Bekijk volle/desktop versie : Moslimmilitanten verdacht van het opblazen van 67 mensen in India!



Pagina's : [1] 2

19-02-2007, 23:37
http://www.nu.nl/news/982224/24/Klopjacht_op_daders_aanslag_trein_India.html

Dat ze die honden maar snel mogen pakken.

19-02-2007, 23:40



Citaat door Peace?:
http://www.nu.nl/news/982224/24/Klopjacht_op_daders_aanslag_trein_India.html

Dat ze die honden maar snel mogen pakken.



Er staat nergens in dat zij het werkelijk zijn, de verantwoordelijkheid is niet opgeeist. Maw jij hebt je mening al klaar voor er een onderzoek is geweest. Maw jij bent een hokjesdenker

19-02-2007, 23:42

Citaat door TheKnightRider:
Er staat nergens in dat zij het werkelijk zijn, de verantwoordelijkheid is niet opgeeist. Maw jij hebt je mening al klaar voor er een onderzoek is geweest. Maw jij bent een hokjesdenker


In mijn topic staat dat ze verdacht worden. Ik hoop dus dat de daders snel gepakt worden wie het ook mogen zijn... Is begrijpend lezen onderdeel geweest van je educatie..........

20-02-2007, 08:07
Ik word een beetje moe van al dat geweld.........

20-02-2007, 09:11



Citaat door Marroqui:
strategisch in elkaar gezet door joden. die hebben deze waanzinnige daad gepleegd door geld te geven en arme mensen op te hitsen om zo'n daad te plegen en de islam in een kwaaddaglicht te stellen



Wat een scheinheilig gelul om de Joden weer de schuld te geven.........


Volgens mij zijn de Moslims zelf bijna overal ter wereld wel in conflict met iets of iemand........

20-02-2007, 09:19

Citaat door Marroqui:
joden zitten daarachter. niet de moslims

dat volk is schuldig aan alle problemen op de wereld



Laat maar,heb je andere reacties gelezen.......
En daar zit geen normale reactie bij.
En met een zwakbegaafde ga ik niet in discussie .......

20-02-2007, 09:26

Citaat door Marroqui:
ofcourse zou ik ook zeggen als ik een jood was en het me opeens te warm onder de voeten wordt. En jij hebt echt geen leven als je al mn andere reacties gaat proberen te lezen.

Zit je in de bijstand ouwe?




........

20-02-2007, 09:28

Citaat door pseu:
........


Sommigen zouden we gewoon als pleepapier moeten verkopen. Alleen nutig om stront aan te smeren

20-02-2007, 09:32

Citaat door GodSent:
Sommigen zouden we gewoon als pleepapier moeten verkopen. Alleen nutig om stront aan te smeren




20-02-2007, 09:43

Citaat door Arrow:
Toch wel slim van die Joden. Zelfs die Indiase experts geloven dat het moslims zijn geweest.
Nee, ik mag die mossad wel. Dat geval met die twee torentjes hebben ze ook knap in elkaar gezet en dan ook nog eens doen alsof ze in Libanon een oorlog verloren hebben is echt knap werk.
Die Iranees hebben ze ook zo gek gekregen dat hij dreigende taal uitslaat ( dronken gevoerd natuurlijk) en over Iraq kunnen we alleen maar deemoedig het hoofd buigen voor de fantastische misleiding die de Mossad daar veroorzaakt.
Thuis zo nu en dan een Hamas terrorist opblazen waarvan fatah der schuld krijgt...
Laten we hopen dat ze zo door gaan. Knap werk. Die jongens kunnen we goed gebruiken om straks het MO weer netjes op te bouwen.


Echt misselijkmakend hoe al het Islamitische geweld door de Joden zou worden gedaan..... Blijf het jezelf maar lang genoeg wijs maken dan ga je het nog geloven ook...

20-02-2007, 09:47

Citaat door Peace?:
Echt misselijkmakend hoe al het Islamitische geweld door de Joden zou worden gedaan..... Blijf het jezelf maar lang genoeg wijs maken dan ga je het nog geloven ook...



Niet alleen de joden he, vlak de christenhoden en de hare krisjna niet uit. Die kapen het ene vliegtuig na het andere

20-02-2007, 10:45

Citaat door Marroqui:
en trouwens joden zijn de meest agressiefste volk die d'r bestaat. Zie maar hoe ze de wereld terroriseren



En jij het maar gek vinden dat mensen een hekel aan Moslims krijgen.......
Je bewijst die lul van een Wilders zo wel een grote dienst......

20-02-2007, 10:53



Citaat door Marroqui:
en dan? moet ik mensen gaan smeken of moet ik de brave moslim gaan uithangen zodat je niet op wilders gaat stemmen?

please hoor.

als je wilt gaan stemmen dan doe je dat maar.

Ik sta nog steeds met beide benen op de grond. Van mij mag Le pen Vlaams belang en WIlders winnen. I dont care. We gaan dan kijken in hoeverre ze iets kunnen beginnen. Ik ken mijn rechten goed genoeg, so bring it on... en trouwens ben niet een moslim want ik bid niet. Als ik een keer zou gaan bidden dan zou ik eindelijk een moslim zijn. En wil het graag maar heb geen tijd. En voor de rest prachtig geloof de islam. Maar alleen erg kortzichtig van je om mij als niet biddende als moslim te beschouwen SZo zie je maar hoe zwakbegaafd en kortzichtig je wel niet bent



Aha een undercover rechts-extremistje.......
Het Blood and Honour forum is 3 deuren verder hoor.......

20-02-2007, 10:58

Citaat door Marroqui:
jij bent een sympatisant van gastjes als wilders en le pen en vlaamsbelang. je beweegt je ook graag in stellingen die wilders aanneemt. heb je denet nog laten blijken. Dus mijn beste, jij bent hier de rechtsextremistje



Tuulk joh......valt niet mee he begrijpent lezen.

20-02-2007, 11:01

Citaat door Marroqui:
Ik ken mijn rechten goed genoeg, so bring it on...



Pagina's : [1] 2