Bekijk volle/desktop versie : » Dief slikt diamanten ring van 5000 euro in



20-02-2007, 13:57
-











Een 44-jarige schilder uit North Carolina dacht een extraatje te verdienen door er vandoor te gaan met een diamanten ring ter waarde van ruim 5000 euro. Hij werd echter door de politie in zijn nekvel gegrepen. Om te buit weg te smokkelen, zag de dief maar één oplossing: doorslikken dat ding.

De ring lag verstopt onder een matras in een huis dat Kenny Narron aan het schilderen was. De 16-jarige zoon van de eigenaar betrapte de schilder in de slaapkamer van zijn ouders, waar hij niks te zoeken had. Toen de ring verdwenen bleek te zijn, was de verdachte snel gevonden.

De politie nam de huisschilder voor verhoor mee naar het politiebureau. Op het moment dat de agenten even een telefoontje pleegden, greep de dief zijn kans en slikte de buit door. Een beveiligingscamera filmde echter hoe hij deze opmerkelijke snack nuttigde.

De dief werd vlug naar een ziekenhuis gebracht, waar artsen hem moesten opereren om het kostbare kleinood te verwijderen. De schilder moet nu niet alleen terechtstaan voor diefstal, maar ook voor het achteroverdrukken van bewijsmateriaal. Way to go, Kenny Narron!

Bron: http://msn.entopic.com/money_madness/gestolen_ring

20-02-2007, 14:10


Dat noem ik een duur hapje.....

20-02-2007, 14:46
ik had het zelfde gedaan .... haha ha ha

20-02-2007, 14:52
hahaha nee mij hadden ze geneens kunnen pakken