Bekijk volle/desktop versie : Start van een nieuw leven



Pagina's : [1] 2

13-02-2007, 14:19
Waarom denken velen dat het leven ophoudt wanneer je gaat trouwen of aan kinderen gaat beginnen? Het leven begint daar juist, je verder ontplooien, aan je toekomst bouwen daar ben je elke dag mee bezig ( bewust/ onbewust ), wellicht met wat aanpassingen maar je blijft bezig met jezelf ontplooien


13-02-2007, 14:22


Wat was je geheim of nieuws van gister?

En een leven begint pas na je trouwen en kinderen.

13-02-2007, 14:23

Citaat door Miss_Magrebia:
Waarom denken velen dat het leven ophoudt wanneer je gaat trouwen of aan kinderen gaat beginnen? Het leven begint daar juist, je verder ontplooien, aan je toekomst boouwen daar ben je elke dag mee bezig ( bewust/ onbewust ), wellicht met wat aanpassingen maar je blijft bezig met jezelf ontplooien



Wallahiela...

Kindjes baren en thuis zitten hoera pfff...

Ontplooien a mensen ontplooien....de vrouw hoort zich ook te ontplooien..

13-02-2007, 14:24

Citaat door Insaan_feshkel:
Wat was je geheim of nieuws van gister?

En een leven begint pas na je trouwen en kinderen.



Mijn geheim of nieuws, kan je effe niet volgen.. Licht eens toe?

13-02-2007, 14:25


De ontplooing is meestal dat je sterk genoeg in je schoenen staat om te beseffen dat je als getrouwd persoon je eigen beslissingen kan en mag nemen zonder ALTIJD rekening te houden met schoonouders en ouders.

Tuurlijk begin je een nieuw leven maar er komen ook veel nieuwe indrukken bij die niet altijd even positief kunnen uitvallen. Lees de topic op WVDMV maar.

13-02-2007, 14:26
Kindjes baren is ook leuk Masallah daar nietvan.... maar dan moet je er wel iets naast doen vind ik en dan bedoel ik WERKEN... perfecte combi

Maar ach da's mijn mening....

13-02-2007, 14:27

Citaat door Insaan_feshkel:
Wat was je geheim of nieuws van gister?

En een leven begint pas na je trouwen en kinderen.


Ik heb idd gemerkt dat het echte leven pas na je trouwen begint. Het is anders dan als je niet getrouwd bent.. want je hebt een man waarmee je de gekste dingen doet.. die ik in ieder geval niet thuis deed!!
Leuke vakanties etc..

13-02-2007, 14:28

Citaat door noona:
De ontplooing is meestal dat je sterk genoeg in je schoenen staat om te beseffen dat je als getrouwd persoon je eigen beslissingen kan en mag nemen zonder ALTIJD rekening te houden met schoonouders en ouders.

Tuurlijk begin je een nieuw leven maar er komen ook veel nieuwe indrukken bij die niet altijd even positief kunnen uitvallen. Lees de topic op WVDMV maar.



Een ieder ontplooit op zijn eigen manier, de andere meer als de ander. Zoalng je zelf maar tevreden bent , een ieder hecht daar andere waarden aan

13-02-2007, 14:29
Tomb Raider ja ieder zijn ding. Als jij kiest voor werken en geen kids voorlopig, moet je dat doen, jouw keuze als dat jou gelukkig maakt

Ik kies voor kids en geen werken voorlopig, mijn keuze want dat maakt mij gelukkig

Doe waar jij je het gelukkigst bij voelt.

13-02-2007, 14:31

Citaat door Miss_Magrebia:
Mijn geheim of nieuws, kan je effe niet volgen.. Licht eens toe?


had jij geen topic geopend met -ik heb goed nieuws-?

13-02-2007, 14:32

Citaat door Insaan_feshkel:
Tomb Raider ja ieder zijn ding. Als jij kiest voor werken en geen kids voorlopig, moet je dat doen, jouw keuze als dat jou gelukkig maakt

Ik kies voor kids en geen werken voorlopig, mijn keuze want dat maakt mij gelukkig

Doe waar jij je het gelukkigst bij voelt.


Pff... ik krijg een Deja vu....

O, maar insaan dat doe ik ook wel hoor, en ik geniet er ook nog eens van


13-02-2007, 14:33

Citaat door Insaan_feshkel:
had jij geen topic geopend met -ik heb goed nieuws-?



Nee, dat was Magrebia geen Miss...

13-02-2007, 14:37



Citaat door Tomb_Raider:
Wallahiela...

Kindjes baren en thuis zitten hoera pfff...

Ontplooien a mensen ontplooien....de vrouw hoort zich ook te ontplooien..:banana:



En dat doe je niet door je kinderen op te voeden, maar voor kees dossiers invullen en afspraken regelen en andere werkzaamheden?

Ik weet niet wat jouw het definitie van ontplooien is voor mij is dat een goede opvoeding geven aan je kinderen, je hebt ervoor gekozen en moet er ook voor ze zijn (voor zover je kan) een goede basis meegeven aan je nakomelingen voor de toekomstige oemah insha Allah en een betere maatschappij. DAT is in mijn ogen ontplooien!

Geloof me dat ik geen bijdrage lever aan een betere wereld door voor mijn baas kantoorwerkzaamheden te gaan zitte verrichten

Maar jah, ieder zijn ding hè ?

13-02-2007, 14:39

Citaat door Miss_Magrebia:
Een ieder ontplooit op zijn eigen manier, de andere meer als de ander. Zoalng je zelf maar tevreden bent , een ieder hecht daar andere waarden aan



13-02-2007, 14:40

Citaat door Insaan_feshkel:
En dat doe je niet door je kinderen op te voeden, maar voor kees dossiers invullen en afspraken regelen en andere werkzaamheden?

Ik weet niet wat jouw het definitie van ontplooien is voor mij is dat een goede opvoeding geven aan je kinderen, je hebt ervoor gekozen en moet er ook voor ze zijn (voor zover je kan) een goede basis meegeven aan je nakomelingen voor de toekomstige oemah insha Allah. En een beter maatschappij, DAT is in mijn ogen ontplooien!

Geloof me dat ik geen bijdrage lever aan een betere wereld door voor mijn baas kantoorwerkzaamheden te gaan zitte verrichten

Maar jah, ieder zijn ding hè ?


Adem in adem uit, je hapt zoo lekker insaan pfff...

Voor jou is een goede opvoeding geven aan je kinderen "ontplooien".. respect

Maar voor mij is het iets heeeeeeeeeeel anders.. maar je zegt het goed "ieder z'n ding"..

Laten we het daar maar ophouden shall we..

Pagina's : [1] 2