Bekijk volle/desktop versie : Wilders is niet van plan moslims excuses aan te bieden vanwege uitspraken ( Koran )



18-02-2007, 16:51
Wilders: geen excuses aan moslims
PVV-fractieleider Wilders is niet van plan moslims excuses aan te bieden vanwege uitspraken over de koran.

Hartstikke gek
"Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt daar een millimeter van terug te nemen. Zijn ze hartstikke gek geworden? Het is schandalig dat een land dat geen vrijheid van meningsuiting kent, mij de les leest. Ze moeten maar eens leren dat je als parlementariër hier mag zeggen wat je wilt," aldus Wilders.

Lesje leren
Wilders zal minister Bot vragen of hij de Saoedische ambassadeur terecht wil wijzen en 'een lesje in parlementaire democratie wil geven'. Bot zei eerder dat hij de uitspraken van Wilders over de islam en de profeet Mohammed betreurt. De uitlatingen zijn in Marokkaanse en Pakistaanse media terechtgekomen en dat zou niet erg bevorderlijk zijn voor het aanzien van Nederland in het buitenland.

18-02-2007, 16:58


Die varken maakt het nu te bont.

18-02-2007, 17:11
Die gozer heeft gewoon te lang geen aandacht meer gehad. En zoekt weer eens aandacht. Inmiddels negeer alles wat met hem te maken heeft, is niet goed voor mijn bloedruk.

18-02-2007, 17:14
wat heeft wilders eigelijk gezegt over de koran

ik heb een tijdje geen nieuws gezien

18-02-2007, 17:19


Wilde varken met zijn KUTkop!

18-02-2007, 17:21
Hij zei dat moslims de helft van de koran moeten verscheuren(astagfirullah). Maar goed nu heeft hij een grote bek, op de dag des oordeels zal hij huilen wat hij in het aardse leven heeft gedaan.

18-02-2007, 17:22

Citaat door xxChaimaexx:
wat heeft wilders eigelijk gezegt over de koran

ik heb een tijdje geen nieuws gezien



Saoedi's eisen excuses van Wilders
Saoedi-Arabië is niet blij met recente uitspraken van PVV-fractieleider Geert Wilders.

Excuses
Dat schrijft de Saoedische krant Al-Watan. Wilders haalde onlangs fel uit naar de koran. De Saoedische ambassade wil dat de Nederlandse regering Wilders op de vingers tikt. De Saoedi's eisen dat Wilders zijn uitspraken terugneemt en zijn excuses aanbiedt aan moslims.

Verschrikkelijk
Wilders zei in het dagblad De Pers dat moslims de helft uit de koran moeten scheuren als zij in Nederland willen blijven. Volgens Wilders staan er in de koran 'verschrikkelijke dingen'.

18-02-2007, 17:23
Ik maak me niet eens meer druk om wat hij zegt, hij zal het straks wel voelen, dus maakt niet uit.......

18-02-2007, 17:45

Citaat door Zarah14:
Hij zei dat moslims de helft van de koran moeten verscheuren(astagfirullah). Maar goed nu heeft hij een grote bek, op de dag des oordeels zal hij huilen wat hij in het aardse leven heeft gedaan.



wat heeft de islam en de koran hem aan gedaan wat lult ti man iggg tfoee man wat een kut gozer

hij zal niet allleeenn huilen maar ook branden

18-02-2007, 18:04

Citaat door xxChaimaexx:
wat heeft de islam en de koran hem aan gedaan wat lult ti man iggg tfoee man wat een kut gozer

hij zal niet allleeenn huilen maar ook branden


Branden zal hij zeker. Inderdaad we hebben hem niets aangedaan.