Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vraag over onzuiverheden, wie o wie kan me helpen?



11-02-2007, 19:57
Ik had dus een vraagje he hier komt ie :

Ik had vroeger een heel mooi en lief gezichtje ..Maar later ging ik een beetje foundation gebruiken, elke dag deed ik wel een klein beetje op ( niet veel, maar gewoon beetje )
Ik heb er nu echt spijt van, want mijn gezicht is nu helemaal niet meer zuiver. Wie o wie kan me helpen ??

11-02-2007, 20:05


geen foundation meer gebruiken

11-02-2007, 23:07
Ik heb daar ook last van gehad door dat ik make-up gebruikte.
maar ik ben door veel mensen die ervaring hebben geadviseerd om TEATREE DAG EN NACHTCREME KRUIDVATMERK te gebruiken. Geloof me meid, binnen 1maand zie je reslutaat! Probeer het maar eens! (Het leuke van dit is: Je kunt gewoon make-up bliljven gebruiken zonder onzuiverheden op je gezicht!)
SUCCES verder, ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd!
je kunt me nog altijd een prive-mail sturen!

12-02-2007, 14:01

Citaat door Mocro_Diva16:
geen foundation meer gebruiken



doe ik niet meer

12-02-2007, 14:04



Citaat door sousia:
Ik heb daar ook last van gehad door dat ik make-up gebruikte.
maar ik ben door veel mensen die ervaring hebben geadviseerd om TEATREE DAG EN NACHTCREME KRUIDVATMERK te gebruiken. Geloof me meid, binnen 1maand zie je reslutaat! Probeer het maar eens! (Het leuke van dit is: Je kunt gewoon make-up bliljven gebruiken zonder onzuiverheden op je gezicht!)
SUCCES verder, ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd!
je kunt me nog altijd een prive-mail sturen!



dankjewel meid! ik ga het gelijk proberen!

12-02-2007, 14:11
ik gebruikte vroeger ook foundation, poeder, rouge enzo. (En dat ongeveer 3/4 jaar geleden)

En toen ik het niet meer gebruikte, toen gebeurd het allemaal. Me huid was echt gewoon naar de klote. Vlekjes, puistjes(is normaal, maar echt van die steenpuisten), rode vlekken, onregelmatig huidrelief. En daar heb ik zeg maar nu nog steeds een beetje last van. Maar sinds ik al die producten van vichy gebruik, is me huid zuiverder geworden.

12-02-2007, 14:12
ja dat brobleem herken ik ook wel elke dag die foundation en na een tijd heb je onzuivere huid ik wil er ook van af maar kan ni meer zonder

12-02-2007, 15:03
Iedere huid is anders...

Tip: ga niet klakkeloos alles uitproberen wat er genoemd wordt.. (niet vervelend bedoelt hoor meiden) ... want iedere huid is anders. Misschien heb jij wel een overgevoelige huid.. en de meiden hierboven niet...

Als het echt storend is, zou ik naar de huisarts gaan en vragen naar een verwijsbrief naar de dermatoloog (huidarts).

Succes

12-02-2007, 15:18
meiden je moet ook genoeg water drinken en sporten krijg je zo'n lekker fris huisdje dat ook schoon is
en af en toe sauna pakken is goed voor je huid en blijf niet alles probereb zoals ze hier al zeggen het best is al je r echt last van heb naar de dokter we betalen niks voor niks die agis dames

12-02-2007, 15:26
agis:Hihi: Ik ben ook doorverwezen naar dermataloog, 2weken terug, en heb nog steeds GEEN afspraak gemaakt:M0e:

Goede dermataloog in Rotterdam?Iemand?

Ik gebruik ook sinds zaterdag 2 producten van Vichy, de Wasgel van Normaderm en Oligo25. Ik hoop dat t werkt!

12-02-2007, 16:00
Ja ik herken dit ook en heb als advies gekregen dat ik vichy moet gebruiken heb het nog niet gekocht, nog geen geld voor. maar welke is nou beter die thea dag en nacht creme van kruitvat of vichy

12-02-2007, 16:07
Ik denk Vichy, is ook veel duurder en word altijd getest op de onzuivere huid. Ik heb ook TheaThree masker gebruikt van de Tuinen en vond die niks aan.

Ik hoop dat vichy wel helpt InshaAllaah.

12-02-2007, 18:37


Okee, en nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen

12-02-2007, 18:47
hoe duur is die vichy dan,, hoor er vaak wat over..

12-02-2007, 21:00
Ik had die oligo 25 voor 16 nog wat gehaald en die gel voor 11 nog wat. Doe op http://www.vichy.nl test en dan zie je welke huidtype je hebt en wat ze je aanraden.