Bekijk volle/desktop versie : Even Een Vraagje Voor De Jongens



Pagina's : [1] 2

18-02-2007, 02:06
ja niet zo onzin komen reageeren ik heb een sirieuze vraag wat veel meiden willen weten denk ik




ZIJN ER NOG SIRIEUZE JONGENS IN NEDERLAND ?




of hier op marokko.nl

x k
x u
x s
x Lieffe_Maroccia

18-02-2007, 02:09


Ja



ewa wat is nu de vervolg vraag?

18-02-2007, 02:11
genoeg meid

18-02-2007, 02:14

Citaat door Lieffe_Maroccia:
ja niet zo onzin komen reageeren ik heb een sirieuze vraag wat veel meiden willen weten denk ik




ZIJN ER NOG SIRIEUZE JONGENS IN NEDERLAND ?




of hier op marokko.nl

x k
x u
x s
x Lieffe_Maroccia


leer het eerst maar goed te typen!
misschien dat je dan nog een sireuze jongen vind!

18-02-2007, 02:21



Citaat door captainamerika:
leer het eerst maar goed te typen!
misschien dat je dan nog een sireuze jongen vindt!




18-02-2007, 02:21

Citaat door captainamerika:
leer het eerst maar goed te typen!
misschien dat je dan nog een sireuze jongen vind!



hahahahahahahahhaha wollahila

18-02-2007, 02:43
....h
o

p



e

l


o
o





s



?

18-02-2007, 08:35
tuurlijk heb je er

je hebt er wel die serieus zijn , allé , ik ken er toch wel
ik vind dat er 2 soorten Marokkanen zijn

je hebt "marokkanen" en je hebt "makakken"

ik ken de Marokkanen
waarschijnlijk ken jij de "makakken"

18-02-2007, 09:24
Chapeau

18-02-2007, 09:28
nesh akayi nishen nishen

18-02-2007, 09:29

Citaat door Flasher:
nesh akayi nishen nishen



ienie incha Allah eh affegroth

18-02-2007, 09:30

Citaat door latiifa89:
ienie incha Allah eh affegroth


Inshallah!

iwa regoe rouh etmesgheth agroer a moezekmiem

18-02-2007, 09:32



Citaat door Ubaida:
Wat is serieus?
Wil je wel echt serieus?

Een serieuze broeder is iemand:

- Die in de moskee studeert
- Die islamitische kleding draagt
- Die zijn baard laat staan.
- Die wil dat zijn vrouw niet tussen de mannen studeert
- Die niet wil dat zijn vrouw tussen de mannen werkt.- Die hijrah als verplichting ziet.
- Die de gebeden in de moskee verricht.
- Die muziek verafschuwt
- Die wil dat zijn vrouw minimaal hijaab draagt maar liever khimaar/niqaab heeft.- Die zich vasthoud in de manieren van aanbidding en leven van de profeet Mohamed .
- Die niets op materalisme geeft.
- Die werkt in een halal omgeving (of zijn best doet om zoveel mogelijk vrouwen te vermijden)
- Die vrouwen geen hand schud.


Dit is mijn ogen serieus.

Maar misschien vind jij (zoals vele vrouwen astagfirallah).
deze man serieus

- Een man die zijn baard scheert
- Een man die alleen in de Ramadan in de moskee komt
- Een man die een koopwoning heeft
- Een man die voor een Riba bank werkt en daardoor een mooie lease auto heeft.
- Een man die een pak met stropdas draagt
- Een man die alleen de gradatie Mustahab(aanbevolen) kent als we het over de sunnah hebben en het woord Wajib (verplichtte Sunnah) ontkent.
- Een man die traditioneel is.
- Die geld verspilt aan een traditionele bruiloft met muziek.
- Die muziek accepteerd
- Die geen gair (jaloersie) over zijn vrouw heeft en haar stimuleert in haar carriere en er zo voor zogt dat ze haram tussen de mannen werkt.
- hetzelfde geld voor werk


Kijk serieus is relatief.

Beide bovengeschreven mannen kunnen eerlijk en serieus zijn

Maar toch is er een heel erg groot verschil tussen beide personen.

De 1e is eerlijk en serieus en religieus gebonden en alles wat hij doet is voor het hiernaarmaals.

De 2e is eerlijk en serieus maar niet religieus verbonden en alles wat hij doet is voor deze dunya (wereldse leven).

Kortom.

Wat is serieus.



op die punten ben ik het oneens.

een vrouw moet kunnen werken, leren, studeren, autorijden, reizen, sporten etc. mannen zijn overal, waarom moet jejezelf opsluiten?

