Bekijk volle/desktop versie : Ben ik nou echt zo onbeschoft?



Pagina's : [1] 2

21-02-2007, 16:54
Stond vandaag bij drogist in de rij om af te rekenen, en was als eerst volgende aan de beurt. Ondertussen gaat er een andere kassa open en cassiere riep de eerst volgende in de rij. Moi.
Achter mij stond een vrouw met haar dochter van ong 15 jaar en seinde naar haar dochter die naar voren sprong en voor mij wilde afrekenen met 1 produkt.
Dan moet je net mij treffen. Ongeacht wie (uitzonderingen daar gelaten )
Ik loop rustig naar die kassa, ga voor meisje staan en leg mn produkten op de band.
Waarop die moeder mij kwaad aan keek, en waarom ik dat meisje niet ff voor liet gaan met haar ene produkt.
Ik keek haar cool aan, en vroeg of zij dat netjes vond om zomaar ongevraagd haar dochter te laten voordringen? En NEE, ik laat haar niet voor! En of ze weer netjes achter mij aan wilde sluiten

Kijk, voor alle duidelijkheid; zo zit ik normaal niet in elkaar maar dit vond ik zo'n brutale actie!
Ik merk dat ik ook nooit voor mag gaan bij een kassa.
En helemaal de grap was toen ik hoogzwanger was en mensen nooit voor mij wilde opstaan in ov. Dit sloeg alles.
Ik heb het gehad met dit soort types.

Onbeschoft of juist nie?




21-02-2007, 16:59


Ik vind het niet onbeschoft. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, kom nou, wat denkt ze wel niet!

Iedereen moet netjes op zijn beurt wachten, punt uit!

21-02-2007, 16:59
Nee hoor, je hebt gelijk!

Wat ook zo hatelijk is: In de supermarkt, als er een kassa bijkomt. Al die gierige mensen gelijk rennen. Hallo, degene die er het langst staat is als eerst aan de buurt, stelletje aasgieren!

21-02-2007, 16:59
Je lijkt mij wel. Ik maak er een hele heisa van als er iemand wil voordringen bij het opengaan van een andere kassa of op de markt.... En bij mij geldt GEEN uitzonderingen daar gelaten

21-02-2007, 17:14



Citaat door CherryPie:
Nee hoor, je hebt gelijk!

Wat ook zo hatelijk is: In de supermarkt, als er een kassa bijkomt. Al die gierige mensen gelijk rennen. Hallo, degene die er het langst staat is als eerst aan de buurt, stelletje aasgieren!


Juist, dit was dus bij mij het geval.
Kan er zo niet tegen.
Of als je bij kassa staat met 1 produkt, en voor je staat iemand met giga volle winkelwagen die je dan zo aankijkt van en zich weer omdraait. Ha-te-lijk.

21-02-2007, 17:14


als je voor bent, ben je ook voor, stel dat het nou andersom het geval was? nou dan was de wereld te klein geweest!
jij hebt het nog netjes gedaan. Heerlijk zulke acties. Ik maakte vorig jaar ook zoiets mee, ging een oudere man, hollander, voordringen, toen ik naar voren ging en mijn spullen op de toonbank zette en netjes vertelde dat ik voor was, begon meneer gelijk met hoofddoekje dit, buitenlandse dat,
nou dat heb ik even rechtgezet natuurlijk!

21-02-2007, 17:17
nee vind van niet ik zou precies het zelfde doen en ik heb al helemaal altijd mijn mondje klaar

21-02-2007, 17:24

Citaat door Ciham:


als je voor bent, ben je ook voor, stel dat het nou andersom het geval was? nou dan was de wereld te klein geweest!
jij hebt het nog netjes gedaan. Heerlijk zulke acties. Ik maakte vorig jaar ook zoiets mee, ging een oudere man, hollander, voordringen, toen ik naar voren ging en mijn spullen op de toonbank zette en netjes vertelde dat ik voor was, begon meneer gelijk met hoofddoekje dit, buitenlandse dat,
nou dat heb ik even rechtgezet natuurlijk!



Mooi zo!
Vandaag de dag moet je wel zo voor jezelf opkomen. Anders walsen mensen zo over je heen.
En het gaat steeds een stapje verder...

Kommaar kommaar kommaar
Lust ze rauw

21-02-2007, 17:30
Heerlijk die marokkaanse temparement!!!

21-02-2007, 17:33

Citaat door LovelyMommy:
Heerlijk die marokkaanse temparement!!!



Haha, hier is het Nederlands temperament!

21-02-2007, 17:37

Citaat door LovelyMommy:
Je lijkt mij wel. Ik maak er een hele heisa van als er iemand wil voordringen bij het opengaan van een andere kassa of op de markt.... En bij mij geldt GEEN uitzonderingen daar gelaten


Zo ben ik ook geworden
Moet wel eerlijk toegeven dat ik "vroeger" veel rustiger was en trapte nog wel eens op mn hart in bepaalde situaties.
Maar daar kom je niet ver mee. Geloof me.
Lief, aardig of vriendelijk werkt niet !!
Betaal met gelijke munt terug.

21-02-2007, 17:38
Nu ben je echt stoerrrrr

21-02-2007, 17:40



Citaat door sgatje22:
Nu ben je echt stoerrrrr


Kweet. Dank je!

21-02-2007, 17:42
ik vind het meisje wat voordrong onbeschoft niet jij


Ik had dit laatst in de bios met stelletje Turkse wijven
Nou ik heb ze helemaal ziek gemaakt haha
die rij was dus superlang
en ik stond voor hen
dus nieuwe kassa open
same old same old
zij rennen er naartoe en de balie zo in beslag nemen zo van je komt er niet tussen
dus ik kijk die medewerker aan en ik zeg tegen hem 'ik ben aan de buurt hoor deze mensen stonden achter me (hollandse manier)
en die turken die d8en we gaan rennen (turkse manier)

haha
dus toen zei die medewerker ja ik zag het kom maar hier

begon die chickies te proesten en te lullen en mij ze3ma intimideren zo van 'had je maar sneller moeten rennen'
ik lachte haar echt uit, ik zei tegen haar hallo, ik ren niet als een kip zonder kop overal en nergens heen zoiets heet BESCHAAFDHEID, ze werd rood jonge, ze wilde mij volgens mij echt rammen haha

maar ja, dan moet je vooral bij mij zijn
al die f3ayel van mn exman reageer dan wel ff op haar af

hahahahahaha

21-02-2007, 17:48
@TS=> Ik zal je zeker niet onbeschoft noemen gezien je opgekomen bent voor het recht dat je jezelf toegeëigend had door rustig te blijven wachten tot het jouw beurt was... wat ook zo was,dus zodoende moet dat meisje niet voorlopen.

Zelf pak ik het op de andere manier aan.Ik noem het de "da3wah-way".
Wanneer iemand mijn recht afpakt maak ik zo vriendelijk mogelijk duidelijk(en nee,ook zonder sarcastisch ondertoontje zelfs!) dat het "mijn" recht was maar het met een glimlach afsta. Waarom? .. omdat ik moslima ben en moslims zijn gewoon vergevend,goedgunstig jegens hun medemens én veel meer.
Dit is dé boodschap die ik wens over te brengen met mijn houding.. en insha'Allah hoop ik daarmee een stapje dichter tussen de moslims en niet-moslims te hebben gezet.
Ieder beetje is véél... en wéét dat Allah swt de Beste Beloner is.

Pagina's : [1] 2