Bekijk volle/desktop versie : Wie Verhuren Hier Bruidsjurken Op Dit Forum??????????????????????????????????????????



18-02-2007, 15:18
Wilt U Zich Aub Melden:d

18-02-2007, 15:25



Citaat door BRUIDSPARADIJS:
ik bijvoorbeeld


oke

kijk, ik zoek een satijne bruidjurk, strapless..
ik heb hem ergens op dit forum gezien en de eigenaar die liet foto zien. de bruidjurk op de foto was in de kleur goud/chamagne, maar zei dat ze hem in het ivoor had ofzo..
hij is vrij simple, geen kant ofzo, wel volgens mij kleine diamantjes aan de bovenkant helemaal..

en jammer genoeg heb ik ook geen foto ervan, stom van me

18-02-2007, 15:27
Ik verhuur ook bruidsjurken

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1318719

18-02-2007, 15:30

Citaat door BRUIDSPARADIJS:
wat ik wel voor je heb is de jurk van MONET, Maggie Sottero, Maar dan in CHAMPAGNE kleur met goud, heeeeeeeeeeel mooi! je kan m natuurlijk strapless dragen met een spaanse sluier bijvoorbeeld


got the picure?

18-02-2007, 20:20


hey meid ik verhuur er een een hele mooie ook strepless...

18-02-2007, 20:22
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1307999

18-02-2007, 20:22

Citaat door soutjuhhhhhh:
hey meid ik verhuur er een een hele mooie ook strepless...


hoi hbibaa, weet je wat het is, ik wil een hele simpele straplessjurk hebben, maar ik wil de bovenkant zelf maken/laten maken.
aangezien ik een hijaab draag..
maar kan je foto plaatsen?

18-02-2007, 20:26

Citaat door hindatje:
hoi hbibaa, weet je wat het is, ik wil een hele simpele straplessjurk hebben, maar ik wil de bovenkant zelf maken/laten maken.
aangezien ik een hijaab draag..
maar kan je foto plaatsen?



ohh oke ja deze is ook vrij simpel het heeft geen lange sleep ofzo echt een mooie kleintje heel bescheiden.....

en hij is strapless dus je kan er mooi iets van boven voor laten maken kheb topic gezet

20-02-2007, 10:05
hindatje!!!

jij hebt toch ikram als negaffa? zij heeft prachtige jurken van La sposa!!!

20-02-2007, 10:42
hallo meid,

ik verhuur en verkoop bruidsjurken....

en ik denk dat je mij bedoeld....die bruidsjurk is idd strepless en simpel....ik had een foto in champagne kleur...maar iemand vroeg ernaar.... hahah ik denk jij en toen heb ik gezegd dat ik m in het ivoor heb...maar zou eventueel voor koop m in het campagne kunnen leveren..
laat maar weten wat ik voor je kan doen..

20-02-2007, 14:37

Citaat door Weddingdress:
hallo meid,

ik verhuur en verkoop bruidsjurken....

en ik denk dat je mij bedoeld....die bruidsjurk is idd strepless en simpel....ik had een foto in champagne kleur...maar iemand vroeg ernaar.... hahah ik denk jij en toen heb ik gezegd dat ik m in het ivoor heb...maar zou eventueel voor koop m in het campagne kunnen leveren..
laat maar weten wat ik voor je kan doen..


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heb je fotooooo

ben echt supper benieuwd of dat hem echt is

20-02-2007, 14:39

Citaat door Prinz:
hindatje!!!

jij hebt toch ikram als negaffa? zij heeft prachtige jurken van La sposa!!!


haaaay schat ik heb bruidsjurken niet echt gezien ofzo... ik moet nog eerst een afspraak maken om te passen enzo...
maar weet je wat het is, ik wou een simpele jurk huren en de bovenkant laat ik zelf maken,, beetje bedekt omdat ik een hoofddoek draag



heb je nog wat kunnen regelen meid? voor je wedding?

20-02-2007, 16:50



Citaat door Oegt_Islamia:
allah ye 3ouwnek lieverd



amin dank je wel lieverd