Bekijk volle/desktop versie : 'Prins Harry gaat naar Irak'



Pagina's : [1] 2

17-02-2007, 18:53
(Novum/AP) - De Britse prins Harry gaat aan het einde van de maand als militair naar Irak. Volgens de krant The Daily Mirror gaat hij aan de slag in de buurt van Basra. Groot-Brittannië heeft nu zo'n zevenduizend militairen in het zuiden van Irak. De 22-jarige prins heeft in zijn regiment de bijnaam Troop Commander Wales. Zijn oudere broer William blijft thuis. Hij mag niet naar oorlogsgebied, omdat hij tweede is in de lijn van troonopvolging.

Volgens The Daily Mirror maakt staatssecretaris van Defensie Des Browne op 26 februari bekend dat Harry, derde in de lijn van troonopvolging, in Irak wordt gestationeerd. Het Britse koningshuis wilde niet reageren. Harry, die vorig jaar een opleiding aan de militaire academie Sandhurst afrondde, kan het commando voeren over een eenheid met elf tanks. In het verleden heeft hij gezegd dat hij er niets voor voelt thuis te blijven zitten als zijn landgenoten in het buitenland aan het vechten zijn.

(^_^)

17-02-2007, 18:56


voordel van prins zijn is toch juist dat anderen het vuile werk voor jouw doen?

17-02-2007, 18:59
@no-name...compleet off-topic...dat ik uitgerekend hier op marokko.nl een foto tegenkom van Rika Ishikawa en Yui Okada haha! ook een hardcore Hello! Project fan??

17-02-2007, 19:01
hah de naam otaku (^_^) moet gelijk aan een serie denken dat ik had gezien...(^_^!)

18-02-2007, 08:41



Citaat door no-name:
(Novum/AP) - De Britse prins Harry gaat aan het einde van de maand als militair naar Irak. Volgens de krant The Daily Mirror gaat hij aan de slag in de buurt van Basra. Groot-Brittannië heeft nu zo'n zevenduizend militairen in het zuiden van Irak. De 22-jarige prins heeft in zijn regiment de bijnaam Troop Commander Wales. Zijn oudere broer William blijft thuis. Hij mag niet naar oorlogsgebied, omdat hij tweede is in de lijn van troonopvolging.

Volgens The Daily Mirror maakt staatssecretaris van Defensie Des Browne op 26 februari bekend dat Harry, derde in de lijn van troonopvolging, in Irak wordt gestationeerd. Het Britse koningshuis wilde niet reageren. Harry, die vorig jaar een opleiding aan de militaire academie Sandhurst afrondde, kan het commando voeren over een eenheid met elf tanks. In het verleden heeft hij gezegd dat hij er niets voor voelt thuis te blijven zitten als zijn landgenoten in het buitenland aan het vechten zijn.

(^_^)


Nou dan hebben ze dus weer iemand waar ze op kunnen gaan jagen.

19-02-2007, 00:33
Hoop dat hij in een kist terug komt! Dat is de straf die elke bezetter van Iraq verdiend !

19-02-2007, 00:38

Citaat door jihadfighter:
Hoop dat hij in een kist terug komt! Dat is de straf die elke bezetter van Iraq verdiend !



gooi de hoop maar op de grote hoop

wat is dat toch dat iedereen iedereen maar dood wilt hebben?

19-02-2007, 00:42

Citaat door 2kewl:
gooi de hoop maar op de grote hoop

wat is dat toch dat iedereen iedereen maar dood wilt hebben?


Wat heb je het over ?

Moet er dan onderscheidt gemaakt worden in het bezettingsleger van Iraq?

19-02-2007, 00:46

Citaat door jihadfighter:
Hoop dat hij in een kist terug komt! Dat is de straf die elke bezetter van Iraq verdiend !



Hoop je dat nou echt? ?

