Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mijn Haar Groeit ( Haast) Niet .. !!



Pagina's : [1] 2

12-02-2007, 22:23
Salaam allemaal,

mijn haar groeit nauwelijks, ik vind het keii vervelend want kblijf zo steeds op dezelfde lengte zitten

Enig idee wat voor natuurlijke!! middeltjes hier tegen helpen?

12-02-2007, 22:54


heb je ook kale plekken? of heel weinig haar?

12-02-2007, 23:40
vitamine b complex inslikken... amla haarolie kun je bij arabische winkels halen..
succes

BD

13-02-2007, 03:25
Ik heb ergens gelezen dat het bij iedereen verschilt tot hoe lang het haar kan worden.
Sommige kunnen hun haar tot de grond laten groeien terwijl andere het moeten doen met een klein staartje.

Maar goed ik heb veel goeds gehoord over de Amla olie en je zou inderdaad Vitamine B complex kunnen slikken samen met de pilletjes van De Tuinen.
Ik weet de naam er niet van, heb het ook van een andere m.nl lid gehoord.


- Ik slik nu de Vitamine B complex en ik ga de andere pillen kopen voor lang en gezond haar bij De Tuinen.


Veel succes meid !!!

13-02-2007, 03:29


als niks helpt, kan je hairextensions laten zetten..heel mooi!

maarya is wel haram eigelijk toch? heb zelf wel hairextensions

13-02-2007, 03:41
is haram je gebruikt iemand anders z''n haren
en het is echt slecht voor je haren...
en allah''tala gaf je haren om dr mee te leven en goed voor te zorgenn

Gairr''inshallah zuster.......

13-02-2007, 14:44
Ik raad de hairextensions niet echt aan.
Je zult echt schrikken wanneer het eruit wordt gehaald.. aangezien je per dag zoveel haartjes verliest kan je dat nu niet zien.
Maar je zult gauw het gevoel hebben dat je kaal bent terwijl dat niet zo is.


Ik heb persoonlijk geen ervaring ermee maar ik heb vriendinnen die het wel hebben gezet gewoon voor de leukheid.
Ze wilden eens lang haar tot op hun bips hebben..


PS. ik heb het over het erin laten weaven wat mij het beste lijkt inplaats van dat gelijm in het haar.

13-02-2007, 15:11
niet opletten dan groeit het vanzelf

13-02-2007, 16:15
als je krullen hebt merk je het idd niet....

maar dan moet je het stylen

en dan zie je ineens wel verschil at least is bij mij zo

kuszz

13-02-2007, 17:04
je moet dan egt die amla oilie gebruiken die mdoe ik ok je schrikt er gwn van je haar groeid dan zo snel hij is ok nog een sheel goed voor je haar egt een aanrader hij kost 2 tot 3euro ongveer voor een fles maar hij gat ok egt heel lang mee probeer die en je zal zien en als je ok haaruitval hebt moet je henna doen ik had namelijk toen ik trug klwam uit marok super haar uitval soms durfde ik niet eens te douchen sinds ik henna heb gedaan is dat niet meer het geval....

13-02-2007, 17:10

Citaat door prinses007:
je moet dan egt die amla oilie gebruiken die mdoe ik ok je schrikt er gwn van je haar groeid dan zo snel hij is ok nog een sheel goed voor je haar egt een aanrader hij kost 2 tot 3euro ongveer voor een fles maar hij gat ok egt heel lang mee probeer die en je zal zien en als je ok haaruitval hebt moet je henna doen ik had namelijk toen ik trug klwam uit marok super haar uitval soms durfde ik niet eens te douchen sinds ik henna heb gedaan is dat niet meer het geval....


waar kan je die olie halen?

Bij de tuinen ?

13-02-2007, 17:12
Ik had gehoord dat knoflook hielp of zo ik had een keer een kaal plekje vanwege stress en toen kreeg ik een middeltje van de huisarts en het groeide binnen no time weer

13-02-2007, 17:26



Citaat door Luckyy:
waar kan je die olie halen?

Bij de tuinen ?



nee nee niet bij de tuinen vaak bij marokaanse winkeltjes het zit in een groene verpakking met daar voor een vrouw met lang zwart haar er staat op amla en je hebt ok van een ander merk die heet yasmina het ziet er uit als olijfenolie donker groen bijna elk marokaanse winkel heeft hem wel

13-02-2007, 17:54
ok thanx schatje

13-02-2007, 23:28
hmm, ik ga denk ook die complex B proberen.
Heel apart vroeger had ik zoooooooooooooo lang haar, maar tegenwoordig wil het maar niet groeien.

je hebt ook speciaal pillen die bestemd zijn voor mensen met haaruitval. Kun je bij het Kruidvat halen trouwens.

Pagina's : [1] 2