Bekijk volle/desktop versie : Maak een melding van GEERT WILDERS, pak die man aan.



Pagina's : [1] 2

13-02-2007, 13:54
Salaam beste mensen,

Ik kwam op internet wat verontrustende informatie tegen op de website van Geert Wilders. Ik hoef eigenlijk niet meer te zeggen. Iedereen weet dat deze man systematisch de moslims aan het lastig vallen is.
Ik vond dat zijn uitspraken voldoende waren om een klacht in te dienen bij de MDI (meldpunt discriminatie)

Lees de uitspraken en als jullie het er ook mee eens zijn. Kopieer (en verander je informatie naar jouw naam en email adres telkens) en stuur dit onderstaande mailtje naar meldpunt@meldpunt.nl

Nogmaals je hoeft alleen je naam en email adres te wijzigen, je bent overigens niet verplicht om je naam erbij te zetten dus die zou je ook kunnen weglaten. Houd wel deze layout aan, anders wordt de klacht namelijk niet in behandeling genomen.

Wasalaam

dpdp

Ps: als je ermee eens bent doe het aub dan wel gelijk opsturen. Deze man kan eindelijk een keer wat te horen krijgen. Anders blijft hij bezig


Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag een melding maken van een incident waardoor ik mij als moslim zijnde beledigd voel door verschillende uitspraken van de heer Geert Wilders.
Hier volgt de gevraagde informatie:

Email adres: (jouw email adres)
Naam: (jouw naam)
Locatie: http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=682&Item id=76 (onderaan de pagina)
Kopie tekst:
‘Als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien.’

‘We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen…’

Ik vind het ernstig denegrerend dat een niet-moslim als de heer Wilders wilt dat ik de helft van de Qoran verscheur en deze weggooi. En als ik dat niet doe dat ik dan volgens hem hier niet zou mogen blijven.
Ook vindt de heer Wilders een islamitische crimineel het land uitgezet moet worden. Is een islamitische crimineel soms erger dan een normale crimineel. Of gaan wij in Nederland nu straffen uitdelen op basis van geloof?

Ik hoop van harte dat de heer Wilders eindelijk een keer duidelijk te horen krijgt dat we inderdaad hier in Nederland zijn, en dat dit soort uitspraken hier in Nederland niet kunnen. Zeker niet als deze systematisch gericht zijn tegen eenzelfde bevolkingsgroep ter provocatie.

Met vriendelijke groet,

(jouw naam)

13-02-2007, 14:06


goed idee

13-02-2007, 14:07
geert heeft gelijk

13-02-2007, 14:10
en het MDI is een kansloos links praatclubje van nietsnutten met een of andere sociologische hotemetoot opleiding

13-02-2007, 14:12


Ineens is het MDI een links hoopje nog wat
jaja

Gewoon melden die onbeschofte handel, het gaat om principe

13-02-2007, 14:12

Citaat door PortBagage:
goed idee


ja toch. we proberen hem gewoon aan te pakken op deze manier.
en niets aantrekken van al die haters die hieronder nu opeens het MDI nietsnutten vinden. en geert gelijk geven.

die zijn nu opeens bang

het gaat namelijk helemaal niet om gelijk of ongelijk hier. hij kan best gelijk hebben maar zijn uitingen zijn discriminerend en daarop kan hij aangepakt worden

13-02-2007, 14:33

Citaat door Mo_Rokko:
helaas wel...De moslims in NL stellen als Lobby club bitter weinig voor, anders dan in bijv. Groot-Brittanie. Naar de rechter stappen, zal ook wel weinig uitmaken.. het zal toch wel weer: "vrijheid van meningsuiting" zijn... Tenzij één of andere imam wat roept... ow jee.. dat kan weer echt niet,.,. dat is oproepen tot geweld met haatdragende texten!

Onzin. Pure stemmingmakerij.

Geef mij een concreet voorbeeld van twee uitspraken door rechters van soortgelijke zaken waaruit blijkt dat er met 2 maten gemeten wordt?

13-02-2007, 14:34
@Sara7a
nee geen tyfus. een rotje met oud en nieuw is genoeg om die hooiberg op zn hoofd te laten verdwijnen


Citaat door Mo_Rokko:
helaas wel...De moslims in NL stellen als Lobby club bitter weinig voor, anders dan in bijv. Groot-Brittanie. Naar de rechter stappen, zal ook wel weinig uitmaken.. het zal toch wel weer: "vrijheid van meningsuiting" zijn... Tenzij één of andere imam wat roept... ow jee.. dat kan weer echt niet,.,. dat is oproepen tot geweld met haatdragende texten!


inderdaad er worden altijd dubbele regels aangehouden. hoop dat ze hem eindelijk een zetje geven.
dus daarom heb ik het hier gezet zodat zoveel mogelijk mensen er kunne mailen

13-02-2007, 14:39
thank you people. blijf doorgaan.
kopieer het stuk en stuur het eventueel door aan je hele mail lijst.

laten we de MDI overvloeden met die mailtjes. dat ze doorkrijgen dat het een serieus probleem is

edit: ik zie net dat het berichtje van acutaliteiten naar lounge is gezet.
vind dat we de laatste tijd wel een top mod ergens hebben hier. normaal gesproken werden de berichten gewoon verwijderd. tof dat ie gewoon in de goede plek wordt gezet.. bedankt!

13-02-2007, 14:56
ik ga hem sgieten

13-02-2007, 15:01

Citaat door Mocro_Arnhem:
ik ga hem sgieten


broeder gewoon de mail sturen en schieten dat doet de nederlandse politie wel als ze hem komen ophalen en schrikken door zn haar en erop losknallen

13-02-2007, 18:57
Ik heb gereageerd

13-02-2007, 19:50


upp...

mensen wel blijven reageren he. we zullen die man een koekje van eigen deeg geven. hij heeft het over vrijheid van meningsuiting. goed wij hebben het over vrijheid van geloof en het niet mogen discrimineren. dus stuur allemaal aub een mailtje.

komop waar wacht je op je hoeft hem niet eens zelf te schrijven

13-02-2007, 19:54
we zullen meedoen

13-02-2007, 20:20
mooi zo daar gaat het om..

Pagina's : [1] 2