Bekijk volle/desktop versie : razet el kadi

23-08-2003, 21:15
Hallo iedereen
Weet je wat k lekker vind:razet el kadi je weet die soort msemen maar dan zijn het slierten, nou hier komt mijn vraag:
Wie o wie kan mij helpen aan het volledige recept dus alle ingredienten, en het moeilijkste denk ik hoe je het moet maken?????? K hoop dat jullie mij kunne helpe!!!!!!!!
Beslama

25-08-2003, 16:43

wat isdat??

25-08-2003, 23:33
..Kweet ook even niet waar je het over hebt?!

26-08-2003, 18:34
ik wel en het word vooral gemaakt ksar al kbier in de buurt van tanger het is heerlijkkkkkkkkk helaas ken ik het recept niet!!

27-08-2003, 15:30

Salam..
Ik weet wel hoe het moet maar het recept heb ik nu niet bij de hand.. maar lieverd trek er gerust een middag voor uit.. het is een heel gedoe met het vouwen en uitvouwen... ik probeer het recept zsm te plaatsen..

xx mounia

28-08-2003, 21:45
doe dat allahawnik a ghti

31-08-2003, 16:09
nou je maakt de zelfde deeg die je voor el mesemen maakt en de deeg in bolletjes verdelen plastic zakjes er over heen, meng gesmolten boter en olie samen nou pak de bolletje deeg smeer hem met dat mengsel en dan ga je sliertjes maken van de en je rolt aan je vier vinger maar smeer eerst je handen met dat mensgel en probeer het aan de topje van je vingers te houden je moet die sliertjes heeel dun maken en blijven draaien om je vier vingers tot het een grote bol wordt aan je hand dan pak je een dienblad laat die bol uit je hand glijden smeer zoveel vet erover heen als je het plat legt op de dienblad zie jer een kleine gaatje in het midden nou dan druk je plat uit maar niet te plat maken anders gaan die slirten er uit nou dan ga je het bakken en als het gaar is schud je dat broodje uit tot als die slirten los komen nou eet smakelijk...!! het kost wel veel tijd meisje

06-09-2003, 17:09
zo moeilijk mijn zus kan het

16-09-2003, 12:46
moet je het in olie bakken?

17-09-2003, 12:17

Citaat:
Origineel gepost door ISMAHAN22
nou je maakt de zelfde deeg die je voor el mesemen maakt en de deeg in bolletjes verdelen plastic zakjes er over heen, meng gesmolten boter en olie samen nou pak de bolletje deeg smeer hem met dat mengsel en dan ga je sliertjes maken van de en je rolt aan je vier vinger maar smeer eerst je handen met dat mensgel en probeer het aan de topje van je vingers te houden je moet die sliertjes heeel dun maken en blijven draaien om je vier vingers tot het een grote bol wordt aan je hand dan pak je een dienblad laat die bol uit je hand glijden smeer zoveel vet erover heen als je het plat legt op de dienblad zie jer een kleine gaatje in het midden nou dan druk je plat uit maar niet te plat maken anders gaan die slirten er uit nou dan ga je het bakken en als het gaar is schud je dat broodje uit tot als die slirten los komen nou eet smakelijk...!! het kost wel veel tijd meisje
Nerie