Als ik zie wat voor emotie de dood van Princess Diana teweeg bracht in Engeland, dan denk ik dat als Pince Harry sneuvelt je in Engeland gratis jachtakten krijgt. "Open season" om moslims af te schieten... Tien scalps en je krijgt een lintje...

Tenzij de gemiddelde Engelse moslim verstandiger is dan een knuppeltje als Jihadfighter... Laten we dat dan maar hopen.

19-02-2007, 00:50

Citaat door jihadfighter:
Wat heb je het over ?

Moet er dan onderscheidt gemaakt worden in het bezettingsleger van Iraq?



Bezettingsleger? Bevrijdingsleger zul je bedoelen...

Oveigens ben ik een groot voorstander van de onmiddellijke terugtrekking van de coalition forces uit Irak. Dan gaan de Soenies en de Shias elkaar pas echt op grote schaal afmaken. Let the mayhem begin...

19-02-2007, 00:51

Citaat door kaatser:
Hoop je dat nou echt? ?

Als ik zie wat voor emotie de dood van Princess Diana teweeg bracht in Engeland, dan denk ik dat als Pince Harry sneuvelt je in Engeland gratis jachtakten krijgt. "Open season" om moslims af te schieten... Tien scalps en je krijgt een lintje...

Tenzij de gemiddelde Engelse moslim verstandiger is dan een knuppeltje als Jihadfighter... Laten we dat dan maar hopen.


Ow het Iraakse verzet gaat daar echt bij stilstaan wat voor gevolgen het heeft als ze prins harry doden?! Hij kiest er zelf voor om de bezetters te gaan helpen met deze illegale oorlog dus hij moet de conseqwenties ervan maar voelen.

19-02-2007, 00:52

Citaat door kaatser:
Bezettingsleger? Bevrijdingsleger zul je bedoelen...
...


bevrijdingsleger ?

klopt! dat waren de duitsers (nazis)ook in de 2e wereld oorlog! Ze kwamen Nederland bevrijden.

19-02-2007, 00:59



Citaat door jihadfighter:
Ow het Iraakse verzet gaat daar echt bij stilstaan wat voor gevolgen het heeft als ze prins harry doden?! Hij kiest er zelf voor om de bezetters te gaan helpen met deze illegale oorlog dus hij moet de conseqwenties ervan maar voelen.


Wat Irakies al dan niet doen ten aanzien van Harry dat lijkt me niet echt van invloed op de Britse publieke opinie. Wat me wel van invloed lijkt is de vraag of moslims in de UK nu massaal op een terugkeer van Harry in een body bag hopen.

19-02-2007, 01:04

Citaat door jihadfighter:
bevrijdingsleger ?

klopt! dat waren de duitsers (nazis)ook in de 2e wereld oorlog! Ze kwamen Nederland bevrijden.



MMMM. Fout! U gaat niet naar de tweede ronde. U gaat niet door vor de koelkast.

De Duitsers hadden toch echt het idee om een Duizendjarig Rijk te stichten waar Nederland een glorieus deel van mocht uitmaken. De Polen, Britten, Amerikanen en Canadezen die een paar jaar later kwamen waren binnen de kortste keren weg.

Dat is wat ik ook voorsta in Irak. De coalition forces moeten zo snel als mogelijk weg gaan. De vraag is alleen wanneer dat kan voordat de Soennies massaal door de door Iran gesponsorde Shias worden afgemaakt.

19-02-2007, 01:18

Citaat door kaatser:
Wat Irakies al dan niet doen ten aanzien van Harry dat lijkt me niet echt van invloed op de Britse publieke opinie. Wat me wel van invloed lijkt is de vraag of moslims in de UK nu massaal op een terugkeer van Harry in een body bag hopen.


Elke tegenstander van de bezetters hoopt hierop lijkt mij. Amerika en de UK gebruiken de taal van rakketten en tanks. Dus verwacht niet van het Iraakse verzet dat ze prins harry netjes het land uit begeleiden.

Pagina's : [1] 2