Bekijk volle/desktop versie : 5jaar lang heb ik zitten wachten,maar nu ben je te laat!



11-02-2007, 11:27
hallo allemaal

Ik besloten om eens een verhaal hier te zetten,ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden

Personen
Soufiane(hoofdpersoon)
Soraya(hoofdpersoon)
Ferdaus
Nihad
Karim
Ikram


Soraya:
Het is zomervakantie!!En ik zou vandaag naar marokko gaan. Ik had echt echt zin.Me vakantie was elk jaar 100% een geslaagde vakantie. Dit jaar zou het zusje van me vader trouwen,iedereen verheugde zich er op want het zou een groot feest worden,ja iedereen behalve ik, ik vond het absoluut niet leuk dat ze ging trouwen,want me tante was maar 1 jaar ouder dan ik,ze was me beste vriendin,we deden vaak leuke dingen samen en hebben samen ook heel veel meegemaakt,maar helaaas aan alles komt een eind. Ik lag nog in me bed toen ik hoorde dat er werd aan geklopt,het zal zeker me broertje wael van 5 zijn

ik: binnen!!
wael: heeey soraya,je moet opstaan,we gaan vandaag naar marokko!!!
ik: jaah ik sta al op
wael: jaaah ik kon niet slapen in de nacht,en ik kan niet wachten tot amtoe gaat trouwen,
ik: oooh vind je dat dan leuk
wael:jaaah want ik mag lekker de ringen aan geven aan hunnie
Ik: zoooo leuk hoor,ben jaloers op jou
wael:hahah als je klein zou zijn dan mocht je mischien ook ringen aan hunnie geven
Ik: jaa maar ben groter he,dus kan niet
wael: jammer,maar mama zei doe snel want je moet nog wat dingen kopen en ik mag met je mee
ik: oke is goed,hey vraag papa de autosleutels
wael:jaaah gaan we met de auto?dan gaan we alle ramen open doen en heel hard muziek doen,want dat doe ik ook als ik met samir(me broer)in de auto ben
Ik: hahahha is goed hoor,en ga je maar vast omkleden oke
Waelke...jij bent de allerliefste zus van de heleee wereld
ik: dank je wel lieverd
wael: oke ik ga nu autosleutels vragen oek
ik: oke is goed doeidoei

zoo wat was ik gek op me broertje,hij is pas vijf,hij is de jongste thuis en dus ook de bengel van ons gezin. Ik besloot maar op te staan,nam een douche en deed me jogginpak aan,ik ging naar beneden en daar zaten me ouders dan.

ik: sbah el geer mama en ba
Vader: sbah el geer a benti
moeder: sbah el geer,lekker geslapen
ik: jawel hoor,heerlijk
vader:jallah kom eet wat want je moet wat dingen doen he
ik: jaa ik weet,pap mag ik je auto lenen?
vader:ja hoor is prima
moeder: neem wael mee oke
ik: jaah is goed,maar waar zijn narjis en fatine(zus en zusje)
vader:narjis is even naar haar werk en fatine is naar een vriendin
ik: oowke,en samir
moeder: samir is bij je oma
ik: oowke maja ik ga me maar omkleden,hoelaat moet ik thuis zijn
vader: 3 uur
ik: is goed,wael,trek je schoenen aan!!!
wael: okeeee

ik ging snel naar boven en deed gewoon een jellaba aan,t was toch warm buiten,nu de autosleutels pakken en ik kon vertrekken

ik: maaa ik ga!!
vader: hier heb je nog wat geld,kan je wat voor je zelf kopen,(hij gaf me 150 euro)
ik: oke bedankt pa
vader: graag gedaan
ik: jallah kom wael we gaan

ik startte de auto en reed naar het winkelcentrum.ik parkeerde me auto en stapte uit.Iggg tfoee,die jongens zaten ook altijd in een hoek,moeten ze hun vader niet helpen ofzo jemig ey,ik voelde gewoon die ogen in me rug.
Een van de jongens riep me broertje

Jongens: ewa wael..alles goed met je
wael: ja gaat goed
Jongen: wie is dat die bij je is?
wael: is me zus,sorry ze kan je vriendin niet zijn ze gaat trouwen!!
ik: wael loop door niet tegen ze praten
jongen: oooh jammer,
wael:maar ik mag niet tegen jullie praten doeii..en ik ga vandaag naar marokko!!
jongen: zo gemeen is je zus,oke ik zie je in marokko thalla
ik: wael wat deed je nou man
wael: jaah ik moet toch zeggen dat je gaat trouwen anders gaan je ze lastig vallen
Ik: jij bent echt gek wist je dat
wael: ja jij ook want jij bent me zus
ik: hahhah
wael:maar die jongen zijn vrienden van samir he
Ik:j a zo is niet belangrijk
wael: oke

we gingen winkel in winkel uit,ik kocht wat voor me zelf en voor wael,na anderhalf uur waren we klaar,ik kocht wat te eten voor wael en liep de parkeerplaats op..om naar huis te gaan.We reden naar huis,daar aangekomen zag ik samir,met die ene jongen van net....


moet ik verder gaan??

