Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met je neef/nicht.



16-02-2007, 20:09
Ik merk dat Nederlanders dat heel erg vreemd vinden, ik had er vandaag een gesprek over met een klasgenoot, en hij zat me een beetje raar aan te kijken, hij zei dat je er allemaal ziektes van kan krijgen en dat het onmenselijk is, volgens 'm trouw je dan gewoon met je broer/zus.

Neef en nicht vinden ze heel raar, met 2 mannen vinden ze doodnormaal?!
Dan is het niet zo erg dat je alle soorten ziektes van kan krijgen.


3la vreemde wereld.

16-02-2007, 20:10


Zelfs Marokkanen vinden het raar, dat is allang bekend.

16-02-2007, 20:11

Citaat door sweety_neda:
Ik merk dat Nederlanders dat heel erg vreemd vinden, ik had er vandaag een gesprek over met een klasgenoot, en hij zat me een beetje raar aan te kijken, hij zei dat je er allemaal ziektes van kan krijgen en dat het onmenselijk is, volgens 'm trouw je dan gewoon met je broer/zus.

Neef en nicht vinden ze heel raar, met 2 mannen vinden ze doodnormaal?!
Dan is het niet zo erg dat je alle soorten ziektes van kan krijgen.


3la vreemde wereld.



had je moeten zeggen nou jullie accepteren homos dat is lekker mannen die mekaar lopen te rammen in hun poepgaatje hollandse POEPSTAMPERS

DAAR KRIJG JE ZIEKTES VAN

16-02-2007, 20:12

Citaat door charlito:
had je moeten zeggen nou jullie accepteren homos dat is lekker mannen die mekaar lopen te rammen in hun poepgaatje hollandse POEPSTAMPERS

DAAR KRIJG JE ZIEKTES VAN



Ik zei dat ik zoveel familieleden heb die getrouwd zijn, en die helemaal geen kinderen hebben die een achterstand hebben of dat ze vreemde ziektes daardoor hebben gekregen.

En ik zei broer en zus, zijn mensen die dezelfde ouders hebben.

16-02-2007, 20:15



Citaat door charlito:
had je moeten zeggen nou jullie accepteren homos dat is lekker mannen die mekaar lopen te rammen in hun poepgaatje hollandse POEPSTAMPERS

DAAR KRIJG JE ZIEKTES VAN


Weet je wat ik laatst hoorde?

Er zijn zeer veel verstopte Marokkaanse homo'tjes.
Die spreken stiekem af met Nederlandse mannen ergens in bossen of weet ik veel waar en dan pakken zij die Nederlandse homo. Waarom? Omdat ze dan zehma geen homo zijn, omdat ze hem pakken. Get it. Ze 'ontvangen' niet.

Walgelijk gewoon.

16-02-2007, 20:19
neej met je eigen familie trouwen is lekker je trouwt dus gewoon zeg maar met de zoon van je vader zijn broer ofzo dat klinkt tog niet

16-02-2007, 20:21

Citaat door letiziaaaaa:
Weet je wat ik laatst hoorde?

Er zijn zeer veel verstopte Marokkaanse homo'tjes.
Die spreken stiekem af met Nederlandse mannen ergens in bossen of weet ik veel waar en dan pakken zij die Nederlandse homo. Waarom? Omdat ze dan zehma geen homo zijn, omdat ze hem pakken. Get it. Ze 'ontvangen' niet.

Walgelijk gewoon.
wat ik laatst hoorde

dat heel veel meisjes zich gratis laten hun lichaam geven aan antilianen en surinamers ik heb zelfs eentje betrapt met een hoofdoek toen ze haar negervriend zat te p.i.j.p.e.n.
ze doen het bij negers omdat negers zich als slaaf overgeven aan de marokkaanse negerhoeren en ze likken hun kutje en anus
tfoe zn zwarte stinkende aap

16-02-2007, 20:23

Citaat door charlito:
wat ik laatst hoorde

dat heel veel meisjes zich gratis laten hun lichaam geven aan antilianen en surinamers ik heb zelfs eentje betrapt met een hoofdoek toen ze haar negervriend zat te p.i.j.p.e.n.
ze doen het bij negers omdat negers zich als slaaf overgeven aan de marokkaanse negerhoeren en ze likken hun kutje en anus
tfoe zn zwarte stinkende aap



Bleg.

16-02-2007, 20:36

Citaat door gew00n_iemand_:
neej met je eigen familie trouwen is lekker je trouwt dus gewoon zeg maar met de zoon van je vader zijn broer ofzo dat klinkt tog niet




Seks hebben met dieren klinkt wel mooi,

Of 2 mannen die het met elkaar doen.

16-02-2007, 20:40
Ik zou het niet kunnen, simpel weg omdat ik met mijn neven ben opgegroeid. Ik zou nooit van hem kunnen houden als huwlijkspartner. Het is een soort van broer.

16-02-2007, 20:42
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou dus echt nooit met 1 van mijn neven kunnen trouwen. Het zijn gewoon broers voor me.
Nee, voor mij dus definitely not.


18-05-2009, 19:35
wat is er zo bizar aan?

18-05-2009, 19:39


ik vind dat ook vreemd neef en nicht is gwn net je broer of zus ik vind familie trouwen gwn nie kunnen en nee wrm vergelijk je et met een dier of homo je kan tog gwn met een niet familie trouwen zijn der zat

18-05-2009, 19:41
Ik vind het ook vreemd. Ik zou nooit met mijn neef kunnen trouwen. Bleggh.