Bekijk volle/desktop versie : Waarheen als je wegloopt??



Pagina's : [1] 2

11-02-2007, 12:33
Salamoe3koem,

Ik ben op dit moment hard op zoek naar een opvangcentrum gelegen in Amsterdam waar meisjes gratis onderdak kunnen krijgen als zij weglopen wegens problemen...wie kan me helpen????

11-02-2007, 12:51


Ik kan je helpen. Maar dan neem ik de sagt van je ouders dus doe ik 't niet.

11-02-2007, 12:52

Citaat door Selaila:
Ik kan je helpen. Maar dan neem ik de sagt van je ouders dus doe ik 't niet.


Hmm, nee mij helpen zou je niet kunnen....

11-02-2007, 12:55
Waarom vraag je dan waar er opvanghuizen zijn a nerd! Ik weet waar ze zijn hier in A'dam!

11-02-2007, 13:04



Citaat door Selaila:
Waarom vraag je dan waar er opvanghuizen zijn a nerd! Ik weet waar ze zijn hier in A'dam!


Ik vraag mensen die begripvol zijn om hulp...ik vraag mensen om hulp die niet oppervlakkig zullen denken, wanneer ze lezen dat er een meisje is die het niet meer aankan thuis...REALISEER JE DAT WEGLOPEN ALTIJD BETER IS DAN ZELFMOORD PLEGEN...EN IN DIT GEVAL KIES JE VOOR DE ÉÉN OF DE ANDER EN DAAROM WORDT HET LIEVER WEGLOPEN...vaak is het heel moeilijk om door te blijven leven in je thuisomgeving...de druk is je te hoog..de steen op je rug is je te zwaar...je hebt al moeite met ademen om maar niet te spreken over doen en laten in het leven...en natuurlijk realiseer je je dat weglopen een enorm windvlaag zal veroorzaken..zo erg dat alles miss wel meer in de knoei zal liggen, dan voorheen..helaas ben ik er zeker van dat als je in dezelfde situatie thuis blijft leven dat je dan geen toekomst hebt waar jij graag in zou willen leven..dat is toch waar wij voor leven enigszin; om een mooie toekomst op te bouwen...je vraagt niet veel en je vraagt al helemaal niet om de pijn van je ouders of van wie dan ook...maar is het het waard: alles dat jij moet doorstaan en met veel moeite keer op keer doorstaat..is dat het waard om thuis te blijven??...en vooral als de ouders de grote oorzaak zijn van de pijn en leed..en als jou ouders indd het beste met je voorhebben, dan zou in dit geval het meisje ergens anders moeten wonen...want simpel gezegd; bij hun kan ze eenmaal niet eens deels gelukkig zijn, laat staan gelukkig als het woordje zelf.

En dus meisje, als je me toch kunt helpen...geef me dan die adressen..zo niet, dan geloof mij maar; het doet me niets...want ik heb altijd zelf moeten leren leven en heb nooit op anderen kunnen rekenen. Dus graag of niet!

11-02-2007, 13:19
waarom wil je weglopen meisje, kun je niet met je ouders praten? mischien kun je beter bij een familielid wonen of een goeie vriendin dat is beter denk ik.

11-02-2007, 13:46
Meid, trek je niets aan van anderen schat.
Doe wat je denkt wat goed is, en uiteraard denk aan de islam.

Je kunt op google gaan googlen voor opvang. Zo kun je kijken welke het beste bij je past.

Wens je veel succes.

11-02-2007, 13:56
ooooh alsjeblieft hoor.. Als ik wist dat die opvanghuizen islamitisch verantwoord waren dan zou ik je de adressen geven maar het is echt niets voor een moslima~!

11-02-2007, 13:59

Citaat door Selaila:
ooooh alsjeblieft hoor.. Als ik wist dat die opvanghuizen islamitisch verantwoord waren dan zou ik je de adressen geven maar het is echt niets voor een moslima~!


Mensen hé, wat klink je toch bot en hard.....een zuster vraagt je om hulp in moeilijke tijden en jij kan jezelf maar niet inhouden?? ongelofelijk, zoals ik al op het begin zei: je kan me neit helpen

11-02-2007, 14:10
Ikk an je wel helpen vind het alleen klote om mensen daar naar toe te verwijzen omdat ze er nog erger uit komen dan ze er in zijn gegaan.

11-02-2007, 14:17

Citaat door Selaila:
Ikk an je wel helpen vind het alleen klote om mensen daar naar toe te verwijzen omdat ze er nog erger uit komen dan ze er in zijn gegaan.


Haha, dat dacht ik al...hard van buiten maar een zacht persoon van binnen..nou nou meid, dat dit je bedoeling uiteindelijk was is toch een heel mooi iets om te laten blijken dan zo grof te zijn??

11-02-2007, 14:47
Hebben ze islamitische opvanghuizen?

11-02-2007, 15:05


http://www.vrouwenopvang.org

11-02-2007, 15:37

Citaat door moslimasoul:
Salamoe3koem,

Ik ben op dit moment hard op zoek naar een opvangcentrum gelegen in Amsterdam waar meisjes gratis onderdak kunnen krijgen als zij weglopen wegens problemen...wie kan me helpen????



Je mag gratis bij mij komen wonen, op 1 voorwaarde dat je het huis een beetje schoon houdt en af en toe zin hebt om te koken.

11-02-2007, 15:57
grappig hoor

Pagina's : [1] 2