Bekijk volle/desktop versie : wie heeft ook zo een huil baby?



Pagina's : [1] 2

18-02-2007, 12:12
salaam dames

hebben jullie ook zo een huil baby...dat je 2tot 3keer per nacht moet opstaan om hem/haar te voeden...ik raak me hele nachtrust kwijt..

18-02-2007, 12:14


hoe oud is je baby??

mijne wordt ook zo'n 3 a 4 keer wakker voor de voeding

18-02-2007, 12:15
Hier nog eentje, zeker drie keer nog steeds. Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!

18-02-2007, 12:16

Citaat door tangia19:
hoe oud is je baby??

mijne wordt ook zo'n 3 a 4 keer wakker voor de voeding


hij is nog maak een ander half week oud

18-02-2007, 12:23



Citaat door liefdevol24:
hij is nog maak een ander half week oud


Nou dan heb je geen huilbaby, maar een normale baby hoor!

Een huilbaby huilt echt uren en uren en is ontroostbaar, ook met eten. Mijn zoontje heeft 1,5 maand 20 uur per dag gehuild, sliep van 12 tot 4 en ging weer verder huilen. Volgens mij is dat dan wel een huilbaby, maar om de 2 uur wakker worden voor een voeding is heel normaal.

18-02-2007, 12:24

Citaat door Marisah:
Nou dan heb je geen huilbaby, maar een normale baby hoor!

Een huilbaby huilt echt uren en uren en is ontroostbaar, ook met eten. Mijn zoontje heeft 1,5 maand 20 uur per dag gehuild, sliep van 12 tot 4 en ging weer verder huilen. Volgens mij is dat dan wel een huilbaby, maar om de 2 uur wakker worden voor een voeding is heel normaal.



om de 3 a 4 uur is heel normaal.

18-02-2007, 12:26

Citaat door tangia19:
om de 3 a 4 uur is heel normaal.


Niet dat het makkelijk is hoor.... maar wel normaal volgens mij...

18-02-2007, 12:39
Is normaal tenminste als hij nog niet zo oud is

18-02-2007, 12:51
mijn tweede zoon was een huilbaby hij heeft tot zijn eerste jaar gehuild. Het bleek dat hij overstrekt was te gespannen. Hij kreeg fysiotherapie om die gespannen toestand te doorbreken. Ik moest er ook voor zorgen dat hij niet de kans kreeg om gestrekt te liggen dus dwars vertizontaal op het aankleed kussen leggen om aan te kleden, als ik hem voede moest ik hem goed rond vasthouden.Ik heb veel gehad aan zo'n draagdoek daar lag hij lekker als een bolletje in en voelde zich dan veilg

18-02-2007, 15:04
de van mij sliep pas door toen ze 18 maanden was............dus het is vrij normaal, als ze doorslapen gelijk dat hebben de moeder geluk...

18-02-2007, 15:10
he ik had het ook hoor. bij mij was het een keer of 5 a 6 in de nacht opstaan. Mijn zoontje werd om de uur of anderhalve uur wakker met honger. Hij dronk dan ongeveer 20cc
zo ging het door tot ie een maand of 2 was. Toen kreeg mijn zus medelijden met me omdat ik hele dag met fles rondliep en ze steunde me paar dagen om het gehuil te negeren er hem pas als er zeker 2.5 uur voorbij waren de fles te geven. Gelukkig begon hij toen meer te drinken.

Maar toch werd ie nog een keer of 2 a 3 in de nacht wakker om de 3 uur werd het toen.
Dat is heel normaal, dat zal zo door gaan tot ze eten krijgen. Dan kun ze langer doorslapen

18-02-2007, 15:31
de mijne krijst veel, bijvoorbeeld liggen we te slapen en in een keer gaat ie hard krijsen net of hij pijn heeft en het probleem is hij is pas stil als ik hem optil ,en wordt ook om het anderhalf uur wakker voor eten anders blijft ie krijsen hij drinkt ook maar kleine beetjes dus loop ook heel de dag met een fles egt vermoeiend maar we houden het vol .

18-02-2007, 18:41


tijdje geleden hoorde ik op het nieuws en wat mijn moeder tevens ok bij haar kinds deed alswe huilen is s'nachts als we gingen slapen een doek om ons heen wikkelde en de armpjes naar binnen net als een rups een beetje ziet er miss bij het begin zielig uit maar juist omdat de baby zo lkker in gepakt is huilt ie niet of minder ik zou zeggebn probeer eens dat miss dat het helpt en neit te strak he die deken/doek straks heb ik een dood op me geweten



veel succes

18-02-2007, 18:45
als er moeders zijn met een huilbaby, informeer bij een gyropraktor. de meeste huilbaby's breken of verdraaien wat bij de geboorte en een gyropraktor (soort fysio) helpt

18-02-2007, 23:09
salaam dames,

Ik sluit me bij marisa aan , je kunt pas spreken van een huil baby als je kind 3 uur op een dag huilt en dat dan 3dagen lang,3 maanden lang.

Ik dacht namelijk ook dat ik een huil baby had , maar het is vrij normaal dat kleine baby's een paar keer wakker worden s'nachts voor de voeding.

Als je een onrustige baby hebt dan kan inbakeren ook helpen , veel baby's worden onrustig van de vele bewegingen die ze zelf maken waardoor het slapen wat moeilijker gaat .



Pagina's : [1] 2