Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse nationaliteit blijft onbespreekbaar!!



18-02-2007, 22:00
Marokkaanse nationaliteit blijft onbespreekbaar
Tanger- Nederland wil af van de dubbele nationaliteit. Dit zou de integratie van Nederlandse Marokkanen in de weg staan, maar ook de loyaliteit die in twijfel word gebracht door kamerleden van de PVV (Partij voor de vrijheid) aan het adres van de beoogde staatssecretaris Ahmed Aboutaleb. Marokko is het “beu” liet minster Nazha Choukrini weten tegen over jimamedia. “we hebben dit al jaren besproken en het Marokkaanse standpunt blijft het zelfde” aldus de Minister. Over Ahmed Aboutaleb wilde de minster niks kwijt behalve “wij bemoeien ons niet met de Nederlandse wet”.

© jimamedia 2007

Bron http://www.jimamedia.nl

En terecht!!

18-02-2007, 22:04


ze hebben gelijk
wat wordt het volgend Nederlands standpunt
"alleen-couscous-op-donderdag-namiddag" ? ofzoiets?

18-02-2007, 22:07

Citaat door funnysara:
ze hebben gelijk
wat wordt het volgend Nederlands standpunt
"alleen-couscous-op-donderdag-namiddag" ? ofzoiets?

En zondag naar de kerk? Om 18.00 uur eten en allee komen mee eten als we je uitnodigen? Tjee waar de Nederlands toch moeilijk over dat ene paspoort??!

18-02-2007, 22:13
Wanneer gaan de Nederlanders vragen stellen over Maxima. Zij heeft namelijk ook een dubbele paspoort. Het wordt dus tijd dat de nederlanders gaan klagen bij Zorreguieta. Want de integriteit van de koningin in spe staat op het spel...

18-02-2007, 22:13



Citaat door krabbel33:
Het zou weleens kunnen zijn dat in Nederland, en andere west Europese landen de wetten dan ook veranderd gaan worden, dan hoeft Marokko niets meer te veranderen.
het zou ook wel eens kunnen dat er heel veel mensen gaan "tegenstemmen"
dan hoeft Europa niet eens denken om de wetten te veranderen

18-02-2007, 22:14

Citaat door krabbel33:
Het zou weleens kunnen zijn dat in Nederland, en andere west Europese landen de wetten dan ook veranderd gaan worden, dan hoeft Marokko niets meer te veranderen.

Tja, dan zitten er waarschijnlijk europeese Marokkanen in het parlament dan zou het wel eens kunnen veranderen wat betreft Europa. Maar ik geloof er niet in dat dat het geval zal zijn dus de dubbele nationaliteit blijft voorlopig.

18-02-2007, 22:16

Citaat door krabbel33:
Het zou weleens kunnen zijn dat in Nederland, en andere west Europese landen de wetten dan ook veranderd gaan worden, dan hoeft Marokko niets meer te veranderen.


Het vorige kabinet heeft al genoeg veranderd (inburgerings wet, terrorisme wet etc...). Dit kabinet heeft andere plannen.

18-02-2007, 22:25
Integratie in de weg staan? In wat voor op zicht?

Ik loop ook met 2 nationaliteiten rond en ik zie niet waar mijn Marokkaanse nationaliteit mij heeft belemmerd in mijn inteGRAtie.

18-02-2007, 22:30

Citaat door krabbel33:
Maxima mag em wat mij betreft ook inleveren (Argentijnse paspoort)

Wat ik me afvraag Krabbel, wat zit jou dwarst wat betreft de dubbele paspoort. Geen land die er wat over zegt en die oproerkraaiers in Nederland maken zich druk om om dat ene papiertje? Mensen sterven van de honger, de natuur staat op zijn kop maar wat doet Nederland? Zich druk maken op een Marokkaanse paspoort! Hee inleveren die boel anders hoor jij er niet bij!!! Tja