11-02-2007, 11:53


?????????????????????

11-02-2007, 18:10
ga snel verder

12-03-2007, 14:55
egt dom wrm wacht jeh dan 5 jaar op die gene.
en als die jeh will dah ht dan te laat is.
ik vind het egt dom dan sou ik egt nei 5 jaar op die gene wachtenw

08-04-2007, 21:10


heey ik ga weer verder,kom er net pas achter dat ik een verhaal op m.nl heb gezet..


daar zag ik samir(broer),met die ene jongen van net..ik keek hem aan en hij schrok toen hij me zag

Samir:hallooo gaat t wel met je
Ik:ja ja t gaat kan je me helpen
samir:je ziet toch dat ik bezig ben,ga maar 2 keer op en neer,kan mij t wat schelen
ik:tfoeee,je kan me heus wel helpen,maja laat maar!
Samir:trouwens,dit is soufyan,hij rijd met mij mee naar marokko,soufian,dit is me zusje soraya,dus als je haar ooit eits verkeerds ziet doen,tell me oke
soufiane:aangenaam soraya
ik:hoi,maar ik ga weer heb nog heel wat dingen te doen
samirke is goed,
sofiane:beslema

ooh my godd,hij is dus echt de vriend van me broer,en hij gaat met ons mee naar marokko?dan is hij er zeker ook bij als me tante gaat trouwen.dit belooft nog een leuke vakantie te worden!
eindelijk was ik klaar met al die spullen naar boven shouwen,me moeder was inmiddels al klaar en we zouden over 2 uurtjes vertrekken

moeder:heeey hbiba lieverd,de vriend van samir gaat mee,was je vergeten te vertellen
ik:jaah samir vertelde me net,ewa gezellig toch
moeder:wel een leuke jonegen,hij heeft samir echt geholpen
wael:mam,wij hebben hem gezien he,in winkelcentrum,hij ging met mij praten maar ik zei me zus gaat trouwen,ze mag niet met andere jongens praten
moeder:hahahha kwam je voor je zus op kleine,ga maar naar papa,je moet nog douchen enz
waelke
ik:jaah je wilt niet weten,kleitnjes van tegenwoordig haha
moeder:ja tis een lieve jongen he
ik:ja zo lekker belangrijk
moeder:de ideale schoonzoon
ik:mam!!!regel voor narjis,die moet eerder t huis uit
moeder:helaas,ze is ouder dan hem
narjis kwam de keuken in
najis:ja helaas he,samir neemt echt een leuke vriend mee,nou hij heet soufiane,is 22 jaar oud,zit nog op school,heeft wel een rijbewijs en heeft een auto,alleen hij rijd met samir mee want zijn auto is al in marokko,ze broer had hem genomen en het belangrijkste is:hij is vrijgezel en het is jouw type
ik:wattt doe normaaal zeg!!!
moeder:hahah dochters van me,ik hou van jullie,nou naar boven,douchen enz..
narjis:jaaah we gaan al


In Marokko aangekomen
Ik:he he we zijn dr eindelijk,ruik die geur van marokko..heeeeeeeerlijk zeg,ik ben in me land
Soufiane:ja echt een lekkere geur,wat wat jij onderweg rustig zeg,ben je altijd zo rustig
Ik:hahahah neej nooooit,w8 maar als we thuis zijn,dan zit ik vol energie
Soufianeoow je hebt al je energie dus gelaten voor marokko,klinkt goed,maarre,heb je zin om tijdens de vakantie wat leuks met me te gaan doen?
ik:iets leuks gaan doen?halloo jij bent de vriend van me broer,als me broer er achter komt dan klaarrrr
soufiane:maar we hoeven toch niet stiekem te doen,kijk we kunnen met z'n alles naar t strand gaan en geloof me je broer gaat heus niet slecht denken als jij en ik samen een wandeling ofzo gaan maken hoor
ikfff ik zie dan wel hoor,hoe lang lijf je eigenlijk bij ons
soufiane:haha ik woon ook in tetouan hoor,dus je gaat me heel vaak zien
ik:uhmm oke,leuk..maaarr


verder????

08-04-2007, 21:19
ga verder
is leuk meid