Bekijk volle/desktop versie : Vreedzame dialoog met Vlucht93 en farghia!



19-02-2007, 15:41
Beste Vlucht93 en Farghia,

Ik zou graag een dialoog met jullie willen beginnen.

De topic die een zuster hier had geopend is helaas verwijderd, dus ik zal het laatste nog citeren van farghia en mijn reactie daarop.


Citaat:
Reactie van Farghia:

thanks, de valse islam verlaten gaat niet zomaar maar gelukkig is dat uiteidenlijk gelukt dankzij de aanhoudende ellende die jij en ik begrijpen, hierbij gaan vele ogen van zielen wijd open staan.

elke dag verlaten er duizenden moslims hun geloof, dit is nog nooit zo erg geweest.
dankzij vele getuigenissen gaan ze nadenken.
dankzij de haat die wereldwijd gepredikt word gaan ze nadenken net zoals de haat die je hier dag in en dag uit ziet jegens kafiers wat zij kafiers noemen.. ...god noemt ze geen kafiers,elk schepsel is afkomstig van het leven.
dankzij de aanhoudend geweld verlaten vele moslims hun geloof omdat zij nu aan het onderzoeken zijn.
deze millenium is de millenium van de waardheid....en jezus verschijnt bij vele moslims in hun dromen om ze wakker te maken, alleen naar de oprecht zoekende jammer genoeg maar ja, god kent geen dwang dus wie niet naar hem zoekt en bid om verschijning zal niets zien.

liefs Farghia

Citaat:
Reactie van mij:

Ik geloof jouw zogenaamde bekeering niet en weet zeker dat je zo twijfels wilt laten onstaan bij moslims, maar goed Allah subhanahoe wa Ta'aala ziet alles en is de kenner van al ghaib. Je bent een Christen die hier haat komt zaaien.

Heb je bewijzen voor jouw uitspraken? Je hebt het bij het verkeerde eind dame. Er bekeren zich juist veel mensen naar de islam en daardoor ontstaat angst, o.a. bij types als Wilders. Het vermengen met een te grote groep “vreemden” veroorzaakt altijd spanningen, want de eigen soort wordt ineens dermate gemengd met andere invloeden en het leven dat jullie kenden wordt onder druk gezet door nieuwe en andere regels en omgangsvormen, waardoor een natuurlijke afweerreactie optreed, zoals ook het menselijke lichaam afstotingsverschijnselen gaat vertonen als er een lichaamsvreemd object wordt ingebracht.


Je hebt het over haat die gepredikt wordt? Hoe is die haat onstaan? Door onrecht vanuit de westerse samenleving. Als je dagelijks moet toezien hoe jouw broeders en zusters worden verkracht, vermoord en ga zo maar door, hoe zou jij dan reageren? Wij hebben het recht onze broeders en zusters te verdedigen, want wij zij een Umma. Wij geven om elkaar en de islam brengt ons naar elkaar toe. Wij horen elkaar te beschermen en elkaar te verdedigen.

Daarnaast wil ik jou vragen, wat houden die gewelddadige teksten in de Bijbel in? Je kraakt de Koran af, terwijl de Bijbel vol met gewelddadige teksten zit?

20-02-2007, 10:22


Ik zal het uitleggen voor je:

Er is een zwaar offensief gaande. Hier op het forum, in de media en in de politiek. Misschien ook op het werk en in de straat.
Het is een offensief tegen de zuivere godsdienst die de profeet Mohammed, vrede zij met hem, ons gebracht heeft. Het is een offensief deze religie te corrumperen.

Alleeerst wil je aub met respect praten? Ten tweede er bestaat wel degelijk een Ummah, alleen de Ummah is verdeeld geraakt. De profeet vrede zij met hem heeft ons al gewaarschuwd hiervoor. Hij heeft ons al verteld dat er verdeeldheid zal komen en dat wij hiervoor moeten uitkijken, omdat elke groepering beweerd op het pad van Allah en zijn boodschapper te zitten, maar de er is maar een groepering die op de waarheid van de profeet en zijn boodschapper zit en dat is de groep die met de koran en soennah handeld.

De profeet vrede zij met hen heeeft het volgende gezegd over moslims die tegen elkaar strijden:

En als twee groepen gelovigen met elkaar vechten, verzoen hen dan met elkaar. Maar als één van hen de ander onrecht aandoet, bestrijdt dan degene die onrecht begaat totdat hij terugkeert naar het gebod van Allâh. Als hij dan terugkeert, verzoen hen dan met elkaar in billijkheid en handel rechtvaardig. Voorwaar, Allâh houdt van de rechtvaardigen.”(9)

Je kan niet ontkennen dat het Westen een grote rol heeft gespeeld in de verdeeldheid tussen moslims. Nee, er is inderdaad nooit vrede geweest in Palestina en Afghanistan en ik zal je vertellen waarom niet. In Palestina vermoorden de zionisten onze broeders en onze zuster worden daar bruut verkracht. De palestijnen mogen niet eens vrij over hun land lopen, maar moeten zich houden aan de regels van de Israeliers. Die komen met vergeldingsacties en waagt een Palestijn zich toch op straat te vertonen, dan wordt ie zonder pardon neergeschoten of gemarteld. Dit is een van de redenen dat jihad fee sabillillah in de koran geopenbaard is. Een verdedigingsmiddel, wat absoluut terecht is.

Ik noem haar een leugenaar, omdat ik weet welke nicknames ze gebruikt, net zoals ik weet dat jij actief was onder de naam Dutchbat.

Heb ik ergens gesuggereerd dat het christendom vies is? Ik erken alle boeken, dus ook de Bijbel, maar dan de Bijbel is zijn originele staat.