Bekijk volle/desktop versie : Saudi-Arabië laat onthoofde Srilankanen zien



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

20-02-2007, 18:59
http://www.nu.nl/news/983508/23/Saudi-Arabi%EB_laat_onthoofde_Srilankanen_zien.html

Saudi-Arabië laat onthoofde Srilankanen zien

Uitgegeven: 20 februari 2007 18:33

RIYAD - Saudi-Arabië heeft de lichamen van vier onthoofde Srilankanen publiekelijk tentoongesteld. De lichamen werden na de executie op een plein in druk deel van de hoofdstad Riyad vastgebonden aan houten balken. De 'kruisiging' was volgens lokale media bedoeld om een golf van criminaliteit door buitenlanders tegen te gaan.

De vier bendeleden hadden niemand vermoord. Vanwege de georganiseerde aard van hun gewelddadige acties kregen zij desondanks de doodstraf opgelegd.

Genade

De Srilankaanse ambassade reageerde dinsdag "geschokt" op het bericht. "Zoiets hadden we nooit verwacht. We hadden juist om genade gevraagd", aldus een woordvoerder.


En deze barbaren komen in Nederland zeuren over een uitspraak van Wilders.....

20-02-2007, 19:02



Citaat door Peace?:
http://www.nu.nl/news/983508/23/Saudi-Arabi%EB_laat_onthoofde_Srilankanen_zien.html

Saudi-Arabië laat onthoofde Srilankanen zien

Uitgegeven: 20 februari 2007 18:33

RIYAD - Saudi-Arabië heeft de lichamen van vier onthoofde Srilankanen publiekelijk tentoongesteld. De lichamen werden na de executie op een plein in druk deel van de hoofdstad Riyad vastgebonden aan houten balken. De 'kruisiging' was volgens lokale media bedoeld om een golf van criminaliteit door buitenlanders tegen te gaan.

De vier bendeleden hadden niemand vermoord. Vanwege de georganiseerde aard van hun gewelddadige acties kregen zij desondanks de doodstraf opgelegd.

Genade

De Srilankaanse ambassade reageerde dinsdag "geschokt" op het bericht. "Zoiets hadden we nooit verwacht. We hadden juist om genade gevraagd", aldus een woordvoerder.


En deze barbaren komen in Nederland zeuren over een uitspraak van Wilders.....


In israel moet je ook niet roepen dat je de holocaust op de varkens ontkend.

Eigen schuld, voor mij hadden ze hun levend moeten verbranden.

20-02-2007, 19:03
nou, stel je nu maar eens voor wat ze met mensen zoals die schaamkop doen. En er zijn genoeg mensen hier in nederland die dezelfde methode hanteren. Dus wilders....watch out !!

20-02-2007, 19:04

Citaat door Peace?:
http://www.nu.nl/news/983508/23/Saudi-Arabi%EB_laat_onthoofde_Srilankanen_zien.html

Saudi-Arabië laat onthoofde Srilankanen zien

Uitgegeven: 20 februari 2007 18:33

RIYAD - Saudi-Arabië heeft de lichamen van vier onthoofde Srilankanen publiekelijk tentoongesteld. De lichamen werden na de executie op een plein in druk deel van de hoofdstad Riyad vastgebonden aan houten balken. De 'kruisiging' was volgens lokale media bedoeld om een golf van criminaliteit door buitenlanders tegen te gaan.

De vier bendeleden hadden niemand vermoord. Vanwege de georganiseerde aard van hun gewelddadige acties kregen zij desondanks de doodstraf opgelegd.

Genade

De Srilankaanse ambassade reageerde dinsdag "geschokt" op het bericht. "Zoiets hadden we nooit verwacht. We hadden juist om genade gevraagd", aldus een woordvoerder.


En deze barbaren komen in Nederland zeuren over een uitspraak van Wilders.....


We hebben meer met SA gemeen dan we denken dus...
Echter gaan we er wat beschaafder mee om.

20-02-2007, 19:08



Citaat door Arrow:
Vredige moslim neem ik aan ?
Enkeltje tjoekie tjoekie boot.


Nee, tjoekie tjoekie de trein...



Trein gemist ?? ?

20-02-2007, 19:09

Citaat door Iemand uit West:
nou, stel je nu maar eens voor wat ze met mensen zoals die schaamkop doen. En er zijn genoeg mensen hier in nederland die dezelfde methode hanteren. Dus wilders....watch out !!


