Bekijk volle/desktop versie : Wie kent dit frustrerend gevoel?



Pagina's : [1] 2

11-02-2007, 09:58
Wie kent het gevoel dat jij iemand iets heel erg kwalijk neemt en die persoon vind dat hij of zij helemaal niet iets ergs heeft gedaan of die persoon bagataliseert het.....

ik kan daar echt bloedlink om worden, wat doe je ertegen?
wat bewijst het? dat je niet met die persoon zou moeten omgaan? wat als die persoon andere positieve kanten heeft maar dit continu voor conflicten zorgt waar je niet uit kan komen want die persoon biedt niet zijn of haar excuses aan, immers hij of zij gelooft niet dat ze/hij iets ergs heeft gedaan......

dit kan je hebben met je zus, vriendin of je man....misschien dat iemand het veel beter aanpakt dan ik..vandaar deze topic

11-02-2007, 10:14



Citaat door Vlinder_V:
Wie kent het gevoel dat jij iemand iets heel erg kwalijk neemt en die persoon vind dat hij of zij helemaal niet iets ergs heeft gedaan of die persoon bagataliseert het.....

ik kan daar echt bloedlink om worden, wat doe je ertegen?
wat bewijst het? dat je niet met die persoon zou moeten omgaan? wat als die persoon andere positieve kanten heeft maar dit continu voor conflicten zorgt waar je niet uit kan komen want die persoon biedt niet zijn of haar excuses aan, immers hij of zij gelooft niet dat ze/hij iets ergs heeft gedaan......

dit kan je hebben met je zus, vriendin of je man....misschien dat iemand het veel beter aanpakt dan ik..vandaar deze topic



dit heb ik ook ik hou het meestal binnen en dan op een gegeven moment knapt er iets bij me en dat kan ik echt kwaad worden en kan uitvallen .

Nu heb ik geleerd om tot 10 te tellen hahah en denken dat diegene het niet waard,jij zit met de hoofdpijn en niet zij/hij.

11-02-2007, 10:28
My gosh in zo een situatie ontploft de boel by my altyd woelah ik kan me nie inbeelde dak op me tande sta te byte, das zekers zeer zeer frustrerend.

Da bewyst gewoon wa voor laffe arrogante persoon diegene is!

Hoe lief, mooi, braaf hy of zy ook mag zyn. Bah, ja wat doe je achteraf?


Ik vergeet da ook snel ma als zoiets blyft dure, mens mens kweenie ik denk da gy keer flink de waarheid moe zegge, da lucht op zn minste op & dan zit ge achteraf nie meer met da frustrerende gevoel & ja ge moogt keer vies worde, zy lokke et uit!

11-02-2007, 10:31

Citaat door 2_Heartbreak_3:
My gosh in zo een situatie ontploft de boel by my altyd woelah ik kan me nie inbeelde dak op me tande sta te byte, das zekers zeer zeer frustrerend.

Da bewyst gewoon wa voor laffe arrogante persoon diegene is!

Hoe lief, mooi, braaf hy of zy ook mag zyn. Bah, ja wat doe je achteraf?


Ik vergeet da ook snel ma als zoiets blyft dure, mens mens kweenie ik denk da gy keer flink de waarheid moe zegge, da lucht op zn minste op & dan zit ge achteraf nie meer met da frustrerende gevoel & ja ge moogt keer vies worde, zy lokke et uit!




11-02-2007, 10:33


Gewoon de gedachte alleen al mens mens

11-02-2007, 10:34
Sabr

11-02-2007, 10:34

Citaat door 2_Heartbreak_3:
Gewoon de gedachte alleen al mens mens



hoe oud ben jij dat je nog zo'n schrijfstijl hebt

11-02-2007, 10:35

Citaat door gandora:
dit heb ik ook ik hou het meestal binnen en dan op een gegeven moment knapt er iets bij me en dat kan ik echt kwaad worden en kan uitvallen .

Nu heb ik geleerd om tot 10 te tellen hahah en denken dat diegene het niet waard,jij zit met de hoofdpijn en niet zij/hij.



tot 10 tellen heb ik ook geprobeerd en volgehouden maar zoiets blijft op je hart drukken omdat het gewoon niet is uitgesproken en er komt iedere keer weer wat bij en dat kan je gewoon niet uithouden als mens. naar aanleiding hiervan kon ik me echt hysterisch gaan gedragen en werd ik door mn exman uitgemaakt voor gestoorde. ligt het nou aan mij????

