Bekijk volle/desktop versie : *Waargebeurd* De dag die ik nooit kan vergeten!!



Pagina's : [1] 2

20-02-2007, 14:11
[ Ik wil een verhaal met jullie delen.. Het is moeilijk voor mij om het weer te herinneren maar ik doe het toch..Mischien dat mijn hartje bij jullie is uitgelucht.. ]

[het was een zonnige mooie maandag,, ik stond op en ging naar de douche om woedoe te doen en mijn haren te kammen .. Tanden poetsen etc.
Ik trok mijn kleren aan.. Die ik zaterdag had gekocht.. Het was een witte broek met daarboven een heel mooi roze topje..Ik ging naar beneden om te eten .. Mn moeder was erg ziek dus ik maakte ook voor haar ontbijt op bed..Ik liep naar buiten om mijn bus te halen,, net toen ik aanliep reed hij weg.. Ik had besloten om te gaan lopen,, maar ik kwam het eerste uur te laat aan..Ik liep de klas binnen en iedereen keek me aan,, ik moest blozen...
Alle plaatsen waren bezet behalve naast die van Adil... Adil is een jongen die al 3 jaar gek op me is,, hij plakt heel erg aan me.. Hij woont ook nog eens tegenover me...Maar ik voel n ix voor hem en ik probeer hem dat oook heel vaak duidelijk te maken maar hij geeft het niet op.....]

[moet ik verder?]

20-02-2007, 16:54


[ewa mensen zeg nou a.u.b moet ik doorgaan ofniet????]

20-02-2007, 16:58
ga verder. je eerste fan

20-02-2007, 17:49
ey meid ik ben je 3de fan ga snel verder meid

20-02-2007, 20:39


hahaha oke

Hij is wel een lieve jongen maar voelde egt nix voor hem,,
De dag was bijna voorbij.. Had maar 3 lesuren te gaan voordat de schooldag voorbij was..Nu was het tijd voor de les engels.. Ik was zo blij als we die les kregen.. Als ik een dag geen engels krijg was mn dag gewoon niet compleet..Namelijk de leraar van engels was zo cuteee ik viel als een blok voor hem.. Elke keer als ik hem zag begon ik te blozen te stralen ik werd blij.. Als ik een slechte dag had was hij diegene die mijn dag weer goed maakte.. Hij was half marokaans en half indisch...Hij heeft het in de gaten dat ik hem leuk vind... Niemand die het weet alleen wij 2 ... Ik zag het al voor me die mooie tijden die wij gaan beleven aaaahhh ik was zo verliefd.. die getinte huid gespierde lichaam..

Ik kwam eraan lopen. Ik ging de klaslokaal binnen en zag hem daar zitten...Hij keek me lachend aan en vroeg of ik 1 keer met hem naar de bios wou gaan... Moet ik verder meiden?

20-02-2007, 20:51
ja verder!!!!

20-02-2007, 21:18
maar toch ga ik ff verder... Hij keek me diep in de ogen aan..Ik werd rood zo rood werd ik nog nooit in mijn leven... hij begon te lachen.. hij pakte mn hand vast en begon erover te strelen..ik trok me hand weg.. Hij vroeg of ik me schaamde ik ontkende..Hij ging naar de deur en deed die dicht hij stuurde al mijn klasgenoten weg,, Hij zei tegenhun dat we gesprek hadden en hun begonnen te fluiten en te juigen..Hij deed de deur opslot zodat niemand binnen kwam.. hij kwam voor me zitten.. ik was echt bang..hij streelde over mijn gezicht en z8tjes.. Samira ik vond je al altijd een apart lief meisje.. en heel mooi.. Ik wil zo graag met jou een keer iets leuks doen .. Ik staarde hem alleeen maar aan .. ik wist niet wat ik moest zeggen.. ik wou niet maar enee kant van me wou het wel.. Gelukkig ging mijn tel af.. ik nam op.. het was mijn moeder ik moest langs de lidl.. Ik liep weg en toen pakte hij mij bij mijn arm.. hij vroeg nou krijg ik nog antwoord van je.. Ik slikte en zei is goed... ohh my god wat heb ik gezgd... hij zo oke vrijdag was hij altijd vrij.. en ik had om 1 uur uit.. hij stelde de vrijdag voor.. ik zei oke..ik lliep naar de kantine...

20-02-2007, 22:41
jallah zied!!!

20-02-2007, 23:13
ga door ga door leuk verhaal

20-02-2007, 23:29
ga dan verder !!

21-02-2007, 13:25
ik ga volgende keer verder meisjes kan helaas niet verder gaan
tot morgen !!!

kushaaa

21-02-2007, 13:45
g averderrrr kan niet wachten ben je fannetje geworden

21-02-2007, 15:17


gaaa verderrr....

22-02-2007, 14:14
oke meiden ik ga verder....

23-02-2007, 13:12

Citaat door zina_princes:
oke meiden ik ga verder....


wanneer was je van plan dat te doen?

Pagina's : [1] 2