Bekijk volle/desktop versie : 'Geen paspoort voor voorstanders eerwraak'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

17-02-2007, 13:31
'Geen Duits paspoort voor voorstanders eerwraak'

anp | Gepubliceerd op 17 februari 2007, 12:19
Laatst bijgewerkt op 17 februari 2007, 12:27
HAMBURG - Buitenlanders die voorstanders zijn van eerwraak of islamitische terreuraanslagen bejubelen moeten geen Duits paspoort meer kunnen krijgen. Dit staat in de memorie van toelichting bij een initiatiefwetsvoorstel dat Beieren en enkele andere deelstaten willen inbrengen in de Bondsraad.

Dit meldde het weekblad Der Spiegel zaterdag. Ook twijfels aan steun voor de rechtsstaat moeten ertoe leiden dat het Duitse staatsburgerschap wordt geweigerd.

Beieren pleit er tevens voor om kandidaat-Duitsers een lijst met extremistische organisaties voor te leggen en hen te laten tekenen dat zij er geen lid van zijn. Als blijkt dat valse informatie is verstrekt, moet de naturalisatie kunnen worden herroepen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article1506095.ece

Tja, in hoeverre kun je dit controleren

Mensen die voor dit soort walgelijke en achterlijke zaken zijn, daar kun je niets van geloven. Vooral niet hun woord, van mij mogen ze dit wereldwijd maken met als volgende stap de mensen die dat doen uit te zetten of het paspoort af te nemen van het land waar ze zich zouden moeten gedragen

Natuurlijk moet je wel een alternatief aanbieden, nou, gezellig uitzetten naar het land waar ze zo meeleven en allen voorstander zijn van dit soort debiele zaken. Naar hun broeders in de woestijn

Dan is iedereen toch blij

17-02-2007, 13:39


Ben jij een voorstander van eerwraak?
Nee
Oké hier je paspoort

17-02-2007, 13:43

Citaat door stip_nl:
Tja, in hoeverre kun je dit controleren

Mensen die voor dit soort walgelijke en achterlijke zaken zijn, daar kun je niets van geloven. Vooral niet hun woord, van mij mogen ze dit wereldwijd maken met als volgende stap de mensen die dat doen uit te zetten of het paspoort af te nemen van het land waar ze zich zouden moeten gedragen

Natuurlijk moet je wel een alternatief aanbieden, nou, gezellig uitzetten naar het land waar ze zo meeleven en allen voorstander zijn van dit soort debiele zaken. Naar hun broeders in de woestijn

Dan is iedereen toch blij


Woestijn??? Hmmm
blij dat je objectief blijft

17-02-2007, 17:19

Citaat door lap_doek:
Woestijn??? Hmmm
blij dat je objectief blijft


Dat aanbieden is meer als wat dat soort moslims waard zijn, denk je niet Ik heb in deze een uitgesproken mening, daarin wil ik geeneens objectief zijn. Dat is ook niet nodig, maar kennelijk denk jij daar anders over..

Vertel gerust waar ik als tegenstander van dit soort islamitische eermoorden rekening mee dien te houden want ik zie daar muv de mannelijke moslims natuurlijk, geen voordelen van. Daarbij ga ik maar weer uit dat het mn de vrouwelijke moslima's zijn die er de dupe van worden, doorgaans..

17-02-2007, 17:27



Citaat door stip_nl:
'Geen Duits paspoort voor voorstanders eerwraak'

anp | Gepubliceerd op 17 februari 2007, 12:19
Laatst bijgewerkt op 17 februari 2007, 12:27
HAMBURG - Buitenlanders die voorstanders zijn van eerwraak of islamitische terreuraanslagen bejubelen moeten geen Duits paspoort meer kunnen krijgen. Dit staat in de memorie van toelichting bij een initiatiefwetsvoorstel dat Beieren en enkele andere deelstaten willen inbrengen in de Bondsraad.

Dit meldde het weekblad Der Spiegel zaterdag. Ook twijfels aan steun voor de rechtsstaat moeten ertoe leiden dat het Duitse staatsburgerschap wordt geweigerd.

Beieren pleit er tevens voor om kandidaat-Duitsers een lijst met extremistische organisaties voor te leggen en hen te laten tekenen dat zij er geen lid van zijn. Als blijkt dat valse informatie is verstrekt, moet de naturalisatie kunnen worden herroepen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article1506095.ece

Tja, in hoeverre kun je dit controleren

Mensen die voor dit soort walgelijke en achterlijke zaken zijn, daar kun je niets van geloven. Vooral niet hun woord, van mij mogen ze dit wereldwijd maken met als volgende stap de mensen die dat doen uit te zetten of het paspoort af te nemen van het land waar ze zich zouden moeten gedragen

Natuurlijk moet je wel een alternatief aanbieden, nou, gezellig uitzetten naar het land waar ze zo meeleven en allen voorstander zijn van dit soort debiele zaken. Naar hun broeders in de woestijn

Dan is iedereen toch blij


Wat word er daarmee precies bedoeld? Tegenwoordig is alles islamitisch

17-02-2007, 17:41
'Buitenlanders die voorstanders zijn van eerwraak of islamitische terreuraanslagen bejubelen '

Waarom zouden die lui uberhaupt in een westers land als duitsland willen wonen?

17-02-2007, 17:48

Citaat door otaku:
'Buitenlanders die voorstanders zijn van eerwraak of islamitische terreuraanslagen bejubelen '

Waarom zouden die lui uberhaupt in een westers land als duitsland willen wonen?


