Bekijk volle/desktop versie : Verliefd,verleid, Verkocht



11-02-2007, 16:02
ik wil een verhaal beginnen het gaat over loverboysss

zeggen als jullie intressen hebben

alvast bedankt groetjes ettagirl

11-02-2007, 16:03


mijn eerste stuk typ ik zo naa het eten

11-02-2007, 16:26
IK GEBRUIK GEWOON MAAR NAMEN

als je me dochter was...dat ben ik mooi niet dat is het eerste waar samia aan denkt als mohammed weer eens de vaderrol speelt. ze staat al bij de deur ze moet nu echt gaan anders komt ze te laat bij nora je wcht tot je moeder thuis is dat kan niet ik ga doe dr de groeten je blijft hoor je me schreeuwt haar stiefvader waag het niet om de deur uit te gaan blaas je zelf niet zo op man raad samia de roodaanlopende man aan hij hang zoals altijd achterover in zijn leren relaxstoel maar is verre van relaxed toevallig heb je geen fluit over me te zeggen en verder wil ze er geen woord aan verspelen weg moet ze die ouwe houdt niet op met zijn gezeur van mam had ze allang toestemming wat toestemming ze gaat gewoon nora enkarima gaan ook ze is 16

11-02-2007, 16:43
oeee lijkt me goeddd ga door meid!!!!!!

12-02-2007, 09:37



Citaat door ettagirl:
IK GEBRUIK GEWOON MAAR NAMEN

als je me dochter was...dat ben ik mooi niet dat is het eerste waar samia aan denkt als mohammed weer eens de vaderrol speelt. ze staat al bij de deur ze moet nu echt gaan anders komt ze te laat bij nora je wcht tot je moeder thuis is dat kan niet ik ga doe dr de groeten je blijft hoor je me schreeuwt haar stiefvader waag het niet om de deur uit te gaan blaas je zelf niet zo op man raad samia de roodaanlopende man aan hij hang zoals altijd achterover in zijn leren relaxstoel maar is verre van relaxed toevallig heb je geen fluit over me te zeggen en verder wil ze er geen woord aan verspelen weg moet ze die ouwe houdt niet op met zijn gezeur van mam had ze allang toestemming wat toestemming ze gaat gewoon nora enkarima gaan ook ze is 16



even later fiets samia naar het huis van nora ze is toe aan een auto het is lastig fietsen met een korte strake rokje gelukkig is het lekker weer een zwoele avond haar nieuwe truitje zit onzettend gaaf zou imad er ook zijn karima loopt ook warm voor imad ze moet zorgen dat ze er vanavond direct op tijd bij is zodra de jongens komen er word in larx een feest gegeven een party alleen voor insiders je moet ervan weten of je moet door iemand worden meegenomen anders komt je er niet in de larix s een oude fabriekshal op deze manier word hij nog wel eens gebruit voor evenementen het word cool vast wel ze werp een blik op haar fietsende benen en trekt haar rokjerecht