Bekijk volle/desktop versie : ..~Hoe kick ik af~..



Pagina's : [1] 2 3

12-02-2007, 14:14
Ahiebadellah hoe kick ik af met wenkbrauwen epileren...... ik wil er zo graag vanaf maar het lukt niet Pincet weggooien is geen optie want ik koop net zo hard een nieuwe.....

12-02-2007, 14:18


Denk heel goed na over de straf die jou op de dag des oordeels te wachten staat voor het epileren. Misschien dat je dan uit angst stopt met epileren.

(heeft bij mijn vriendin wel geholpen)

12-02-2007, 14:21

Citaat door cateraar:
Denk heel goed na over de straf die jou op de dag des oordeels te wachten staat voor het epileren. Misschien dat je dan uit angst stopt met epileren.

(heeft bij mijn vriendin wel geholpen)

Ja daar heb ik oook heel vaak aangedacht en heel veel over gelezen... ik stop dan hooguit 6 mnd en begin weer echt heel slecht

12-02-2007, 14:22
afplakken!

misschien moet je elke ker wat minder epileren om het af te bouwen

12-02-2007, 14:23



Citaat door noona:
afplakken!

misschien moet je elke ker wat minder epileren om het af te bouwen


Het zijn geen sigaretten hoor...

12-02-2007, 14:33
hmmm, draag je een hoofddoek?
is wel makkelijk dan ziet niemand het namelijk...als je nm over je wenkbrauwen heen trekt of deels.....voel je je ook niet onzeker ofzo

12-02-2007, 14:33
ik doe het ook al jaren niet meer
na dat ik een goede kennis heb gewassen toen ze was overleden
ik de dood naast me heb gezien
nou dan doe je het niet meer

12-02-2007, 14:34
ja maar dat je wat meer went aan de vollere vorm

ik epileer niet dat blijkt.

als ik aan mijn wenkbrauwen denk dan veeg met beide handen er overheen van beneden naar boven en KLAAR!

12-02-2007, 14:43

Citaat door Vlinder_V:
hmmm, draag je een hoofddoek?
is wel makkelijk dan ziet niemand het namelijk...als je nm over je wenkbrauwen heen trekt of deels.....voel je je ook niet onzeker ofzo





Het gaat er niet om of mensen het zien ja of nee... ik ga niet mijn hoofddoek zo dragen zodat ik mijn wenkbrauwen kan verbergen

En het heeft niks met onzekerheid te maken... ik vind geepileerde werkbrauwen gewoon mooi, mensen om me heen zeggen ook je hebt niet eens dikke wenkbrauwen, waarom epileer je ze zeggen ze? Tsja het zit tussen de oren... inshallah houd ik er snel mee op

12-02-2007, 14:44

Citaat door noona:
ja maar dat je wat meer went aan de vollere vorm

ik epileer niet dat blijkt.

als ik aan mijn wenkbrauwen denk dan veeg met beide handen er overheen van beneden naar boven en KLAAR!


Noona, sorry maar ik begrijp niks van je zinnen???

12-02-2007, 14:49
ik heb het ook een hele lange tijd gedaan... de laatste keer was vlak voor mn bruiloft,.
en nu doe ik het niet meer, was al die tijd overbodig want heb best dunne wenkbrauwen van mezelf..

echt volhouden.....gooi je pincet weg!!! haha

12-02-2007, 14:56

Citaat door noona:
ja maar dat je wat meer went aan de vollere vorm

ik epileer niet dat blijkt.

als ik aan mijn wenkbrauwen denk dan veeg met beide handen er overheen van beneden naar boven en KLAAR!




Zijn ze zo lang, van ''beneden'' naar ''boven''?

12-02-2007, 14:56



Citaat door Tomb_Raider:
Noona, sorry maar ik begrijp niks van je zinnen???



Vertaling Nederlands – Nederlands:

ja maar dat je wat meer went aan de vollere vorm
(DAT JE DUS ELKE KEER IETS MINDER HAREN PLUKT DAT DE VORIGE KEER ZODAT JE ELKE KEER KAN WENNEN AAN DE IETS VOLLER WORDENDE VORM VAN JE WENKBRAUWEN)

ik epileer niet dat blijkt.
(IK EPILEER NIET WAARDOOR HET TE MERKEN IS DAT IK ER GEEN VERSTAND VAN HEB)

als ik aan mijn wenkbrauwen denk dan veeg met beide handen er overheen van beneden naar boven en KLAAR!
(ALS IK MIJN WENKBRAUWE GOED WIL HEBBEN DAN DOE IK DAT MET MIJN HANDEN EN VEEG VAN BENEDEN NAAR BOVEN EN STAAN ALLE HAREN WEER NAAR BOVEN)

12-02-2007, 14:58

Citaat door teletubbie:
Zijn ze zo lang, van ''beneden'' naar ''boven''?



Je VEEGT met je handen van BENEDEN naar BOVEN

Jeetje, ik denk dat wenkbrauwen epileren makkelijker is dan dit uitleggen.

Het is gewoon wenkbrauwen mooi maken 3robiya stijl

12-02-2007, 15:00
ik wil ook afkicken, maar het lukt me niet!!! Heb het geprobeerd af te bouwen, te blonderen i.p.v epileren.....de duivel is te sterk, helaasss

Pagina's : [1] 2 3