Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie volgt er het Sonja bakker dieet?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Moslima39
17-02-2007, 21:08

Hallo dames, wie volgt er dit dieet wil graag een paar kg's kwijt dus ben benieuwd naar jullie ervaringen?

Kortjakje
17-02-2007, 21:29
Sonja Bakker is toch geen dieeët maar een lifestyle? Ben je al gestart, en wat is jouw ervaring?

Moslima39
17-02-2007, 21:36
He meissie, Nee ben niet gestart, maar hoor van meedere mensen dat ze echt kg's afgevallen zijn. waar ik eigenlijk vooral mee zit is je mag best veel eten, en ik eet 3 keer per dag weinig tussendoortjen en ben in nooit 1 gram afgevallen, blijf altijd op gewicht. Misschien door de variaties van voeding dat je toch kg's af valt? wil graag weten wie dit heeft gevolgd of volgt miss, dat ik het dan ook een weekje kan proberen en who knows?

xkarimatjuhx
17-02-2007, 22:49
ik Begin pas a.s maandag!!!! Hoop dat de 9 weken snel voorbij gaan :hihi: :hihi:

Moslima39
17-02-2007, 23:44

ik Begin pas a.s maandag!!!! Hoop dat de 9 weken snel voorbij gaan :hihi: :hihi: Oke spannend! Welke deel heb ji aangeschaft? bereik en behoud je ideale gewicht is volgens mij haar laatste boek? Hoeveel kg's wil jij kwijt raken inchaAllah?

xkarimatjuhx
18-02-2007, 12:14
Oke spannend! Welke deel heb ji aangeschaft? bereik en behoud je ideale gewicht is volgens mij haar laatste boek? Hoeveel kg's wil jij kwijt raken inchaAllah? Ik ga aan het boek beginnen met Bereik je ideale gewicht. Wil incha allah 8 kg afvalle:o Begin jij ook ??:hihi: :hihi:

Moslima39
18-02-2007, 15:22
Ik ga aan het boek beginnen met Bereik je ideale gewicht. Wil incha allah 8 kg afvalle:o Begin jij ook ??:hihi: :hihi: ZOu je mijn een plezier willen doen en het eetschema voor 1 week willen zetten dan probeer ik het ook een weekje en als ik dan iets kwijt ben ga ik inchaAllah ook het boek aanschaffen? Zo kunnen we mekaar ook stimuleren om vol te houden want ik vind het heeel moeilijk om aan een dieet te houden.

ChupaChup82
18-02-2007, 16:18
een van mijn collega's is ook met dat dieet bezig en ze is in 5 weken tijd 5 kilo afgevallen. Het schijnt een niet zo moeilijk dieet te zijn.

