Bekijk volle/desktop versie : Allah bestaat niet!



Pagina's : [1] 2 3

11-02-2007, 01:09
Ongelovigen vormen wereldwijd een zeer kleine minderheid van zo’n twee en een half procent. Dit getal neemt alleen maar af. En gelovigen worden overal ter wereld in staat gesteld hun kinderen te vergiftigen met hun mentaliteit en overtuiging, via de opvoeding en scholing. God is een verzinsel van de mens aangepast aan hun behoeften, maar hij bestaat niet echt! Waarom laat God toe dat onschuldige men lijden? Als God bestaat dan heeft ie een absurde karakter

11-02-2007, 01:20


Ieder zijn mening
Voor mij.... Allah de allemachtige!

11-02-2007, 01:23
billen bestaan ook niet volgens dat wijf op je avatar

11-02-2007, 01:24

Citaat door Temsa_aman86:
billen bestaan ook niet volgens dat wijf op je avatar






11-02-2007, 01:25


Ik lach te pletter om de wonderbaarlijke onderbouwingen prees Allah

11-02-2007, 01:25

Citaat door Temsa_aman86:
billen bestaan ook niet volgens dat wijf op je avatar


Wel gemeen van je wat je zegt
Maaaaaaar ik kom hier niet meer bij van het lachen door jou

11-02-2007, 01:43

Citaat door Manlover:
Ik lach te pletter om de wonderbaarlijke onderbouwingen prees Allah



Nogmaals

11-02-2007, 01:45

Citaat door Temsa_aman86:
billen bestaan ook niet volgens dat wijf op je avatar



die is goed wellah!!

11-02-2007, 01:53
Wat een achterlijke mensen zeg, i.p.v dat jullie hem wat bijleren maken jullie hem uit voor loser.

Allah subhana wa ta'alla zal trots op jullie zijn, ga zo door hersenloze wezens!

11-02-2007, 01:56

Citaat door 1001_nacht:
Wat een achterlijke mensen zeg, i.p.v dat jullie hem wat bijleren maken jullie hem uit voor loser.

Allah subhana wa ta'alla zal trots op jullie zijn, ga zo door hersenloze wezens!



iwa aan jou de eer

11-02-2007, 01:58

Citaat door saharb:
iwa aan jou de eer



Voel je totaal niet aangesproken want ik had het over de anderen.

Ik vind dit een vrij laat tijdstip om dingen te gaan opzoeken, dus ik doe het morgen wel.

11-02-2007, 01:59
we wachtten tot een wezen met hersens komt




ewa begint maar

11-02-2007, 02:03



Citaat door lala_taza:
we wachtten tot een wezen met hersens komt
ewa begint maar


I.p.v het wachten op een wezen met hersens kun je zelf ook kennis gaan opdoen middels Islamitische site's oen, dan leer je ook nog een wat.

Iemand die niet gelooft in Allah subhana wa ta'alla is niet per definitie loser, maar is gewoon onwetend en wellicht komt dat doordat hij te maken heeft met zulke hersenloze wezens zoals jullie (ja hersenloos, dat lees je goed) die hem liever uitmaken voor loser dan hem wat bij leren over de Islam.

11-02-2007, 02:08
je mag alles zeggen wat ji wilt oen, hersenloos levenloos en junkie


wat ik goed weet dat hij ook dondersgoed weet dat ALLAH bestaat..

11-02-2007, 02:12

Citaat door lala_taza:
je mag alles zeggen wat ji wil oen hersenloos


wat ik goed weet dat hij ook dondersgoed weet dat ALLAH bestaat..



Jij hebt in je glazen bol gekeken?

Mocht hij het weten dan nog is het niet aan jou om hem voor loser uit te maken, hij is gewoon onwetend. Overigens iemand die weet dat Allah subhana wa ta'alla (vergeet nooit en ten nimmer om dat erachter te zetten) zal wel 10 keer nadenken voordat hij een dergelijke topic opent, het is namelijk in de Islam verboden om te ontkennen dat Allah subhana wa ta'alla bestaat. Een Moslim wéét dat hij dit niet mag doen, dus hij is gewoon geen Moslim (onwetend dus) en dan kun je hem wel wat bijleren.

Pagina's : [1] 2 3