Bekijk volle/desktop versie : Wat te graveren?



15-02-2007, 12:37
Salaam alaikom warahmatoellah meiden,

Wat voor tekst is leuk om te graveren op de binnenkant van een ring.. dan heb ik het niet over verlovingsring of trouwring, dus geen datum en namen ofzo.. Maar gewoon leuke tekst.. wat ook met islam te maken heeft..

Ma'a salaama

15-02-2007, 12:42



Citaat door Fatimahh:
Salaam alaikom warahmatoellah meiden,

Wat voor tekst is leuk om te graveren op de binnenkant van een ring.. dan heb ik het niet over verlovingsring of trouwring, dus geen datum en namen ofzo.. Maar gewoon leuke tekst.. wat ook met islam te maken heeft..

Ma'a salaama


Wa aleikoum salaam,

Doe in ieder geval niet iets met 'Allah'..Want ik neem aan dat je de ring constant draagt, & je gaat ook naar de wc enso..Dus dan moet je 'm heel de tijd af doen (en dat vergeet je zeker soms)..Maar ik dacht zo, wat voor téxt past er uberhaüpt in een ring?

15-02-2007, 12:57
een mooi versje ofzo... zoals

dit maakt ons een ... of ... voor altijd samen

15-02-2007, 13:01

Citaat door tempted_2_touch:
een mooi versje ofzo... zoals

dit maakt ons een ... of ... voor altijd samen


Úhu, nice.

15-02-2007, 14:18


2 gether 4 ever

15-02-2007, 14:25

Citaat door jane9:
2 gether 4 ever


doet me denken aan mijn middelbare schooltijd toen ik op de muur of tafel schreef C hartje T ... 2be 2 gether 4 ever


15-02-2007, 14:49

Citaat door tempted_2_touch:
doet me denken aan mijn middelbare schooltijd toen ik op de muur of tafel schreef C hartje T ... 2be 2 gether 4 ever




ff dimmen hè jij!!

15-02-2007, 14:50
wij zelf hebben de dag dat we elkaar ontmoet hebben gegraveerd. Hij heeft mijn naam en ik de zijne. Dat mn man mooier en om eerlijk te zijn ben ik het met hem eens. Hij kwam op de idee.

Misschien is dit een optie voor je ook.

Succes!