Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk help een wrat!!!!!!!!



14-02-2007, 21:53
lieve mensen,

wie heeft er ervaring met wratten? ik heb er namelijk eentje onder mijn nagel zitten. ik hab alle middeltjes van de apotheek geprobeert maar niks help. de huisarts heeft ook verschillende zalfjes voorgeschreven maar het gaat naar niet weg!! nu wil de huisarts de nagel verwijderen om dan beter bij te kunnen met stikstof. ik wil dat niet wat het lijkt me afschuwelijk om zonder nagel te zitten.
wie weet er mischien een huis, tuin en keukenmiddel wat help. plaese help me.

groetjes een bijna nagelloze marokkaaan.............

14-02-2007, 22:07


meiddd je moet zeker je nagel niet weghalen dat spul van de doketer werkt echt niettttttttttttttttt doet pijn maar helpt nikss..k had vroeger toen k klein was echt veel op me handen en voeten....k heb weleens gehoord dat het met een aardappel weg gaat je moet dan een aardappel schillen en er overheen wrijven..er waren nog meer manieren ik kan ze wel voor je navragen maar het gaat dan echt weg..

14-02-2007, 22:12
0oh meid ik vind het vreslijk v0or Je, z0nder nagel is natuurlijk niet echt fijn, maar als die wrat gr0eit?? wat d0e Je dan?? k z0u er maar eens g0ed 0ver nadenken.. een wrat wegstippen gaat wel heel gemakkelijk. Maar g0ed meid Heeel veel sterkte Inshallah k0mt alles g0ed.. B0essaa

15-02-2007, 18:09
Een grootmoe's tip:
Het klinkt misschien best misselijkmakend, maar als kind had ik ook last van een wratje. Toen moest ik het volgende doen: een kippemaagje eroverheen wrijven en dan dat kippemaagje in de zon laten drogen. Terwijl dat maagje droogt, droogt de wrat ook. Klinkt gek, maar het is waar binnen 2 daagjes was ie helemaaaaaal verdwenen. Vet raar eigenlijk.
Maar dit kan je misschien beter in Marokko doen. Met de zon enzo

15-02-2007, 18:58


ja klopt. Kippenmaag werkt echt

18-02-2007, 10:51
olijf olie

heb je last van wratte?.. wrijf ze eerst in met olijf olie laat het ongeveer 10 minuten zitten..was de olie er daarna met lauw water vanaf..doe dit een keer per dag en na ongeveer 2 weken zijn de wratjes weg
heb ik ergens gelezennn???

18-02-2007, 14:31
het is echt erg, ik heb er ook een zeg maar bij me handpalm. En heb tig zalfjes van de dokter geprobeerd maar walou. hmm die van de olijgolie ga ik ff vanaf vandaag proberen
Hoop dat het dan wel weggaat, want het is echt irritant!!

Kisses SCx