Bekijk volle/desktop versie : helppppppppppp



15-02-2007, 19:57
sallam wa aalaikoum alles goed mensen ik heb een vraagje wie kent hier een site waar je kan kijken wat dromen betekenen t is erg belangerijk ik heb namelijk iets gedroomd en heb t aan mn oom en tante verteled zij hebben voor me gekeken maar ze doen heel moeilijk over de uitstpraak wie o wie kan me helpen aan die link of site plzzzzzzz

15-02-2007, 20:21


Volgens mij kan je wel een boek kopen bij die islamitische winkels, betekenis van dromen enzo, ik weet niet of je die betekenissen op het internet kan vinden.. Succes meid!

15-02-2007, 20:24
ik heb hier een dromenboek thuis ..
als je verteld wat je droom is kan ik het wel opzoeken voor je

18-02-2007, 22:48
De betekenen van een droom kan het niemand weten of vertalen. Er was maar een persoon die het wel kan vertalen en hij is seiduna profeet Josef 3aleihi asalaam






Citaat door real_tangawia:
sallam wa aalaikoum alles goed mensen ik heb een vraagje wie kent hier een site waar je kan kijken wat dromen betekenen t is erg belangerijk ik heb namelijk iets gedroomd en heb t aan mn oom en tante verteled zij hebben voor me gekeken maar ze doen heel moeilijk over de uitstpraak wie o wie kan me helpen aan die link of site plzzzzzzz

19-02-2007, 11:16



Citaat door real_tangawia:
sallam wa aalaikoum alles goed mensen ik heb een vraagje wie kent hier een site waar je kan kijken wat dromen betekenen t is erg belangerijk ik heb namelijk iets gedroomd en heb t aan mn oom en tante verteled zij hebben voor me gekeken maar ze doen heel moeilijk over de uitstpraak wie o wie kan me helpen aan die link of site plzzzzzzz



Stel je vraag hier:

Klik


19-02-2007, 13:11
salam alaykum warahmatoe allah wa barakatoehoe

niet alle dromen zijn te verklaren broeder, de kennis hier over ligt bij Allahs wa ta3la, allahoe a3lam. k zou t gewoon vergeten als k jou was en verder gaan, gewoon niet aan denken en dan zie je misschien wel of wat je gedroomd hebt werkelijk zal gaan gebeuren.

nooit je dromen een eigen betekenis geven, niet zeggen ik denk dat die droom dit en dat betekend. het beste is om je dromen aan niemand te vertellen en ze voor jezelf te houden.

wa salam alaykum