Bekijk volle/desktop versie : Studie Come on help me out; Lerarenopleiding??



Pagina's : [1] 2 3

17-02-2007, 01:04
Salam alliekoem,

Ik heb wat vragen over de verschillende lerarenopleidingen

Hoe bevalt de opleiding?

Welk vak doe je en waarom?

Ik vraag dit omdat ik mijn huidige studie CE niet meer zie zitten

Een vriend vertelde me Boeloeloe je kan zo goed praten en dingen uitleggen, je moet docent worden!...dus ja ik kijk nu serieus naar een leraren opleiding.

alvast bedankt voor jullie reacties.

Thalla

17-02-2007, 14:47


Wa3alaikoem assalaam,

Allereerst neem een kijkje op mijn topic 'Gezocht: studenten die een lerarenopleiding volgen'.

Ten tweede, ik ben zelf ook van plan een lerarenopleiding te gaan volgen, voor het vak economie, ik studeer nu zelf al Economie/Bedrijfseconomie aan de uni. Maar zie het nut van bepaalde vakken niet in en kom niet zo goed mee. Het belangrijkste is dat je ervan houdt anderen iets te leren en niet alleen dat je je verbonden voelt met het vak.

Ten slotte weet je al waar je gaat studeren?

Wassalaamoe 3alaikoem.

17-02-2007, 20:11
Het is ook zo moeilijk om een opleiding te kiezen! Nu zit ik ook te denken aan een lerarenopleiding..



Pfff, wat een keuze is er toch!

18-02-2007, 01:12

Citaat door sweetieSamar:
Het is ook zo moeilijk om een opleiding te kiezen! Nu zit ik ook te denken aan een lerarenopleiding..



Pfff, wat een keuze is er toch!




Wees blij dat er zo veel keuze is... op de uni heb je geen keus uit het studieaanbod..

18-02-2007, 01:20



Citaat door maroc_reddy:
Wees blij dat er zo veel keuze is... op de uni heb je geen keus uit het studieaanbod..


En daar kan ik over mee praten..

Ik wou eerst HBO gaan doen, want hadden ze leukere opleidingen.

Mocht niet van mn ouders, moest eerst universiteit 'proberen'.

Dat proberen duurt nu al twee jaar

18-02-2007, 01:23

Citaat door AmazighPearl_:
En daar kan ik over mee praten..

Ik wou eerst HBO gaan doen, want hadden ze leukere opleidingen.