Bekijk volle/desktop versie : intervieuw met el ahmadi in (tijdschrift) VI



21-02-2007, 00:59
Na een knieblessure speelde Karim El Ahmadi zich de afgelopen maanden geruisloos in de basis bij FC Twente. De 22-jarige Marokkaan wordt gezien als de verpersoonlijking van de groei die de Tukkers hebben doorgemaakt. 'Haha, dus ik sta symbool? Nou, dat lijkt me wat overdreven.'
Dat het goed met hem gaat, is een ding dat zeker is. El Ahmadi is volwassen geworden, vindt hij zelf. 'Voorheen genoot ik van de complimenten, nu kietel ik mezelf met kritiek. Na een wedstrijd bekijk ik op videobanden de fouten, terwijl ik vroeger op goede acties lette. Dat is mijn proces en dat is het proces van de groep. Alleen top is goed genoeg.'

En de top is in zicht voor FC Twente. De Tukkers mengen zich dit seizoen in de strijd om een plaats in de Champions League en volgens El Ahmadi hoeft dat geen incident te zijn. 'Ik heb bij het team niet het gevoel dat we al tegen onze lat aanzitten. Soms is het bijna kunst wat we laten zien.'

Het complete interview met El Ahmadi lees je in VI nummer 8, die vanaf woensdag in de winkels verkrijgbaar is. De middenvelder spreekt verder nog over zijn keuze voor het Marokkaanse nationale elftal en waarom hij opkijkt tegen ploeggenoot Orlando Engelaar. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=90018/sc=28b7e2

21-02-2007, 11:22


Jij haat hem toch?

Jij zegt toch dat ze voor NL moeten kiezen?

21-02-2007, 11:24
karum el ahmadi onze trots

23-02-2007, 00:35

Citaat door OpblaasschaapV2:
Jij haat hem toch?

Jij zegt toch dat ze voor NL moeten kiezen?


haten is een grote woord schapie..

respect voor karim, ik heb alleen een hekel aan marokkanen die wel presteren achter de spiegel maar niet op het veld. zo een jongen als die chretien basiir bijvoobeeld.. ik mag hem gewoon, omdat ie een normale nette kapsel heeft, en gewoon hard zn best doet. een speler als zaher mag ik dus niet omdat ie zn wenkbrouwen epileert..tvoee