Bekijk volle/desktop versie : Abderahman soedais!!!!!!!

14-07-2002, 19:49
Salaam moe3leikoem wara7matoelahiw ab arakatoe,

Lieve zusters en broeders, ik heb een tip voor degenen die dzeze sheigh nog niet kennen, Hij heet Abderahman Soedais, en ik ben helemaal verslaafd aan zijn dua's, hij raakt er wel emotioneel inj maar dat is juist hetgenen wat mij raakt, en vooral zijn woorden, mashaallah Moge Allah swt hem belonen met Djenna , amieeeen.

Verder is sheigh Abdel basit (allahay7moe) ook erg goed, zijn cassette met de soerats tienie wa zajtoenie en alamnashra7 lakasadrak is prachtig mashaallah, dat zijn de kleine soerats maar dat vind ik de mooiste casette daar raakt hij je echt mee, ik raad jullie aan om deze bandjes aan te schaffen ze zijn echt mashaallah!

Verder is sheigh Kechk ook erg goed mashaalah vooral zijn dars is mooi! (allayr7moe).

MOge ALlah swt deze m,annen belonen met Djenna voor hun goede daden , amieeeen. (en koel moeslimien djemie3en, amieen)
Dit wou ik even kwijt, voor degenen die het al wisten mashaallah, en als jullie nog meer goede sheighs kennen laat me weten inschaallah of laat aan ons allemaal weten want inschaallah we leren allemaal van elkaar!!!!!

Salaam moe3leikoem wara7matoleahi w abarkatoe,

Nadia.

14-07-2002, 19:51

Asaalamoe alaikoemw ara7matallah
Masha allaah lieve sis
Mohamed albarak is ook kickuh
en said alghamidi
MAsha allaah wa la qoewata ila bilaah
moge allah ons leiden
wasalam alaikoem
NiqaabMOuse

14-07-2002, 19:56
Mashaallah zuster mashaallah, djazkallahoe gairan!

Oh weet iemand trouwens hoe de volgende jongen heet?
HIj ken t de gehele quraan uit zijn hoofd en hart mashaallah, en ik heb een keer de soerat el 7ak van hem gehoord maar ik weet zijn naam niet en wil het graag kopen inschaallah, op die cassette huilden alleeeee mannen die bij hem waren toen hij soerat el 7ak reciteerde mashaallah, hij is nog heel jong mashaallah!
ALs iemand zijn naam weet let me know inschaalllah!!!!

Djazakkallahoe gairan,
nadia.

14-07-2002, 19:59

Citaat:
Origineel gepost door muslima1900
Mashaallah zuster mashaallah, djazkallahoe gairan!

Oh weet iemand trouwens hoe de volgende jongen heet?
HIj ken t de gehele quraan uit zijn hoofd en hart mashaallah, en ik heb een keer de soerat el 7ak van hem gehoord maar ik weet zijn naam niet en wil het graag kopen inschaallah, op die cassette huilden alleeeee mannen die bij hem waren toen hij soerat el 7ak reciteerde mashaallah, hij is nog heel jong mashaallah!
ALs iemand zijn naam weet let me know inschaalllah!!!!

Djazakkallahoe gairan,
nadia.
Asaalamoe alaikoem wara7matalah
das Mohamed albarak dus
ik zal je In sha allah wat url`s pasen
http://www.islamway.com/dutch/echapters.php?recitor_id=14
wasalam alaikoem

15-07-2002, 18:27

salaam
als jullie echt willen huilen zoek el mohasny eens op. volgens is hij te horen op http://www.islamway.com ! Verder Yassir adousary en Ibrahiem Jebreen
abou lokman

15-07-2002, 18:30

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha A
salaam
als jullie echt willen huilen zoek el mohasny eens op. volgens is hij te horen op http://www.islamway.com ! Verder Yassir adousary en Ibrahiem Jebreen
abou lokman
Asaalamoe alaikoem wara7matallah
Wie er ook reciteert geheel de koran is prachtig!!!!
Ja3ni huilen uit vrees voor allah swt
wasalam
oem mujahid

15-07-2002, 18:34
assalamoe alaikoem wara7matallah
Yassir adousary link:
http://media.islamway.com/arabic/images/quran/yasserdosa/015.ram
wasalam alaikoem
oem mujahid

15-07-2002, 18:41
salaam,
zuster je hebt natuurlijk gelijk over goeshoe3 djazak allahu ghairan, maar ik huil een beetje moeilijk bij reciteers zoals al hosairy en menshouwi.
p.s. zij zijn trouwens wel goed om van te leren
abou Lokman

15-07-2002, 18:42

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha A
salaam,
zuster je hebt natuurlijk gelijk over goeshoe3 djazak allahu ghairan, maar ik huil een beetje moeilijk bij reciteers zoals al hosairy en menshouwi.
p.s. zij zijn trouwens wel goed om van te leren
abou Lokman
Asaalamoe alaikoem wara7matallah
Neem in sha allah de nasee7a van abuhafs op, en breng die in praktijk.
Wasalam alaikoem
oem MUjahid

13-08-2002, 22:47
Salaam alaykoem

Abdelrahman as sudais is samen bekend met Ibrahim Saud as Shuraim.
Al Shuraim heeft een zeer schone stem tijdens het reciteren van de koran. Als ik hem op tv het life gebed bij fadjr zie verrichten krijg ik tranen in mijn ogen.

Je kan cd van hem kopen wat echt aan te raden is.

14-08-2002, 17:11
salam broeders en zuster

ik kan jullie zeggen ik heb shuraim en soedays een paar weken geleden LIVE gehoord, gewoon MASA ALLAH. Ik stond in mekka precies bij de boksen en je masallah stem die imams hebben de rillingen houden niet op, vooral met het fadjr gebed masallah hoeveel mensen er dan aanwezig zijn het lijkt net magreb maar ja voor die stemmen blijf je echt niet in bed liggen, wallahi prachtig gewoon.

wasalam
jullie zuster