Bekijk volle/desktop versie : 27 trouwen



14-02-2007, 19:07
ik wil nog genieten vamn me leven voor ik zal trouwen trouwen zal ik als laatste doen eerst school afmaken veel geld sparen dan pas trouwen


14-02-2007, 19:11


En een auto kopen, een huis(ingericht en al)

Heel verstandig ja

14-02-2007, 19:49

Citaat door gekke_moker:
ik wil nog genieten vamn me leven voor ik zal trouwen trouwen zal ik als laatste doen eerst school afmaken veel geld sparen dan pas trouwen


dus als je getrouwd bent dan is het afgelopen met genieten, studeren, sparen

14-02-2007, 20:07
xGaapx

Groet,

N.

14-02-2007, 20:09


Alle topics gaan over trouwen

14-02-2007, 20:16
Ja LS, het lijkt wel alsof ze betaald worden om zulke topics te openen, zoveel komen ze voor.

Groet,

N.

15-02-2007, 20:53

Citaat door gekke_moker:
ik wil nog genieten vamn me leven voor ik zal trouwen trouwen zal ik als laatste doen eerst school afmaken veel geld sparen dan pas trouwen



Wie zegt dat je als je alles op een rijtje hebt, je een vrouw vindt die bij jou past. Ik ken genoeg meiden die al jaren zeggen: ik wil eerst genieten dit en dat en nu willen ze trouwen, maar ze komen niemand tegen. Heb je hier weleens aangedacht.

Mijn tip: doe je ding, opleiding, werk, enz, maar als je een meid ziet die bij je past en het klikt ga er dan voor. Bouw samen iets op. Het leven is niet alleen genieten.

15-02-2007, 23:49
ik denk dat elke meisje dat wel zegt eerst een auto, een huis en opleiding
helaas werkt dat niet zo.......ik geloof in mekteb en als t komt dan komt t of je opleiding nou af is of niet.......................

trouwens waarom wil iedereen zn eigen huis inrichten en hebben??? het is toch veel leuker als je t samen zoekt en inricht..............zie het al voor me dat mannetjelief zo bij je intrekt..........laat ook wat aan hem over!!

en waarom eerst genieten?? iedereen doet alof een huwlijk een hel is waarin je terecht komt.............en dat t afgelopen is met de lol.
maar een huwlijk kan heel mooi zijn en juist heel bevrijdend............omdat je dan zelfstandig bent en geen toestemming meer nodig hebt van je ouders.


werken, studeren een rijbewijs halen dat kan allemaal in een huwlijk........men moet alleen niet zo nagatief zijn.....................succes

15-02-2007, 23:53
Ga vooral door met genieten want dat is verleden tijd vanaf het moment dat je ja-woord geeft.

Nog een beter idee; trouw niet en geniet je hele leven

15-02-2007, 23:58

Citaat door lief marokkaantje:
Ga vooral door met genieten want dat is verleden tijd vanaf het moment dat je ja-woord geeft.

Nog een beter idee; trouw niet en geniet je hele leven



ahahahaha slechte ervaring????

16-02-2007, 08:40

Citaat door lief marokkaantje:
Ga vooral door met genieten want dat is verleden tijd vanaf het moment dat je ja-woord geeft.

Nog een beter idee; trouw niet en geniet je hele leven






Vrijheid blijheid yek.

16-02-2007, 08:54
Heel verstandig van je jongen..

succes

San

22-02-2007, 22:52



Citaat door shariza:
ahahahaha slechte ervaring????



Absoluut niet, een beetje sarcasme op zijn tijd

22-02-2007, 23:02
Als Je Trouwt Dan Geniet Je Meer ....