Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan kaapt vliegtuig Spanje om naar Frankrijk te gaan



Pagina's : [1] 2 3 4

16-02-2007, 00:51
Vliegtuigkaper in Las Palmas gepakt

De Spaanse politie heeft in Las Palmas op de Canarische Eilanden de kaper gearresteerd van een Mauritaans vliegtuig. De Spaanse media melden dat troepen de Boeing bestormden. Daarbij zou geschoten zijn.

In het vliegtuig zaten 79 mensen. De Boeing van Air Mauritanie maakte een binnenlandse vlucht van de hoofdstad Nouakchott naar het noorden van het land. De kaper dwong de piloot koers te zetten naar Gran Canaria waar de Boeing landde op een luchtmachtbasis.

Volgens een Spaans persbureau is de kaper een Marokkaan. Over zijn motief is nog niets bekend.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/02/art000001C7513BF7DF6DAA.html

16-02-2007, 00:56


Van marokkanen kun je alles verwachten, dus ik ben niet verbaasd.

16-02-2007, 01:08
Kijk..daar gaat ie.......


16-02-2007, 01:38
Vliegtuigkaping loopt met een sisser af

LAS PALMAS DE GRAN CANARIA - Een met twee pistolen gewapende Mauritaniër heeft donderdag een toestel van de Mauritaanse luchtvaartmaatschappij Air Mauritanie op een binnenlandse vlucht gekaapt. Hij dwong de piloot koers te zetten naar Las Palmas op Gran Canaria.

Daar slaagde de Spaanse politie erin de kaper te overmeesteren, aldus de prefect van de Canarische Eilanden. De 71 passagiers zijn bevrijd.

Bij een schietpartij waren eerder enkele licht gewonden gevallen, toen passagiers probeerden de kaper te overmeesteren. Ook kreeg een zwangere passagiere een zenuwinzinking. Een twintigtal passagiers kreeg na de ontknoping medische verzorging.

De Mauritaniër had naar Frankrijk gewild.






http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=3698580

16-02-2007, 01:39


Het was geen Marokkaan!!!!!!!

Vliegtuigkaping loopt met een sisser af
LAS PALMAS DE GRAN CANARIA - Een met twee pistolen gewapende Mauritaniër heeft donderdag een toestel van de Mauritaanse luchtvaartmaatschappij Air Mauritanie op een binnenlandse vlucht gekaapt. Hij dwong de piloot koers te zetten naar Las Palmas op Gran Canaria.

Daar slaagde de Spaanse politie erin de kaper te overmeesteren, aldus de prefect van de Canarische Eilanden. De 71 passagiers zijn bevrijd.

Bij een schietpartij waren eerder enkele licht gewonden gevallen, toen passagiers probeerden de kaper te overmeesteren. Ook kreeg een zwangere passagiere een zenuwinzinking. Een twintigtal passagiers kreeg na de ontknoping medische verzorging.

De Mauritaniër had naar Frankrijk gewild.

16-02-2007, 02:35

Citaat door lap_doek:
Het was geen Marokkaan!!!!!!!

Vliegtuigkaping loopt met een sisser af
LAS PALMAS DE GRAN CANARIA - Een met twee pistolen gewapende Mauritaniër heeft donderdag een toestel van de Mauritaanse luchtvaartmaatschappij Air Mauritanie op een binnenlandse vlucht gekaapt. Hij dwong de piloot koers te zetten naar Las Palmas op Gran Canaria.

Daar slaagde de Spaanse politie erin de kaper te overmeesteren, aldus de prefect van de Canarische Eilanden. De 71 passagiers zijn bevrijd.

Bij een schietpartij waren eerder enkele licht gewonden gevallen, toen passagiers probeerden de kaper te overmeesteren. Ook kreeg een zwangere passagiere een zenuwinzinking. Een twintigtal passagiers kreeg na de ontknoping medische verzorging.

De Mauritaniër had naar Frankrijk gewild.


Marokkanen kunnen geen vliegtuigen kapen

16-02-2007, 02:57

Citaat door Blaken:
Van marokkanen kun je alles verwachten, dus ik ben niet verbaasd.


Gelukkig blijven 3 vingers naar jou wijzen.

16-02-2007, 07:55
wat maakt het uit....hij wilde gelukkig worden...soms kruipen ze in het neuswielkompartiment van een vliegtuig.....en stikken en vriezen dood op 10 kilometer hoogte.

16-02-2007, 08:43

Citaat door Blaken:
Van marokkanen kun je alles verwachten, dus ik ben niet verbaasd.


om je domheid.

16-02-2007, 08:51

Citaat door El_Mahi_:
om je domheid.


Ik ben blij dat je er tenminste om kunt lachen.

16-02-2007, 08:58

Citaat door scuba:
Ik ben blij dat je er tenminste om kunt lachen.


Ik lach ook om André van Duin die maakt ook al jaren dezelfde domme grappen.

16-02-2007, 12:02

Citaat door janmetdepet:
Marokkanen kunnen geen vliegtuigen kapen


Nederlanders ook.......maar in dit gevak was het geen Marokkaan of Nederlander


Iedereen blij

16-02-2007, 12:13


Niet geschoten, is altijd mis.

In dit geval, wel schieten, maar dan mis.

Het was trouwens wél een marokkaan.

16-02-2007, 12:14

Citaat door Bitterballen:
Niet geschoten, is altijd mis.

In dit geval, wel schieten, maar dan mis.

Het was trouwens wél een marokkaan.



Geen

16-02-2007, 12:16
Het nieuws vertelt een ander verhaal.

Pagina's : [1] 2 3 4