Bekijk volle/desktop versie : Basisplaats gloort voor Ronaldo



16-02-2007, 09:44
Een eerste basisplaats van Ronaldo in het shirt van AC Milan is zeer nabij. Volgens trainer Carlo Ancelotti verricht de Braziliaan uitstekende trainingsarbeid en gaat dit beloond zien worden in de vorm van een startplek voor de wedstrijd tegen Siena, komende zaterdag.

“Ronaldo staat waarschijnlijk in de basis komende zaterdag”, vertelde Ancelotti tijdens een persconferentie tegenover het Italiaanse ANSA. “Hij profileert zich uitstekend op de trainingen en toont een grote mate van motivatie.”

Ancelotti gaf zijn nieuwe spits tevens nog wat extra zelfvertrouwen mee: “Ronaldo heeft zichzelf zeer verbeterd de afgelopen weken en is momenteel de meeste getalenteerde speler binnen mijn selectie.”

Afgelopen zondag maakte de 97-voudig international met een invalbeurt zijn debuut voor Milan in de wedstrijd tegen Livorno (2-1 winst, red.). De aanvaller werd toen in de 63ste minuut ingebracht voor landgenoot Ricardo Oliveira.

Zelf zegt Ronaldo in de startblokken te staan voor zijn eerste basisplek. “Ik ben klaar voor het duel tegen Siena. Als Ancelotti wil dat vanaf de eerste minuut speel, dan sta ik er”, aldus de voormalig spits van onder meer PSV, FC Barcelona, Internazionale en Real Madrid.

16-02-2007, 09:50


Ik denk dat hij zijn ware aard zal laten zien in Italie..

16-02-2007, 10:30
ik gun hem het beste

16-02-2007, 10:35

Citaat door Tangaoui89:
ik gun hem het beste


Zo hoort het
maar had je nm niet liever bij Madrid zien voetballen?

16-02-2007, 10:40


gordo is wel okay, bij inter was hij de best debuterende buitenlander ooit...
hoop voor hem dat hij milan richting champions leaque gaat brengen.
fok real madrid.............

16-02-2007, 10:41

Citaat door achy81:
gordo is wel okay, bij inter was hij de best debuterende buitenlander ooit...
hoop voor hem dat hij milan richting champions leaque gaat brengen.
fok real madrid.............


weer een nieuw zielig persoon binnen m.nl, welkom

16-02-2007, 10:42

Citaat door Tangaoui89:
weer een nieuw zielig persoon binnen m.nl, welkom



16-02-2007, 10:43
zomaar fok real etc, wie heeft hem wat gezegd over barca of iets.. wollah echt zielige man

16-02-2007, 10:52

Citaat door Tangaoui89:
zomaar fok real etc, wie heeft hem wat gezegd over barca of iets.. wollah echt zielige man


Gewoon negeren