Zij die hier lopen lullen over DE islamitische staat zijn waarschijnlijk hier geboren en getogen en kennen de wreedheden, ongemakken en gebrek aan vrijheid in die islamitische staten niet.

22-02-2007, 11:10

Citaat door rijmaran:
Het absurde is dat juist velen uit die islamitische staten, indien ze de mogelijkheid hebben, die islamitische staten ontvluchten.
Zij die hier lopen lullen over DE islamitische staat zijn waarschijnlijk hier geboren en getogen en kennen de wreedheden, ongemakken en gebrek aan vrijheid in die islamitische staten niet.


Het absurde is dat zelfs van deze twee politici er schijnbaar islamitische dreiging uit gaat.
Dit topic gaat over Nederland, en haar tolerantie. Anyway, ik zie Aboutaleb niet zo gauw een bomvest aantrekken, maar wie weet!

22-02-2007, 11:33

Citaat door Hakim30:
Anyway, ik zie Aboutaleb niet zo gauw een bomvest aantrekken, maar wie weet!


Ik wel, die is zeker zo gevaarlijk als Wouter "the bomb" Bos.....



Kijk eens goed naar die jassen.... Ik zie draadjes.... Allahu Akbar

22-02-2007, 11:47



Citaat door GodSent:
Ik wel, die is zeker zo gevaarlijk als Wouter "the bomb" Bos.....



Kijk eens goed naar die jassen.... Ik zie draadjes.... Allahu Akbar
Daar ben ik van overtuigd...dat jij ondermeer draadjes ziet!

22-02-2007, 22:54

Citaat door GodSent:
Ik wel, die is zeker zo gevaarlijk als Wouter "the bomb" Bos.....



Kijk eens goed naar die jassen.... Ik zie draadjes.... Allahu Akbar



ga ff terug naar de speeltuin. Je verpest de topic met je inhoudloze reacties.

22-02-2007, 23:33
Er is een uitweg die Wilders een hak kan zetten en dat is wet voorstellen waarbij mensen met twee paspoorten met een regeringsfunctie slechts de plichten kunnen vervullen van de staat waar zij in dienst zijn.
Dus dit houdt in zolang Aboutaleb in dienst is van de Nederlandse staat en kan de Marokkaanse staat geen beroep op hem doen ondanks zijn dubbele nationaliteit. Hiermee kan de loyaliteit van regeringsfunctionarissen gewaarborgd blijven.

Dit hele probleem is ontstaan doordat Wilders bang is voor belangenverstrengeling.

Pagina's : [1] 2