WAAROM MOET IK MIJN GEZICHT MET KIPPENGAAS BEDEKKEN
ALS IK DAT GEZICHT HEB GEKREGEN VAN ALLAH? wat is jouw punt
om het indentiteit van een vrouw te stelen, om haar te beroven van haar vrijheid? noem jij dat werkelijk religie?

begrijp je nou waarom personen als wilders aandacht krijgen?
dat komt door mensen die dezelfde gedachtengang hebben als jij hebt.
ik noem dat radicaal dom.

18-02-2007, 10:12

Citaat door Ubaida:
1.
In de islam geld er algemeen verbod op mengen tussen mannen en vrouwen.

O, gij die gelooft! Gaat de huizen van de profeet niet binnen tenzij gij uitgenodigd wordt tot een maaltijd, doch niet wachtend tot deze gereed is. Wanneer gij zijt uitgenodigd, komt dan binnen; en wanneer gij gegeten hebt vertrekt dan en blijft niet praten. Dat is lastig voor de profeet; hij is verlegen voor u, maar Allah aarzelt niet om de waarheid (te zeggen). En als gij haar (zijn vrouwen) om iets vraagt, vraagt het dan van achter het gordijn. Dat is reiner voor uw hart en haar hart. En het past u niet de boodschapper van Allah lastig te vallen, noch dat gij ooit zijn vrouwen na hem zoudt huwen. Dat zou in de ogen van Allah inderdaad een grote (belediging) zijn.

De uitleg van deze aya (dit vetgedrukte gedeelte) door Ibn Kathir:

(And when you ask (his wives) for anything you want, ask them from behind a screen,) meaning, `just as it is forbidden for you to enter upon them, it is forbidden for you to look at them at all. If anyone of you has any need to take anything from them, he should not look at them, but he should ask for whatever he needs from behind a screen.'

En als mengen toegestaan was:

Waarom is het dan alleen toegestaan voor een man en een vrouw om elkaar te ontmoeten met een MAHRAM van de vrouw erbij?

Waarom is het dan niet toegestaan om gewoon af te spreken zonder Mahram? Als het gebod op mengen er niet zou zijn?

Waarom als er familie leden komen gaan de vrouwen en de mannen apart zitten?

Waarom is de bruiloft apart van elkaar als er geen VERBOD op mengen is?

Het verbod op mengen is duidelijk.
- Het is voor een mosllim niet toegestaan om een vrouw aan te kijken. (naar haar te kijken) laat staan naast haar te zitten en met haar samen te werken.


2. De bewijzen voor een Niqaab:

HIER een FATWA met vele bewijzen voor de verplichting van een Niqaab:

http://www.islamqa.com/index.php?ref=2198&ln=eng

Niet dat je het gaat lezen want jij bent 1 van de mensen (heb ik gemerkt) die geen bewijzen kan accepteren en vooral spreekt uit eigen begeerte en je "domme" mening verdedigt met je verdwaalde gedachtengoed.


3. Ik begrijp waarom personen als wilders aandacht krijgen:
Omdat mensen zoals jij Ichwaani's zonder kennis en sprekend uit eigen begeerte ervoor zorgen dat er leugens over de Islaam ontstaan.

4. IK verzoek je:
Om met bewijzen te komen voor je uitspraken zodat andere mensen wat van je kunnen leren. Maar ik denk dat jij geen bewijzen voor je uitspraken hebt vanwege het feit dat je geen bewijzen hebt behalve je eigen verdwaalde gedachtengoed.


noem jij wat je zegt allemaal bewijzen dan?

wat voor fatwaa? ik geloof niet in een of andere uitspraak van een gare imaam die zegt dat vrouwen hun gezicht met zwart moeten bedekken.

mengen, waarom mag familie zich niet mengen? waar haal je dat vandaan dan? hahaha 3la onzin praatjes. en wat jij zegt mahram is echt typisch iets voor zo'n ninja om haar toekomstige extremist te ontmoeten.

hahaa het toppunt van integratie, legelisatie van imaamdating: NEEM EEN MAHRAM MEE


18-02-2007, 10:17

Citaat door VIEZEFIERDIE:
captain je haalt de woorden uit mijn toetsenbord !!


hahaha lelijkerd ben je weer terug onder een andere naam. Viezefriedie hebben ze verbannen. Ewa ben benieuwd voor hoe lang deze meegaat.
Wat wordt je volgende? Vieze freggal?

Pagina's : [1] 2