11-02-2007, 10:36

Citaat door gandora:
hoe oud ben jij dat je nog zo'n schrijfstijl hebt



't is een Platte Belg

11-02-2007, 10:36

Citaat door 2_Heartbreak_3:
My gosh in zo een situatie ontploft de boel by my altyd woelah ik kan me nie inbeelde dak op me tande sta te byte, das zekers zeer zeer frustrerend.

Da bewyst gewoon wa voor laffe arrogante persoon diegene is!

Hoe lief, mooi, braaf hy of zy ook mag zyn. Bah, ja wat doe je achteraf?


Ik vergeet da ook snel ma als zoiets blyft dure, mens mens kweenie ik denk da gy keer flink de waarheid moe zegge, da lucht op zn minste op & dan zit ge achteraf nie meer met da frustrerende gevoel & ja ge moogt keer vies worde, zy lokke et uit!


de waarheid lucht inderdaad op, het is heerlijk!
kijk sabr is natuurlijk het beste maar sabr heeft grenzen, bij mij tenminste
als ik 5 keer niets heb gezegd en het komt een 6e en 7e en 8e keer dan houdt de sabr bij mij echt op en als ik dan flink kan uithuilen en mn hart luchten dat voelt dat hééééé'rlijk
want het voelt ook alsof je jezelf aan t verloochenen bent door niets te zeggen....zo ongemakkelijk

11-02-2007, 10:38

Citaat door Vlinder_V:
tot 10 tellen heb ik ook geprobeerd en volgehouden maar zoiets blijft op je hart drukken omdat het gewoon niet is uitgesproken en er komt iedere keer weer wat bij en dat kan je gewoon niet uithouden als mens. naar aanleiding hiervan kon ik me echt hysterisch gaan gedragen en werd ik door mn exman uitgemaakt voor gestoorde. ligt het nou aan mij????



nee wij zijn gewoon te geveolig voor dat soort dingen ,we kunnen tegen onrecht.
Terwijl een ander daar heel makkelijk over is.
Ik kan ook heel hard zijn als ik boos ben maar dan moet je echt naar maken,jah en dan kan ik me wel als een gestoorde gedragen

11-02-2007, 10:39

Citaat door Selaila:
't is een Platte Belg


amai

11-02-2007, 10:40


Zehma wilde gy zegge dak ne kleuter zyn ofwa?

A rasechte snotwyf ik zyn 2O jaar & nu?

Was nu u probleem?



Citaat door gandora:
hoe oud ben jij dat je nog zo'n schrijfstijl hebt

11-02-2007, 10:40

Citaat door gandora:
nee wij zijn gewoon te geveolig voor dat soort dingen ,we kunnen tegen onrecht.
Terwijl een ander daar heel makkelijk over is.
Ik kan ook heel hard zijn als ik boos ben maar dan moet je echt naar maken,jah en dan kan ik me wel als een gestoorde gedragen



ik kan zeker NIET tegen onrecht en je hebt van die vrouwen die dan zeggen 'laat mmaar ik pak m later wel terug' dan denk ik hoe breng je het op?!?!

11-02-2007, 10:41
Ja sabr is zekers positief ma ge weet wa ze zegge

Overdaad schaad, tis ook nie de bedoeling da ge emotioneel kierewiet word éh & daarby das nog altyd fout wa die anderen doen.

Das dus echt totaal nie correct.



Citaat door Vlinder_V:
de waarheid lucht inderdaad op, het is heerlijk!
kijk sabr is natuurlijk het beste maar sabr heeft grenzen, bij mij tenminste
als ik 5 keer niets heb gezegd en het komt een 6e en 7e en 8e keer dan houdt de sabr bij mij echt op en als ik dan flink kan uithuilen en mn hart luchten dat voelt dat hééééé'rlijk
want het voelt ook alsof je jezelf aan t verloochenen bent door niets te zeggen....zo ongemakkelijk

Pagina's : [1] 2