Bekijk volle/desktop versie : FILM TIP: vanavond 23.55 uur buikdansfilm op tv



10-02-2007, 22:04
Voor de liefhebbers...

Nederland 2 10 februari
23.55uur NPS Wereldcinema: Satin rouge
Frans-Tunesische (F/TN) dramafilm uit 2002 van Raja AmariHiam. Met: Hiyam Abbas, Hend El Fahem, Maher Kamoun e.a. Tunesische moeder ontdekt de wereld van het buikdansen. Weduwe Lilia is ongerust op zoek naar haar puberdochter en belandt in een nachtclub met buikdanseressen. Lilia is meteen aangetrokken tot deze wereld en ze emancipeert zich. Het leven van preutse moeder laat ze achter zich voor dat van een danseres vol passie.




10-02-2007, 22:44


Die ga ik kijken.. als ik maar niet in slaap val hihi

10-02-2007, 23:34
Hhahaha holiha als je maar niet in slaap valt..maare probeer et ook te kijke lijkt me leuk joh buikdansfilm..

10-02-2007, 23:41
Supertip.......vond al niks bijzonders op tv, daarom hang ik ook h ier. DAt soort films vind ik altijd geweldig leuk. Ik ga zeker kijken.

Veel kijkplezier he.

10-02-2007, 23:44


Als ik jullie was zou ik hem niet met jullie vaders kijken!

Als ik me niet vergis heb ik deze film een keer in Marokko gezien. Best vieze film, ze gaat het gewoon doen met een man (komt ook volop in beeld) die later met haar dochter gaat trouwen.

Het is maar een waarschuwing, maar het is wel een leuke film verder!

10-02-2007, 23:47

Citaat door didi_ino:
Als ik jullie was zou ik hem niet met jullie vaders kijken!

Als ik me niet vergis heb ik deze film een keer in Marokko gezien. Best vieze film, ze gaat het gewoon doen met een man (komt ook volop in beeld) die later met haar dochter gaat trouwen.

Het is maar een waarschuwing, maar het is wel een leuke film verder!


, maar ik ga met mijn man kijken. Mannen houden wel van films met halfblote vrouwen toch.......

10-02-2007, 23:49

Citaat door TheBomb:
, maar ik ga met mijn man kijken. Mannen houden wel van films met halfblote vrouwen toch.......



Hahaha wie weet. Maar is gewoon een vieze film hahaha schrok er wel van, maar hij is wel leuk. Maar het gaat ff om het idee, dat het meisje gaat trouwen met een man die het gedaan heeft met haar moeder!

10-02-2007, 23:50
Is die film nu alweeeer op tv? De film is opzich niet onaardig..