Bekijk volle/desktop versie : Mensen Opgelet Belangrijk!!!dien



15-02-2007, 22:55
Er Is Een Amerikaanse Quraan Op De Markt Gekomen Genaamd ''the Forqan''

Dit Is Een Boek Die Expres Vol Fouten Is Gedrukt En Wordt Nu Verspreid Over De Hele Wereld
Het Boek Is Al Op Gedoken In Prive Scholen In Qoeweit

Mensen Pas Dus Op En Vertel Dit Aan Zoveel Mogelijk Mensen Om Je Heen

Insaallah Ta'alla

Door Veel Rond Vragen En Veel Erover Te Praten Zal De Ware Waarheid Naar Boven Komen En Dan Zullen Ook De Kefirs Erachter Komen Dat Wij Moslim Hun Door Hebben En Dat We Niet Dom Zijn

Moge Allah Swt Ons Helpen En Ons Beschermen Moge Allah Swt Ons Leiden Naar Het Paradijs Insaallah Ta'alla

15-02-2007, 23:44


Salaam Alaykoem

Dat was toch al een tijdje geleden gebeurt? Of was dat weer een andere quran?

Wasalaam

15-02-2007, 23:45

Citaat door magrebia4ever:
Salaam Alaykoem

Dat was toch al een tijdje geleden gebeurt? Of was dat weer een andere quran?

Wasalaam



ik weet het niet zuster ik kreeg dit nieuws net per mail,
vandaar dat ik het gelijk plaats

15-02-2007, 23:47
Oh oke, baraka Allah fiek

15-02-2007, 23:56



Citaat door M_A_R_O_K_Y:
Er Is Een Amerikaanse Quraan Op De Markt Gekomen Genaamd ''the Forqan''

Dit Is Een Boek Die Expres Vol Fouten Is Gedrukt En Wordt Nu Verspreid Over De Hele Wereld

Moge Allah Swt Ons Helpen En Ons Beschermen Moge Allah Swt Ons Leiden Naar Het Paradijs Insaallah Ta'alla


ik heb een paar stukken van dat gelezen/puffffffffff ik heb dood gelachen......

15-02-2007, 23:57
serieus??? Is hij dan ook al in Nederland verkrijgbaar?

15-02-2007, 23:57

Citaat door Harunyahya:
ik heb een paar stukken van dat gelezen/puffffffffff ik heb dood gelachen......



jij lacht terwijl er broeders en zusters zijn die er misschien nu iets uit leren wat niet klopt

16-02-2007, 01:00
Dit is een ernstige zaak.

17-02-2007, 09:33
hoe kan het dat zoooooo belangrijke informatie zo weinig wordt bekijken pffffffffff
SCHAAM JULLIE

17-02-2007, 09:38
Boven: De ware Koran
Je kunt dit niet negeren, stuur dit aan zoveel mogelijk moslims.
De nieuwe AMERIKAANSE Koran: een gevaarlijke truc. Een nieuwe Koran is uitgegeven in Koeweit, met de titel “ de ware Koran”. Het is beschreven als de ayas van de satan en het weekblad Al- Furan heeft ontdekt dat twee Amerikaanse drukkerijen “ Omega 2001” en “ Wine press” zijn betrokken bij de publicatie van “ De ware Koran”, het boek heeft ook de naam “De Koran van de 21e eeuw gekregen ! Het bevat meer dan 366 bladzijden en is zowel in het Arabisch als het Engels uitgegeven. Het is verspreid onder Koeweitse kinderen op privé scholen.
Het boek bevat 77 Soerah’s waaronder Al Fatiha, Al Jana en Al Injil. In plaats van met Bismillah begint iedere Soerah met een langere versie hiervan gecombineerd met het christelijke geloof in de drie-eenheid. En deze zogenaamde Quran dwarsboomt vele Islamitische
geloofsaspecten. In één van zijn ayats (verzen), wordt er geschreven dat het hebben van meer dan één vrouw als ontucht wordt gezien, scheidingen zijn niet toelaatbaar en het gebruikt een nieuw systeem voor het verdelen van een nagelaten testament, het oorspronkelijke tegenwerkend. Het zegt ook dat Jihad Haram is.
Het boek gaat zelfs zo ver om Allah Subhanahu wa Tahala aan te vallen.
Dit alles vergiftigd onze kinderen voor ongeveer 3$.
Broeders en zusters, zorgen jullie er alsjeblieft voor dat deze e mail aan zoveel mogelijk mensen wordt doorgestuurd, zodat we deze gevaarlijke truc kunnen stoppen.
Vertel het alsjeblieft aan iedereen die je kent, moge Allah je belonen.
Above: 'The True Furqan'
You Cant Ignore this, send it to as many muslims as u can.

The new AMERICAN Quran: a dangerous trick A new Quran is beingdistributed in Kuwait , titled "The True Furqan". It is being described as the ayats of the Shaytan and Al-Furqan weekly magazine has found out
that the two American printing companies;'Omega 2001' and 'Wine Press' are involved in the publishing of 'The True Furqan', a book which has also been titled 'The 21st Century Quran'! It is over 366 pages and is
inboth the Arabic and English languages...it is being distributed to our children in Kuwait in the private

English schools! The book contains 77 Surats, which include Al-Fatiha, Al-Jana and Al-Injil. Instead of Bismillah, each Surat begins with a longer vesion of
this incorporating the Christian belief of the three spirits.

And this so called Quran opposes many Islamic beliefs. in one of its ayats it describes having more than one wife as fornication, divorce being
non-permissable and it uses a new system for the sharing out of the will, opposing the current one. It states that Jihad is HARAAM.
This book even goes as far as attacking Allah, Subhanahu wa Tahala!

All this is poisoning our children at approx. $3.

Brothers and Sisters please make sure you forward this email to as many people as possible so that we can stop this dangerous trick.

Please tell everyone you know and may Allah reward you.