Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Háren krullen..



19-02-2007, 15:57
Hoe kan ik dat het beste doen..



Ik heb t al paar keer geprobeerd met die ''wonderkrullers'', of met een krultang, alleen blijft niet langer dan 5 min zitten .......Het rolt er steeds uit

19-02-2007, 20:54


Up.. ik wil het Ook wel Weten

19-02-2007, 21:07
Ik heb precies hetzelfde probleem Mensen help ons

19-02-2007, 22:33
Wanneer ik een keer krullen wil, dan draai ik de avond ervoor een karmaset in me haren en dan doe ik daarover heen een panty en ga ik ermee slapen en dan de volgende dag draai ik ze er 3 uurtjes van te voren uit en dan laat ik ze wat uitzakken zodat het natuurlijker lijkt en daarna doe ik pas versteviging erin. Maar iedereen heeft zo haar eigen manier..

20-02-2007, 13:01


Ik had dat probleem ook, maar het enige wat bij mij heeft geholpen is haarlak en veel haarlak ook, de haarlak die het beste werkt is de gouden bus van lòreal.

20-02-2007, 13:13
ALs ik krullen wil dan draai ik gewoon van die harde krulspelden in met die haartjes, die je vast moet zetten met een speld. Hier krijg ik een bus krullen van. Als ik mijn haar gewassen heb dan doe ik er wel schuimversteviger in voordat ik begin met indraaien.

20-02-2007, 13:29
Gewoon wassen en schuim er in doen en los laten. Ik krijg dan een mega bos krullen. Of hebben jullie van nature stijl haar?

20-02-2007, 13:56
Ik heb van me eige krOellies,







# Gewoon naar de Kapper gaan,

En dan krOellies laten zetten,

20-02-2007, 14:00
# Haren wassen,
# Plukje haar pakken, vol spuiten met haarlak, of iets anders, mousse ofzo..
# Krulspelden ofzo, erin doen.
# Nog n x haarlak/mousse
# Föhnen/Of gewoon ermee slapen
KRULLENKLAAR

20-02-2007, 14:01
Zelf heb ik al krullen maar er bestaan kappers en kapsters ...
Vraag Hen om hulp

20-02-2007, 14:50

Citaat door xMiss_Batatax:
Hoe kan ik dat het beste doen..



Ik heb t al paar keer geprobeerd met die ''wonderkrullers'', of met een krultang, alleen blijft niet langer dan 5 min zitten .......Het rolt er steeds uit



Dat ken ik
heb er ook last van...

er stond hier een keer een topic over je haren laten krullen met honing ik dacht eerst nee doe normaal honing in je haar gaat stinken en wordt hard maar nadat ik het geprobeert had... het resultaat mag er echt wezen!