Bekijk volle/desktop versie : Inzending in de Spits van Hakim30 en Allure_V



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

21-02-2007, 17:36
Hebben jullie vandaag die inzending gezien in de Spits. Nou, ik heb de inzendingen van Hakim30 en Allure_V gebundeld en dan opgestuurd onder de naam Hakim el Hosni. Het was echt de beste:


Degenen die schuldig zijn aan de verziekte sfeer in Nederland worden op handen gedragen. Ze hebben de wereld van vele autochtonen veranderd door ze de ogen te openen voor denkbeeldige vijanden.
Een dichter heeft ooit gezegd. Er bestaan twee categorieën politici: zij die hun taal gebruiken om hun gedachten te verbergen, en zij die hun taal gebruiken om te verbergen dat zij geen gedachten hebben.

21-02-2007, 17:42


En hoe kom je op Hamik El Hosni

21-02-2007, 17:43
Ik bedoel Hakim el Hosni

21-02-2007, 17:48

Citaat door lap_doek:
Hebben jullie vandaag die inzending gezien in de Spits. Nou, ik heb de inzendingen van Hakim30 en Allure_V gebundeld en dan opgestuurd onder de naam Hakim el Hosni. Het was echt de beste:


Degenen die schuldig zijn aan de verziekte sfeer in Nederland worden op handen gedragen. Ze hebben de wereld van vele autochtonen veranderd door ze de ogen te openen voor denkbeeldige vijanden.
Een dichter heeft ooit gezegd. Er bestaan twee categorieën politici: zij die hun taal gebruiken om hun gedachten te verbergen, en zij die hun taal gebruiken om te verbergen dat zij geen gedachten hebben.




Talleyrands maxime luidt: La parole a été donnée à l'homme pour déguiser sa pensée. 'De spraak is de mens gegeven om zijn ware gedachten te verhullen'. (Talleyrand aan de spaanse gezant Izquierdo, volgens Barère, Mémoires Parijs 1842, maar die variant van jou is wel zo leuk.

'De klare taal van de filosoof is zijn kredietbrief' heeft Vauvenargues gezegd. De onechte daarentegen zal – naar Talleyrands maxime – zijn uiterste best doen om door middel van veel en moeilijke woorden zijn gedachten – of juist het gebrek daaraan – te verbergen, en zal de uit eigen troebele gedachten ontsproten onbegrijpelijkheid van zijn hersenspinsels de lezer hiervan overtuigen.

21-02-2007, 17:50



Citaat door Tat twam asi:


Dat was Vauvenargues. Hij zei het iets anders: "De mens is de spraak gegeven om zijn ware gedachten te verbergen" maar die variant van jou is wel zo leuk.



Nee, het is van Allure_V. Goed van haar, he. Ik heb alleen de inzending van Hakim30 en die van haar gecombineerd, verkort en opgestuurd. Alle lof aan hun!

21-02-2007, 17:50
Het gaat om deze inzending:


21-02-2007, 18:38

Citaat door Allure_V:


Mooi stukje Allure, gefeliciteerd met de plaatsing ervan.

Ben het alleen totaal oneens met je.

21-02-2007, 18:45
Ik heb eens een brief in de Spits gekregen onder de naam Hakim van Sesamstraat.

21-02-2007, 19:02
Spits.....nau, dát zegt nogal wat, als je dáárin je brief krijgt, zeg....hoe kríjg je het voor elkaar!!!!

dat brieffie van die Jansen er boven is ook lekker verhelderend


Citaat:
22 zetels...da's niet niks

21-02-2007, 19:04

Citaat door Dezelfde:
Spits.....nau, dát zegt nogal wat, als je dáárin je brief krijgt, zeg....hoe kríjg je het voor elkaar!!!!


Weet je hoeveel dombo's ik moest verslaan om die brief erin te krijgen??

Janzen is een relnicht, jij misschien???

21-02-2007, 19:05

Citaat door lap_doek:
Weet je hoeveel dombo's ik moest verslaan om die brief in te krijgen??


Weet je hoe goed mijn brief was? Waarom staat mijnes er niet in!!??

21-02-2007, 19:07
Ik denk dat het een goed platform is om zoiets in te laten plaatsen.......Hoewel het niet echt een serieus medium is.

Voor degenen die het niet weten...Sp!ts is onderdeel van de Telegraaf, de verguisde krant van moslim NL.

21-02-2007, 19:07



Citaat door Abudais:
Weet je hoe goed mijn brief was? Waarom staat mijnes er niet in!!??



Survival of the fittest, jongen.

Ps: Je moet het zo klein mogelijk maken. Dan komt ie er bijna zeker in.

21-02-2007, 19:11
Als je een brief onder de naam van mijn groot oom Hans Müller ziet staan weet je dat het Abudais is die de brief schreef.
Dan kan ik gelijk betekenis aan z'n leven geven, een kans die hij nooit gekregen heeft, door de zelfde mensen die dit land vernietigen.

21-02-2007, 19:13

Citaat door Abudais:
Als je een brief onder de naam van mijn groot oom Hans Müller ziet staan weet je dat het Abudais is die de brief schreef.
Dan kan ik gelijk betekenis aan z'n leven geven, een kans die hij nooit gekregen heeft, door de zelfde mensen die dit land vernietigen.





What's wrong???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11