Je zal het vast geen probleem vinden als we in Nederland dan voortaan kosten besparen op criminele Marokkanen.... We hakken hun kop gewoon af en spitsen die op een rij op het damrak... Vind je vast een goed idee!

20-02-2007, 19:09

Citaat door Arrow:
Vredige moslim neem ik aan ?
Enkeltje tjoekie tjoekie boot.




t doet je deugd he om ziels alleen achter je computertje te zitten en tegen moslim of niet tjoek tjoek te roepen Ik voel ik echt met je mee, ik meen t

20-02-2007, 19:10

Citaat door Arrow:
Dat we meer beschaving hebben dan de moslims hoef je mij niet te vertellen, dat is evident.
Maar wat bedoel je met je opmerking dat we meer met die bedoeinen gemeen hebben dan we denken ?


Lees het dikgedrukte stuk nog eens in mijn post. Een golf van crominaliteit door buitenlanders......

Dat hebben we hier ook.....alleen dan zijn het veelal Arabieren of Berbers.

20-02-2007, 19:10

Citaat door Peace?:
Je zal het vast geen probleem vinden als we in Nederland dan voortaan kosten besparen op criminele Marokkanen.... We hakken hun kop gewoon af en spitsen die op een rij op het damrak... Vind je vast een goed idee!




Dat mag ik hier lekker niet

Dat heeft jullie regering bepaald

20-02-2007, 19:11

Citaat door Iemand uit West:
t doet je deugd he om ziels alleen achter je computertje te zitten en tegen moslim of niet tjoek tjoek te roepen Ik voel ik echt met je mee, ik meen t


Ewa jah, achter pc is hij/zij veilig.

Op straat zijn ze altijd stil, of ze lopen stoer met hun hondje langs.

Tjoek tjoek, voor jou is het KNOR KNOR

20-02-2007, 19:12

Citaat door Arrow:
Nee hoor, ik schop nu mohammedanen de boot in. Maar niet verder vertellen, die boot haal de straat van Dover niet....
Dat wordt lachen als je ze ziet spartelen. Zonder zwemvesten....
Doe de groeten aan je holmaat faithless.


De treinen haalde wel de gaskampen (met aanboord hollanders,joden)

Dat maakt het verschil

20-02-2007, 19:16
Misselijkmakend en absolute wansmaak dat de Holocaust weer wordt gebruikt om een punt te maken van iets en deze dan nog te verheerlijken ook.

Het lijkt verdomme wel Planet of the Apes bij sommige "gelovigen"onder jullie.

Dat Islam barbarisme begint me echt zwaar de keel uit te hangen

20-02-2007, 19:18



Citaat door Arrow:
Nee hoor, ik schop nu mohammedanen de boot in. Maar niet verder vertellen, die boot haal de straat van Dover niet....
Dat wordt lachen als je ze ziet spartelen. Zonder zwemvesten....
Doe de groeten aan je holmaat faithless.





Dat maakt niet uit, als ik maar je lekkere blonde geixe zus van achter neem mij mag jij ze de boot inschoppen. Want dat is wat er speelt he.....je zusje word genomen door je marokaanse buurjongen en dat kan gij natuurlijk niet hebben want jou fantasie is om het natuurlijk een keer met je zus te doen vuile incestpleger ....probeer je daarom hier je hartje te luchten, ahhhhh doe maar klein lief varkentje van me

20-02-2007, 19:20
In de VS of Japan (zogenaamde beschaafde landen) krijgen criminelen ook de elektrische stoel, een spuitje of worden opgehangen. Maar als Saudi-Arabie criminelen de doodstraf geeft, dan is het ineens een barbaarse land. Stelletje hypocrieten zijn jullie

20-02-2007, 19:22

Citaat door Arrow:
Wij gooien onze nieuwe crypto communistische regering overhoop, en volgen de nieuwe LEIDER Geert ! Hij weet het beter...in ieder geval meer dan jij.




Is hij nou jullie enige hoop Eerst was t onze kale pim....nou die is inmiddels al in hel aanbeland, waar jullie overigens allemaal zullen belanden maar dat terzijde, en nu roepen jullie geertje geertje...... T zal nooit veranderen word wakker. WIJ LEVEN LEKKER HIER VAN JULLIE CENTJES, IDD JULLIE CENTJES AANGEZIEN DE KLUIZEN HIER IN DIT LAND VOOR T OPRAPEN LIGGEN....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7