Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dermatoloog?



18-02-2007, 20:31
Hallo dames,

Is er iemand die hier regelmatig een bezoekje aflegt bij de dermatoloog?
Ik heb namelijk een tijdje de diane pil geslikt, maar ik vind het troep en ik voel me er niet lekker bij. Ik wil nu van de week een afspraak maken bij de huisarts om mijn probleem voor te leggen en om te vragen of ik een doorverwijzing kan krijgen naar een dermatoloog.. Maar mijn probleem is dat mijn acne niet heel ernstig is. Soms heb ik wel van die grote dikke "onderlaagse" joekelbulten, maar het is meer een onzuivere huid, met veel meeëters en "kleine" storende puistjes. Ik zit er psychisch wel mee. Ik heb het nu al zo lang, dat ik er gewoon vanaf wil en gewoon een schone mooie huid wil! Zou ik dat kunnen krijgen, een doorverwijzing, terwijl ik geen ernstige vorm van acne heb? Ik heb namelijk al meerdere middeltjes en cremepjes gehad van de huisarts, waarnaar diane als laatst volgde, maar dat wil ik echt absoluut niet meer slikken. Is een dermatoloog wel effectief, voor een mooie huid? Ik heb er echt geen idee van.

XXX Forget

18-02-2007, 21:50


ik denk dat je niet door wordt verwezen als t niet ernstig is, maar je kan het proberen. Ik had daar ook last van en gebruikte ook diana35. Maar reinig nu 2 keer per dag mn huid met dove face care een mild scrubbend gezichtsschuim. (zit in een blauwe tube) en heb daar geen last meer van,elhemdoulilah. Probeer dat eens?