Bekijk volle/desktop versie : rot kapsters



20-02-2007, 12:42
ben zo vaak geflashed door kappers. Laatst ging ik naar een kapster toe en knipte mn haar bijna allemaal af (ik zei V vorm) want ik heb krullen. Toen had ik dus half lang krullend haar ipv lang en ik d8 ik ga t ff opfrissen met highlights ik ben al blond en nu heb ik spier wit haar want ze heeft teveel plukken gebleekt. Ik ga nu donkere plukken doen want ik ben zooooooooooo blond.
Wie heeft dit ook weleens gehad.

Ik denk nu aan donkerbruin haar mn eigen kleur staat het beste. Bitter sweet chocolade. Ik durf alleen niet. Kortom ik weet het even niet meer.

20-02-2007, 12:45



Citaat door mizzapart:
ben zo vaak geflashed door kappers. Laatst ging ik naar een kapster toe en knipte mn haar bijna allemaal af (ik zei V vorm) want ik heb krullen. Toen had ik dus half lang krullend haar ipv lang en ik d8 ik ga t ff opfrissen met highlights ik ben al blond en nu heb ik spier wit haar want ze heeft teveel plukken gebleekt. Ik ga nu donkere plukken doen want ik ben zooooooooooo blond.
Wie heeft dit ook weleens gehad.

Ik denk nu aan donkerbruin haar mn eigen kleur staat het beste. Bitter sweet chocolade. Ik durf alleen niet. Kortom ik weet het even niet meer.

als je haar niet verraadt dat je blond bent, dan doet je taalgebruik dat wel

20-02-2007, 12:45
Bah bah dom blondje zeg! Je moet ook niet naar die kappers gaan die nog in opleiding zijn.

20-02-2007, 12:54

Citaat door mizzapart:
ben zo vaak geflashed door kappers. Laatst ging ik naar een kapster toe en knipte mn haar bijna allemaal af (ik zei V vorm) want ik heb krullen. Toen had ik dus half lang krullend haar ipv lang en ik d8 ik ga t ff opfrissen met highlights ik ben al blond en nu heb ik spier wit haar want ze heeft teveel plukken gebleekt. Ik ga nu donkere plukken doen want ik ben zooooooooooo blond.
Wie heeft dit ook weleens gehad.

Ik denk nu aan donkerbruin haar mn eigen kleur staat het beste. Bitter sweet chocolade. Ik durf alleen niet. Kortom ik weet het even niet meer.


Meis,

Ik heb zelf ook lang bond krullend haar (van mezelf btw) maar heb een vaste kapper...ik ga nooit naar die marokkaanse of andere buitenlandse kapsalons....zij verpesten je haar.
Heb hier in hilversum een vast kapper en ben atijd tevreden....misschien moet je die maar s proberen....?

20-02-2007, 12:56



Citaat door mizzapart:
ben zo vaak geflashed door kappers. Laatst ging ik naar een kapster toe en knipte mn haar bijna allemaal af (ik zei V vorm) want ik heb krullen. Toen had ik dus half lang krullend haar ipv lang en ik d8 ik ga t ff opfrissen met highlights ik ben al blond en nu heb ik spier wit haar want ze heeft teveel plukken gebleekt. Ik ga nu donkere plukken doen want ik ben zooooooooooo blond.
Wie heeft dit ook weleens gehad.

Ik denk nu aan donkerbruin haar mn eigen kleur staat het beste. Bitter sweet chocolade. Ik durf alleen niet. Kortom ik weet het even niet meer.





Eigen schuld, dikke bult, had je je haren maar niet moeten ''haramiseren''....

20-02-2007, 13:02

Citaat door Mosslima:
als je haar niet verraadt dat je blond bent, dan doet je taalgebruik dat wel



Jouw hoofddoek verdoezeld jou haat ook niet. Ik dom? hahaha je moest eens weten hoe slim ik ben! ps ben bij een dure kapper geweest.

groetjes blondje (nu nog wel) morgen brunnette kortom mij staat alles!!

20-02-2007, 13:04

Citaat door MariaMaria:
Meis,

Ik heb zelf ook lang bond krullend haar (van mezelf btw) maar heb een vaste kapper...ik ga nooit naar die marokkaanse of andere buitenlandse kapsalons....zij verpesten je haar.
Heb hier in hilversum een vast kapper en ben atijd tevreden....misschien moet je die maar s proberen....?



dank je wel! hoe heet die kapsalon dan? ik ga denk ik of helemaal bruine spoeling doen dus een kleur of ik ga load lights doen om dat blonde te verzwakken. Ik style het voorlopig want blond en krullen is nog je weet wel wat ik bedoel. Bedankt voor je tip pm me die naam van de kapper in Hilversum aub!

20-02-2007, 13:05

Citaat door mizzapart:
Jouw hoofddoek verdoezeld jou haat ook niet. Ik dom? hahaha je moest eens weten hoe slim ik ben! ps ben bij een dure kapper geweest.
groetjes blondje (nu nog wel) morgen brunnette kortom mij staat alles!!

en dat is nou het blonde element in je karakter

20-02-2007, 13:07

Citaat door JAMIE_3:


Eigen schuld, dikke bult, had je je haren maar niet moeten ''haramiseren''....


Met dat verfen, ben ik 't met je eens. Maar knippen, daar kon ze niets aan doen.

Tip: verf je haar de volgende keer niet meer. En al helemaal niet blond!

20-02-2007, 13:12

Citaat door Mosslima:
en dat is nou het blonde element in je karakter

het zwarte element in jouw citeringen is dat je beledigend bent naar mij al persoon. Als je de koran zou citeren dan zou je weten dat je andere niet mag beledigen? dus citeer mij aub niet. Heb jouw mening niet nodig! JOuw nickname is moslima? niet erg toepasselijke bij de reacties die je maakt.

20-02-2007, 13:13

Citaat door JAMIE_3:


Eigen schuld, dikke bult, had je je haren maar niet moeten ''haramiseren''....



de meiden van HALLAL goed bezig!!!! NOT

20-02-2007, 13:14

Citaat door mizzapart:
de meiden van HALLAL goed bezig!!!! NOT



Wat doe joe mien?