Goodwife
18-02-2007, 16:35
mn lerares is in een week 4 kilo afgevallen

xkarimatjuhx
19-02-2007, 07:12
ZOu je mijn een plezier willen doen en het eetschema voor 1 week willen zetten dan probeer ik het ook een weekje en als ik dan iets kwijt ben ga ik inchaAllah ook het boek aanschaffen? Zo kunnen we mekaar ook stimuleren om vol te houden want ik vind het heeel moeilijk om aan een dieet te houden. Weekmenu: 1 Maandag: Ontbijt: 250 gram magere yoghurt 1 appel Tussendoor: 1 Liga Evergreen (geen hele pak):hihi: Lunch: 2 volkoren boterhammen met halvarine 1x kaas 30+ en 1 x kipfilet Tussendoor: 1 plak ontbijtkoek Diner: 125 gram gekookte aardappelen 200 gram bloemkool 1 scheplepel magere jus 75 gram tartaar bakje rauwkost met yoghurtdressing 's Avonds: 1speculaasje Dinsdag: Ontbijt: 2 volkoren crackers met halvarine en 2x halvajam Tussendoor: 1 banaan Lunch: 250 gram magere yoghurt met appel Tussendoor: 1 plak ontbijtkoek Diner: 125 gram gekookte aardappelen 200 gram bietjes 1 scheplepel magere jus 75 gram kipfilet bakje rauwkost met yoghurt dressing 's Avonds 1 kiwi Woensdag: Ontbijt 250 gram magere yoghurt 1 kiwi Tussendoor 1 plak ontbijtkoek Lunch 2 volkoren boterhammen met halvarine en 1x appelstroop en 1x kipfilet Tussendoor 1 glas Optimel drink Diner 125 gram gekookte aardappelen 2 rolletjes witlof ham/kaas 1 scheplepel magere jus bakje rauwkost met yoghurtdressing 's Avonds: 1 sinaasappel Donderdag Ontbijt: 1 glas Optimel drink 1 kiwi Tussendoor: 1 liga evergreen Lunch 1 italiaanse bol met halvarine en 1x kaas 30+ tomaat of komkommer 1 cup a soup kip Tussendoor: 1 plak kruidkoek Diner: 125 gram gekookte aardappelen 200 gram prei 1 scheplepel magere jus 100 gram kabeljauw bakje rauwkost met yoghurtdressing 's Avonds Streng! :kwaad: Vrijdag: Ontbijt 250 gram magere yoghurt, 1 scheplepel musli of kellog's K Tussendoor 1 trosje druiven Lunch 3 volkoren crackers met halvarine 1x kaas 30+ 1x kipfilet 1x halvajam Tussendoor 1 Plak ontbijtkoek Diner: 225 gram gekookte macaroni met roerbakgroente 75 gram kip of Quorn(vleesvervanger) Bakje rauwkost met yoghurtdressing 's Avonds: 1 glas rode wijn of 1 glas jus d'orange Zaterdag: Ontbijt: 1 glas halfvolle melk 1 plak kruidkoek met halvarine Tussendoor 1 liga Evergreen Lunch 2 volkoren boterhammen met halvarine 1x kaas 30+ en 1x gekookt eitje Tussendoor 1 appel Diner: 1 pistolet gezond ham/kaas 1 cup a soup kip 250 gram magere yoghurt 's Avonds: 1 glas rode wijn of 1 glas jus d' orange 3 toastjes met 30+ kaas Zondag: Ontbijt: 1 pistolet met halvarine en 1 x rosbief of filet americain Tussendoor: 1 plak kruidkoek Lunch 1 kom verse kippensoep 2 crackers met halvarine en kaas 30+ Tussendoor 1 appel Diner 225 gram koolsalade s' Avonds: 1 speculaasje Ps:Sorry ben n`beetje laat:o :o

Moslima39
19-02-2007, 13:09
He meissie heel erg bedankt voor het plaatsenA! Ik ga vanavond na het sporten inchaAllah inkopen doen en begin gewoon morgen inchaAllah. Vandaag ziet mijn menu er iets anders dus uit. Ben benieuwd of ik iets kwijt ben volgende week! Je mag eigenlijk best wel veel eten dus lijkt me wel goed vol te houden! Laten we mekaar op de hoogte houden hoe we de dieet volgen en zo stimuleren we mekaar. Nog andere sonja bakker fans??

noonah
19-02-2007, 15:10
ben er nu precies een week mee bezig

xkarimatjuhx
19-02-2007, 18:11

He meissie heel erg bedankt voor het plaatsenA! Ik ga vanavond na het sporten inchaAllah inkopen doen en begin gewoon morgen inchaAllah. Vandaag ziet mijn menu er iets anders dus uit. Ben benieuwd of ik iets kwijt ben volgende week! Je mag eigenlijk best wel veel eten dus lijkt me wel goed vol te houden! Laten we mekaar op de hoogte houden hoe we de dieet volgen en zo stimuleren we mekaar. Nog andere sonja bakker fans?? Haaj haaj,, GEEN dank hoor :o Ja klopt je mag 6 x per dag eten dus dat is opzicht wel veel Ik ga der mee akkoord dat we elke dag vertellen of het zwaar was om de lekkere eten tè laten staan :D

Moslima39
19-02-2007, 20:15
ben er nu precies een week mee bezig Hoeveel kg ben jij kwijt geraakt? Volg je trouwens precies wat wat ja mag eten als avond eten of kies je zelf vlees uit?

Moslima39
19-02-2007, 20:16
Haaj haaj,, GEEN dank hoor :o Ja klopt je mag 6 x per dag eten dus dat is opzicht wel veel Ik ga der mee akkoord dat we elke dag vertellen of het zwaar was om de lekkere eten tè laten staan :D He meissie, hoe was jou dagie vandaag? Mijn man gaat zo inkopen doen wat er allemaal op het menu staat voor de rest van de weeek, ze3mek. Ik ging voor het avondeten sporten, viel bijna van mijn stokje :hihi: .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7