Alle Moslims willen in het Westen wonen, ze hebben geen zin om te werken of willen hun eermoorden uitvoeren of drughandel runnen. Niets nieuws, ze doen gewoon waar ze goed in zijn. Met dat geloof zie ik ze allemaal als komende moordenaars, ze hebben er een goed boek bij die ze dat zo leert!

17-02-2007, 17:51

Citaat door stip_nl:
'Geen Duits paspoort voor voorstanders eerwraak'

anp | Gepubliceerd op 17 februari 2007, 12:19
Laatst bijgewerkt op 17 februari 2007, 12:27
HAMBURG - Buitenlanders die voorstanders zijn van eerwraak of islamitische terreuraanslagen bejubelen moeten geen Duits paspoort meer kunnen krijgen. Dit staat in de memorie van toelichting bij een initiatiefwetsvoorstel dat Beieren en enkele andere deelstaten willen inbrengen in de Bondsraad.

Dit meldde het weekblad Der Spiegel zaterdag. Ook twijfels aan steun voor de rechtsstaat moeten ertoe leiden dat het Duitse staatsburgerschap wordt geweigerd.

Beieren pleit er tevens voor om kandidaat-Duitsers een lijst met extremistische organisaties voor te leggen en hen te laten tekenen dat zij er geen lid van zijn. Als blijkt dat valse informatie is verstrekt, moet de naturalisatie kunnen worden herroepen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article1506095.ece

Tja, in hoeverre kun je dit controleren

Mensen die voor dit soort walgelijke en achterlijke zaken zijn, daar kun je niets van geloven. Vooral niet hun woord, van mij mogen ze dit wereldwijd maken met als volgende stap de mensen die dat doen uit te zetten of het paspoort af te nemen van het land waar ze zich zouden moeten gedragen

Natuurlijk moet je wel een alternatief aanbieden, nou, gezellig uitzetten naar het land waar ze zo meeleven en allen voorstander zijn van dit soort debiele zaken. Naar hun broeders in de woestijn

Dan is iedereen toch blij



Men zou die Duitsters moeten vragen wat zij vonden van de jaren '40. De laatste jaren willen vele Duitsers de Nazi-slachtoffers herdenken die gevallen zijn door toedoen van de geallieerden. Moeten deze Duitsers ook het land worden uitgeknikkerd...?

17-02-2007, 17:54

Citaat door mokro_4_live:
Men zou die Duitsters moeten vragen wat zij vonden van de jaren '40. De laatste jaren willen vele Duitsers de Nazi-slachtoffers herdenken die gevallen zijn door toedoen van de geallieerden. Moeten deze Duitsers ook het land worden uitgeknikkerd...?


Nergens in de wereld wordt zo hard opgetreden tegen verheerlijking van nazi praktijken en ontkenning van de holocaust als in duitsland.

17-02-2007, 17:56
Haha dat zullen ze vast eerlijk gaan toegeven ja.

17-02-2007, 18:13

Citaat door mokro_4_live:
Men zou die Duitsters moeten vragen wat zij vonden van de jaren '40. De laatste jaren willen vele Duitsers de Nazi-slachtoffers herdenken die gevallen zijn door toedoen van de geallieerden. Moeten deze Duitsers ook het land worden uitgeknikkerd...?


Waarom, vertel me een verschil tussen de oude nazi's en de Moslim zoals we die kennen. Wat zeg ik, veel verschil zit er niet tussen dat gespuis en de lonsdalers. Het zijn eigenlijks altijd allochtonen die de problemen hier hebben gebracht en die het nog steeds meebrengen.

17-02-2007, 19:00

Citaat door doorsnee:
Waarom, vertel me een verschil tussen de oude nazi's en de Moslim zoals we die kennen. Wat zeg ik, veel verschil zit er niet tussen dat gespuis en de lonsdalers. Het zijn eigenlijks altijd allochtonen die de problemen hier hebben gebracht en die het nog steeds meebrengen.


Dit is nou precies wat de lonsdalers roepen. Dus is er volgens jouw ideologie niet zoveel verschil tussen jou en een moslim.

17-02-2007, 19:03



Citaat door otaku:
Nergens in de wereld wordt zo hard opgetreden tegen verheerlijking van nazi praktijken en ontkenning van de holocaust als in duitsland.


Ondanks dat wil het volk de slachtoffers van Dreesden toch herdenken. Echte doorbijters die Duitsers...

17-02-2007, 19:24

Citaat door mokro_4_live:
Dit is nou precies wat de lonsdalers roepen. Dus is er volgens jouw ideologie niet zoveel verschil tussen jou en een moslim.


Nou, ik hoor dit soort uitspraken veel vaker. Wil je zeggen dat het dan allemaal racisten zijn?!? Ik bedoel, kleding maakt iemand geen racist zijn mn de uitspraken die iemand doet. Maar daabij wel in het oog houden of deze uitspraken op waarheid gebasseerd zijn

Ik ben er zelf van overtuigd dat allochtonen buiten hun "cultuur" ook de nodige problemen en ellende op hun conto mogen schrijven. We hebben hier zoveel culturen wonen in Nederland, maar voornamelijk de marokkanen toch die zich moslim noemen blijven maar negatief terug komen..

Dweilen met de kraan open noemen ze dat..

17-02-2007, 20:26

Citaat door stip_nl:

Vertel gerust waar ik als tegenstander van dit soort islamitische eermoorden rekening mee dien te houden

onderscheid maken zit wel heel diep bij jouw...
eermoord is een eermoord ongeacht het geloof..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10